Lestat Posted 6 april 2008 Report Share Posted 6 april 2008 Hoi, Gerald! Ik had je al gemist!!! Wel jammer dat je er niet was, de show was weer ouderwets gezellig! PM je even wanneer jullie kunnen? Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 6 april 2008 Report Share Posted 6 april 2008 Jongens, het was weer een geweldige dag! Tegen elven kwam ik de Grootzand oprijden om wat spullen van een ander forumlid om de deur te schuiven. Althans, dat was de bedoeling. De weg was afgezet wegens bagger werkzaamheden dus ik was genoodzaakt wat verder te lopen met een zware eindversterker. Natuurlijk heb ik eerst even een rondje gemaakt langs alle aanwezigen om hen allen te begroeten. Daarna in de koffiecorner effe relaxen voor de aldaar spelende set van Bluenote. Hmmm, aardig. Al gauw was ik in de demoruimte van Chris Paap aangeland. De Masters waren bekend. De sound ook; open, tranparant en Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 7 april 2008 Report Share Posted 7 april 2008 Ik had het idee om zaterdag een kijkje te komen nemen maar helaas kwam daar wat tussen . Dan maar een halve snipperdag nemen en vrijdag gaan . Tenminste dat was mijn bedoeling. Helaas liet mijn werk het niet toe en kon uiteindelijk om 16:00 uur uit Zaandam vertrekken naar Sneek. Om 17:00 uur was ik dan aangekomen en kon nog een laatste demo mee maken van de set in de grote ruimte daar was net een ander element in gezet en kan nog net een staartje daar van mee pakken. Dit klonk mij best wel goed in de oren. Voor al de controle van de eindversterkers op de speakers was erg goed. Ook heb ik nog een klein beetje naar de set geluisterd met de Thiels ook dit klonk wel gemakkelijk ik kan dit geluid meer waarderen wat minder precies maar wel muzikaler. Nu moet ik wel zeggen dat ik daar niet echt goed naar heb kunnen luisteren om dat er niet echt gedemonstreerd werd. Er was redelijk veel achtergrond geluid en er werd ook veel door heen gepraat zo dat rustig luistern niet echt meer in zat. Al met al was dat het ritje naar Sneek toch wel waard. De volgende keer zal ik op tijd zijn. Groetjes George. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 april 2008 Report Share Posted 7 april 2008 Zoals jullie gemerkt hebben heb ik geschitterd door afwezigheid. De reden daarvan is inmiddels bekend en ik wil langs deze weg laten weten dat ik weer beter ben. Bij deze wil ik jullie ook danken voor het getoonde medeleven. De volgende keer zal ik er wel weer bij zijn. Ik merk dat ik weer wat gemist heb (zoals gewoonlijk). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 7 april 2008 Report Share Posted 7 april 2008 Hoi Sodejuu! Fijn dat je er weer bij bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 9 april 2008 Report Share Posted 9 april 2008 Idd fijn om te lezen dat je weer beter bent en wij hebben wel die overheerlijke vlaaien gemist. Roger, gelukkig voel je je beter! Niet alleen je vlaaien zijn gemist, hoor! Ook/ vooral je afwezigheid was erg jammer!!! Volgende keer dan maar weer? Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 9 april 2008 Report Share Posted 9 april 2008 heb je de vorige pagina niet bekeken??? Misschien morgenavond, anders van 't weekend. Moet nog even schiften. Heeft iemand nog een leuk idee waar ik mijn foto's gartis online kan plaatsen? Picserver is van het net af. Met vr groet, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 10 april 2008 Report Share Posted 10 april 2008 Thanx, Mate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 april 2008 Report Share Posted 10 april 2008 Of gewoon in je fotoalbum op je blogpagina is ook een optie. Euh, misschien een stomme vraag; ik weet niet meer hoe ik foto's toevoeg aan mijn blog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 april 2008 Report Share Posted 12 april 2008 Geerdie, Je logt jezelf in op ''my hear'' (bovenin de werkbalk) op de startpagina van Hear.nl met je gebruikersnaam en wachtwoord (zoals op het forum) en dan op je fotoalbum en dan zie je ergens staan foto album maken en toevoegen. Ow, bedankt! Ik was vergeten dat je d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 21 april 2008 Report Share Posted 21 april 2008 Misschien een beetje laat, maar ik heb mijn foto's zojuist op mijn blogpagina geplaatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 21 april 2008 Report Share Posted 21 april 2008 Misschien een beetje laat, maar ik heb mijn foto's zojuist op mijn blogpagina geplaatst. Ofwel: Klik leuke foto's Geerdie! Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 21 april 2008 Report Share Posted 21 april 2008 Ik heb er nog wel meer van andere jaren. Kzal eens kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 21 april 2008 Report Share Posted 21 april 2008 Altijd leuk, hoor! Lamaarkomen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts