Reggaelover Posted 10 mei 2008 Report Share Posted 10 mei 2008 goedendag.ik zou graag advies willen hebben over het samenstellen van een hifi set.ik ben op dit moment bezig mijn componenten van zo,n 15 jaar oud te vervangen.de luidsprekers heb ik al in de vorm van mooie goed klinkende BNS evelation speakers met Monster xp hp bekabeling.nu staat mijn oude versterker er nog op.zijn er mensen die mij kunnen zeggen wat voor een soort versterker goed matcht met deze luidsprekers?.de luidsprekers zijn geschikt voor versterkers tussen 50-150 watt en beschikken over Bi-wire.of Bi-amping aansluitingen.de cd speler is een nieuwe Marantz cd 5001.mijn vraag is een buizenversterker?of een transistor?bekabeling?en laten we het qua prijs op de middenmoot houden.mijn muziekvoorkeur is breed maar de rode draad daarin is toch Reggae.de luidspekers hebben een diffusor wat doen die exact?ik hoor het wel.alvast bedankt voor uw reacties.groet UBdonnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 10 mei 2008 Report Share Posted 10 mei 2008 Misschien kun je iets duidelijker zijn betreffende je budget. Voor je het weet, begint iedereen weer zijn favorieten op te noemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts