Jump to content

Stel je hebt 300 euro, het moet een beetje klinken en er leuk uit zien..

niels007
 Share

Recommended Posts

Dat is een krap budget, zelfs ik zou meer uitgeven! :D

Voor 300 euro zijn er genoeg ''all in one'' radio/dvd/cd/5.1 setjes te koop maar die plastic speakertjes laten muzikaal wel erg veel achterwege. Het liefst zou de persoon in kwestie een compacte cd/dvd/radio combinatie willen met twee slanke zuilspeakers.

Dit lijkt lastig; alle compacte ''receivers'' maken deel uit van die -el cheapo setjes en ze lijken allemaal 5.1 of meer te zijn. 2.0 of 2.1 is het maximum! Een losse versterker + alleseter + speakers ga je niet redden voor 300 euro. 2e hands is geen optie.

Voor 200 euro kan je b.v. een paar infinity / Eltax .. en vast nog wel een paar merk speakers kopen met een hele aardige weergave, maar waar haal ik een versterker/dvd/cd/radio combi voor 100 euro?

Tips? :confused::D

Ik zou een Cyrus One versterker nemen (125), B&W DM110i/220i speakers (125), Marantz CD-67 cd-speler (50) en dan nog wat kabeltjes die er meestal wel bijzitten. Dit heb ik samen met een vriend uitgezocht voor hem en hij is er ultra-blij mee. Kan alles hebben, feestjes, vrieskou, versterker geeft geen krimp en de combinatie op de speakers is ontzettend mooi.

Dat zou ik dus zo weer doen. Misschien een Cyrus II + PSU, maar dan ga je alweer boven de 300 max.

Ik zou een Cyrus One versterker nemen (125), B&W DM110i/220i speakers (125), Marantz CD-67 cd-speler (50) en dan nog wat kabeltjes die er meestal wel bijzitten. Dit heb ik samen met een vriend uitgezocht voor hem en hij is er ultra-blij mee. Kan alles hebben, feestjes, vrieskou, versterker geeft geen krimp en de combinatie op de speakers is ontzettend mooi.

Dat zou ik dus zo weer doen. Misschien een Cyrus II + PSU, maar dan ga je alweer boven de 300 max.

2e hands was geen optie gaf ts aan. Of had je dit alles bij een winkel gekocht, share dat aub dan even, dan ren ik daar direct naartoe en koop ik zijn hele voorraad op :P:P:P

Voor 200 euro kan je b.v. een paar infinity / Eltax .. en vast nog wel een paar merk speakers kopen met een hele aardige weergave, maar waar haal ik een versterker/dvd/cd/radio combi voor 100 euro?

Tips? :confused::D

Luidsprekers, Wharfedale Diamond 9.03

De combi, heeft de Aldi (Medion) niets?

@ Arjen: sorry, daar heb ik overheen gelezen. 300 euro 2ehands is nog een sport om daar iets klinkend uit te krijgen. Voor dat geld n