Jump to content

de perfect performer king demonstratie

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Kraken:

Kan iemand die de demo heeft bijgewoond zich misschien in enigszins concrete termen uitdrukken? Het is me nog altijd niet duidelijk of die Perfect Performers een beetje te pruimen waren.

Voor een goed en eerlijk oordeel is wat tijd nodig. Tijd die ikzelf momenteel aan mijn kindjes moet besteden. Wellicht dat anderen eerder met een duidelijk verhaal komen.

Waar Yoyo op duidt dat een speaker de geest heeft gegeven is inderdaad ook gebeurd dus daar kunnen we duidelijk over zijn.

Geplaatst door RonL:

Waar Yoyo op duidt dat een speaker de geest heeft gegeven is inderdaad ook gebeurd dus daar kunnen we duidelijk over zijn.

Hoe kan een speaker nu de geest geven?

Ik heb mijn sig veranderd (tot m'n spijt).

In een wat minder opvallende.

Geplaatst door Jahe:

Hoe kan een speaker nu de geest geven?

Spanning en sensatie Mark. GTST is er niets bij. De werkelijkheid is nog ongelofelijker dan je kunt verzinnen. Bereidt je maar vast voor op weer een aantal kostelijke forum afleveringen.

Ik heb mijn sig veranderd (tot m'n spijt).

In een wat minder opvallende.

Hij past wel een stuk beter bij je :D

Geplaatst door RonL:

Goh, da's shit zeg, toch wel aan het eind van de demo hoop ik he.....

Wie mocht de conus in ontvangst nemen confused.gif:P

Andr

Als er nu eens een recentie komt,dan kunnen we weer ontopic reageren en kunnen we stoppen met die tijdvullende mededelingen zoals ze nu maar blijven oppoppen

Geplaatst door Yoyo:

Als er nu eens een recentie komt,dan kunnen we weer ontopic reageren en kunnen we stoppen met die tijdvullende mededelingen zoals ze nu maar blijven oppoppen

Geduld Yoyo, geduld. Wel eens van een "Warming-up" gehoord? Of gieren de zenuwen nu al door je keel? ;)

Nee, wij zijn niet met bedreigd of wat dan ook. Integendeel, de sfeer was juist heel open en ontspannen. Maar dit is toch wel iets anders geweest dan een gewone luisteresessie. Klaas Feenstra heeft zich heel kwetsbaar opgesteld: neemt zijn speakers mee naar een stelletje eigenzinnige audiofielen die hij niet kent, stelt ze op in een ruimte die hij niet kent, met apparatuur die hij zeer waarschijnlijk niet in deze combinatie kent. En hij heeft ons ook nog het inwendige laten zien...

Ik heb mooie dingen en minder mooie dingen gehoord en ik zal die hier ook posten. Maar ik neem er in het licht van het bovenstaande meer tijd voor dan gewoonlijk om het zorgvuldig en genuanceerd te doen.

Dus nog even geduld...