Jump to content

Vraagje over Transmissielijn

Andre Kel
 Share

Recommended Posts

Nou bouwde Kohelet (Prediker) bij mijn weten geen luidsprekers, maar zijn relativeringsvermogen maakt veel goed. Dus 'is er enig ding, waarvan men zou kunnen zeggen: Ziet dat, het is nieuw? Het is alreeds geweest in de eeuwen, die voor ons geweest zijn.'

Ik heb, met alle respect, de voorafgaande discussie die met name neerkwam op het elkaar om de oren slaan met de halfverteerde opvattingen van weer derden, gelaten voor wat die (waard) was. Simpelweg omdat ook dit 'discours' op dezelfde manier verzandde als de meeste discussies HEAR, namelijk in de onontkoombaarheid van het eigen gelijk. In weerwil van het gesmijt met natuurkunde getuigde het in ieder geval van weinig wetenschappelijkheid (om eens een woord van zes lettergrepen te gebruiken). Laat staan van gerichte wetenschappelijke belangstelling die er toe zou kunnen leiden dat we een stapje verder komen :P

En daarom blijven die IMF TLS80-II monsters gewoon bij mij in de kamer staan. En of zij bij welke schriftgeleerde dan ook binnen de definitie van een TL vallen, interesseert me verder geen moer :D

Weerstand

Beste Weerstand,

IMF TLS80-II is een onweerlegbaar voorbeeld van de echte, klassieke transmissielijn volgens het oorspronkelijk ontwerp van Dr. Bailey, zoals dat als eerste door Radford werd geproduceerd.

Met een akoestisch absorberend labyrint, dat als low-pass filter werkt.

Diepe, volle bassen, impulsrijk en krachtig, met zeer geringe na-ijling.

Muzikaal en overtuigend. Soms zelfs: overbluffend. :)

(Alleen w