yoyo Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraken Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Kan iemand die de demo heeft bijgewoond zich misschien in enigszins concrete termen uitdrukken? Het is me nog altijd niet duidelijk of die Perfect Performers een beetje te pruimen waren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Geplaatst door Kraken:Kan iemand die de demo heeft bijgewoond zich misschien in enigszins concrete termen uitdrukken? Het is me nog altijd niet duidelijk of die Perfect Performers een beetje te pruimen waren. Voor een goed en eerlijk oordeel is wat tijd nodig. Tijd die ikzelf momenteel aan mijn kindjes moet besteden. Wellicht dat anderen eerder met een duidelijk verhaal komen. Waar Yoyo op duidt dat een speaker de geest heeft gegeven is inderdaad ook gebeurd dus daar kunnen we duidelijk over zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Geplaatst door RonL: Waar Yoyo op duidt dat een speaker de geest heeft gegeven is inderdaad ook gebeurd dus daar kunnen we duidelijk over zijn. Hoe kan een speaker nu de geest geven? Ik heb mijn sig veranderd (tot m'n spijt). In een wat minder opvallende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Geplaatst door Jahe: Hoe kan een speaker nu de geest geven? Spanning en sensatie Mark. GTST is er niets bij. De werkelijkheid is nog ongelofelijker dan je kunt verzinnen. Bereidt je maar vast voor op weer een aantal kostelijke forum afleveringen. Ik heb mijn sig veranderd (tot m'n spijt).In een wat minder opvallende. Hij past wel een stuk beter bij je Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Nee, ik heb geen pijpje staan blazen. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Geplaatst door RonL: Waar Yoyo op duidt dat een speaker de geest heeft gegeven is inderdaad ook gebeurd dus daar kunnen we duidelijk over zijn. Goh, da's shit zeg, toch wel aan het eind van de demo hoop ik he..... Wie mocht de conus in ontvangst nemen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Als er nu eens een recentie komt,dan kunnen we weer ontopic reageren en kunnen we stoppen met die tijdvullende mededelingen zoals ze nu maar blijven oppoppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Geplaatst door Yoyo:Als er nu eens een recentie komt,dan kunnen we weer ontopic reageren en kunnen we stoppen met die tijdvullende mededelingen zoals ze nu maar blijven oppoppen Geduld Yoyo, geduld. Wel eens van een "Warming-up" gehoord? Of gieren de zenuwen nu al door je keel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Wat is dit, ik wil informatie over de PP. Zijn jullie soms met de dood bedreigd of met dure rechtzaken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Ze zijn denk ik bang voor Spido, of een kat van hem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Nee, wij zijn niet met bedreigd of wat dan ook. Integendeel, de sfeer was juist heel open en ontspannen. Maar dit is toch wel iets anders geweest dan een gewone luisteresessie. Klaas Feenstra heeft zich heel kwetsbaar opgesteld: neemt zijn speakers mee naar een stelletje eigenzinnige audiofielen die hij niet kent, stelt ze op in een ruimte die hij niet kent, met apparatuur die hij zeer waarschijnlijk niet in deze combinatie kent. En hij heeft ons ook nog het inwendige laten zien... Ik heb mooie dingen en minder mooie dingen gehoord en ik zal die hier ook posten. Maar ik neem er in het licht van het bovenstaande meer tijd voor dan gewoonlijk om het zorgvuldig en genuanceerd te doen. Dus nog even geduld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Klaas ik ook wakker, zie ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Als je te lang wacht ben je het weer vergeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephane Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Geplaatst door Kermit: En hij heeft ons ook nog het inwendige laten zien... Ehh... Ik weet niet wat julie allemaal gedaan hebben maar.... ach laat maar ik wil het niet weten ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephane Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Nee, ik heb geen pijpje staan blazen. Paul. En dat verklaart een hoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Je bedoelt dat ik ze nuchter heb gehoord ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephane Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 jep dat zal toch wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 :( :( :( :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Wisten jullie trouwens dat we over een dag of veertien weer om en nabij de twee weken verder zijn ? Ik dacht, ik meld het even. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 En ik maar denken dat het ongeveer een halve maand zou beslaan.. Blijkt het verdorie niet alleen om ongeveer 1/6 kwartaal te gaan, maar ook om 1/26 jaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 24 mei 2003 Author Report Share Posted 24 mei 2003 nou , ik heb de spits maar afgebeten dmv een recensie over de pp,s ik heb het zo nuchter mogelijk proberen te doen zonder poespas . gewoon mijn bevindingen dus . kheb er lamme vingers van zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 ik heb hem verplaats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts