danielhilux Posted 11 mei 2008 Report Share Posted 11 mei 2008 Beste, Heeft er iemand ervaring met een Primaluna Eight? Is hij echt zo goed als ze beweren, Is hij zijn prijs waard? Wat zijn volgens jullie de alternatieven. Heb zelf de versterker van primaluna 2 en vindt hem al prachtig klinken met een yamaha cd speler. groeten danielhilux Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 De eight kost 2.5k euro of zo? Ik vind dat een hoop geld voor een CD speler. Omdat je als de 2 hebt zou het er wel mooi staan. Zelf heb ik een CEC loopwerk en een losse DAC maar ook de CEC CD speler TL51X R is erg fraai en goedkoper denk ik. Ook Naim maakt naar mijn mening goede CD spelers. Iets meer dan een jaar geleden heb ik wat CD spelers vergeleken naim/Arcam/Creek en CEC, daarbij vond ik de Naim en CEC beter dan de andere en heb uiteindelijk een CEC loopwerk gekocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Ik zou eens vragen of je een weekend die CD speler naar huis mag nemen. Voor dat geld mag dat wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 18 mei 2008 Report Share Posted 18 mei 2008 Of koop een Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts