Duck-Twacy Posted 15 april 2008 Report Share Posted 15 april 2008 Ik wil wellicht bieden op een sacd op ebay. Er staat bij "its a record club edition". Weet iemand wat dat betekend? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 15 april 2008 Report Share Posted 15 april 2008 Dat is een versie die kan afwijken van de normale uitgave. Die is dan speciaal voor een ECI-achtige (of de daarin opgegane hier in 't verleden bekende Boek en Plaat) club gemaakt. Soms verschilt dan de tracklist, soms is het zelfs een exclusieve uitgave maar altijd staat op de hoes de naam van de platenclub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 april 2008 Author Report Share Posted 15 april 2008 OK bedankt, het gaat om http://cgi.ebay.com/Eric-Clapton-Slowhand-...1QQcmdZViewItem Ik zie geen afwijkingen tov de normale track listing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 15 april 2008 Report Share Posted 15 april 2008 Nee, ik ook niet. Dus het hoesje zal ongetwijfeld wat afwijken. Vermoedelijk door een extra logo-tje op de achterzijde. Maakt verder dus alleen wat uit voor die-hard Clapton-fans die alle versies van een album willen hebben, maar dan gaat het allang niet meer om de muziek. Bieden dus maar! (ik doe niet mee, hoor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 april 2008 Author Report Share Posted 15 april 2008 Ach ben n beetje de bestaande sacd's aan het verzamelen nu de dollar zo laag staat. SACD die een enig meerwaarde bieden tov de redbook versie (ook a zijn het oude opnamen). Zo heb ik begrepen dat de SACD van Santana's Abraxas absoluut niet van de CD te onderscheiden is. Die hoef ik dan dus niet (de lp en cd heb ik al). Slow hand is overigens ook nog gewoon bij Amazon.com te koop voor $15. Mijn rijtje aankopen van de laatste weken: - Yellow brick road - Elthon John - Seventh Sojourn - Moody Blues - Amadeus - Film soundtrack - The girl in the other room - Diana Krall Heeft iemand nog tips van sacds die de moeite waard zijn (geluidtechnisch gezien, muziek is toch persoonlijk)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 15 april 2008 Report Share Posted 15 april 2008 Heeft iemand nog tips van sacds die de moeite waard zijn (geluidtechnisch gezien, muziek is toch persoonlijk)?Alle Moody Blues sacd'salle Rolling Stones alle Genesis Beck - "Sea Change" Talk Talk - "Colour of Spring" en "Spirit of Eden" Steely Dan - "Gaucho" Cowboy Junkies - "Whites off earth now!!" en "Open" Nick Drake - "A treasury" En klassiek: alle RCA Living Stereo alle Mercury Living Presence Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 19 april 2008 Report Share Posted 19 april 2008 Heeft iemand nog tips van sacds die de moeite waard zijn (geluidtechnisch gezien, muziek is toch persoonlijk)? Op RYM wordt dezelfde vraag gesteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 19 april 2008 Report Share Posted 19 april 2008 Doet me er gelijk aan denken dat de sacd's van The Kinks ook allemaal zeer goed klinken, maar dat ik die niet vermeld had. Zowel de mfsl ("Everybody's in Show-Biz") als de Koch-labelversies zijn erg fraai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts