henkes Posted 27 april 2008 Report Share Posted 27 april 2008 ik wil mijn actieve magnat betasub 25 A verplaatsen, kan ik hiervoor een gewoon luidspreker kabel voor gebruiken ? moet zeker 10 mtr lang worden. enige suggesties groetjes henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 april 2008 Report Share Posted 27 april 2008 Als je hem op de hi-level input aansluit wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 27 april 2008 Author Report Share Posted 27 april 2008 krijg je daar een beter geluid van of maakt dat niet uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffrey Posted 27 april 2008 Report Share Posted 27 april 2008 Volgens mij bedoeld hij gewoon een tulp kabel. Dan moet je die gewoon een halen van 10 meter, dan wel een goede. Maar mag ik weten waarom jouw sub dan zo ver weg staat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 april 2008 Report Share Posted 28 april 2008 10 meter is vrij lang voor een rca kabel. Je zou dan minimaal een afgeschermde moeten nemen. Er is kans dat de kabel storingen op pikt. Of de high level ingang beter klinkt? Bij REL vinden ze van wel (maar je hebt geen REL). Bovendien is het niet geschikt voor DVD (of BD) met 5.1 geluid, omdat je het sub kanaal dan niet gebruikt. Maar uit je andere vraag kan ik wellicht opmaken dat je voornamelijk naar stereo luistert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 28 april 2008 Author Report Share Posted 28 april 2008 ik gebruik de sub juist alleen voor dvd film .heb zelf een tv audio meubel gemaakt en hier past de sub niet meer tussen.vandaar, hij gaat naar de andere kant van de kamer....henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 29 april 2008 Report Share Posted 29 april 2008 Zet hem dan meteen in een hoek, dat is het beste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 30 april 2008 Author Report Share Posted 30 april 2008 ja hij komt in een hoek, ik heb een goede sub kabel alleen te kort dus ik zal een langere moeten aanschafen. henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts