danielhilux Posted 11 mei 2008 Report Share Posted 11 mei 2008 Beste, Ik ben een leek wat betreft hifi en al wat met electronica te maken heeft. Nu zit ik met het volgende. Ik heb me ongeveer een jaartje geleden een prima luna 2 aangeschaft en ben hierover zeer tevreden. Nu is het stilaan tijd geworden om mijn oude luidsprekers te vervangen ( b&w 640 meer dan 15 jaar oud). Nu ben ik wel al een aantal malen gaan kijken in de showroom voor nieuwe maar de prijzen vallen tegen. Ik had er een paar zien staan van het zelfde merk prijs rond de 5000 euro. Wat ik echt wel te duur vind. Wat kunnen jullie mij aanraden. Gezien het vermogen en kwaliteit van de prima luna 2. hopend op jullie deskundige reacties, Danielhilux. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 11 mei 2008 Report Share Posted 11 mei 2008 Wat is wel je budget. 5000 pleuro vind je te veel, maar wat vind je wel een mooi bedrag en moet het nieuw zijn of mag het ook tweedehands? Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 tannoy revolution r3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 Hoi, Naar men mij heeft verteld, is PrimaLuna ontworpen in combinatie met Sonus Faber luidsprekers. Zeer waarschijnlijk dat het een prima match is. Zelf speel ik met de Dialogue One Toen Audiofreak bij mij op bezoek was, vertelde hij dat Sonus Faber (waar hij zelf mee speelt, het geluidsbeeld waarschijnlijk nog muzikaler en rijker zal zijn dan mn huidige LINK luidsprekers. Over welke serie van Primaluna spreek je. prologue of dialogue? Succes Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...