Jump to content

High End Munchen 2008

Roland#
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ik sta dit jaar op de High End in Munchen :cool2: . Met de Yarland versterkers, Caps&coils en last but not least mijn Crafty luidsprekers. Na het weekend vertrekken we. Uiteraard volgt er een uitgebreid verslag op mijn site, niet alleen over onze 20m cabine maar ook over alles wat we daar verder zien en horen aan moois:

http://www.crafty.nl/nieuws/HighEndMunich2008day1.php

Bestellingen doen bij Caps&Coils kan nog tot deze vrijdag. Op een beurs staan en dan s'avonds de webshop doen en de E-mail beantwoorden is wat lastig, ik vraag om jullie begrip. Dinsdag* de 29e april ben ik weer terug.

Er was nog geen High End Munchen topic, bij deze. Ik zal niet de enige zijn hear die er heen gaat.

*Disclaimer voor meelezend boeven...Alles is mee naar M, ook mijn CD speler, etc, etc. Caps&Coils staat in Zoetermeer :)

Haha,

Valt mee hoor, ik zou allang gek moeten zijn dan :P . Na de VAD van 3 dagen en diverse Belgische beurzen met dezelfde tracks op repeat. Deze muziekstukken laten goed horen wat de apparatuur kan, dat maakt veel goed. Dat vindt ik vaak een gemis van demonstraties op beurzen, er wordt te hard met te makkelijke muziek op effect gepeeld.

Als we de hele dag audiofiele cd's zouden draaien zou je me wel vrij vlot in een dwangbuis kunnen afvoeren :wacko: Er is trouwens een kleine satteliet beurs in Hotel Fleming kom ik net achter

Hifideluxe Munchen daar gaan we zeker even kijken en verslag van uit brengen.

Groet Roland

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...