audiofreak Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 Dat onder voorbehoud mag wel weg, ik ben er om 9:30 uur. Wanneer er iemand mee wil rijden moet hij zich effe melden. Ik moet wel om 15:30 vertrekken. Overigens is de Array Phonotrap geen D.I.Y. project... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 erg helder bedankt voor de moeite Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 Onno het OV mag ook bij mij weg ... zonder autopech kom ik zeker ... Kan ik evt ergens iemand oppikken. Ik kom over Antwerpen en dan richting Utrecht Wat het eten betreft, als het niet te laat w dan doe ik zeker mee. Ik zoek rond 21 uur ongeveer terug naar BelgI Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 Hoi maak van de zaal huur maar 35,- ik sponsor 15,- dit in verband met vianen gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 Hoi maak van de zaal huur maar 35,- ik sponsor 15,- dit in verband met vianen gr ezo lijkt me niet nodig. ik heb het je al vergeven hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 Ik kom ook. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Hoi maak van de zaal huur maar 35,- ik sponsor 15,- dit in verband met vianen gr ezo lijkt me niet nodig. ik heb het je al vergeven hoor jij wel maar de rest nee hoor, het maakt ook niet uit maar het is wel zo eerlijk . de baas heeft toestemming gegeven, als ik maar op tijd thuis ben dus regel ook maar een plekje voor mij bij de ratten vanger gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Zet mij ook maar op de eetlijst. Lekkel lijst eeten Gezellig ik heb er nu al zin in tot zondag allemaal. Mocht er nog iemand mee willen rijden van uit de richting Harderwijk dan kan dat. Groetjes George. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Zet mij ook maar op de eetlijst.Lekkel lijst eeten Gezellig ik heb er nu al zin in tot zondag allemaal. Mocht er nog iemand mee willen rijden van uit de richting Harderwijk dan kan dat. Groetjes George. ik lust geen lijst Ik wil wel iemand uit de directe omgeving van Vlaardingen oppikken voor 50 euro Ik rij liever alleen Ik heb last van de warmte volgens mij. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Sta in de startblokken. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Mooi is dat. Ik hoef me niet eens meer op te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 14 mei 2008 Report Share Posted 14 mei 2008 Mooi is dat. Ik hoef me niet eens meer op te geven. Als je zelf de aangever ervan bent, dan kan je dat verwachten van deze rakker. Maar, je bent er ook zo weer vanaf gehaald. Maar eerlijk is eerlijk met je limbose gezelligheid maakt het wel leuker eten bij Man Wah in Bussum op de Havenstraat in het centrum. wat doen we he trouwens met de stuf als we aan het eten zijn ??? in de auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 mei 2008 Report Share Posted 14 mei 2008 @StefK, Neem je je stekkerblok ook mee voor de zekerheid, a.u.b? Thanxs. I will ... Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 mei 2008 Report Share Posted 14 mei 2008 @ Ezo,Ik vrees van wel, want om half 6 gaat het echt dicht, maar ik ga het ook nog even nachecken. Ik hoop morgen nog even langs te gaan en degene te spreken. Ik heb ook niet al mijn vragen beantwoord gekregen en die wel van essentieel belang zijn. Zodra ik meer weet meld ik het hear weer. Muziek : Wat mij een beetje verbaasd is het feit dat er niemand is begonnen over de muziek zelf en welke muziek. Okee, er is geopperd voor de Hear test cd deel 2 en deze zal ik dan ook meenemen, maar kwa lp's ? heb al een stapeltje uitgezocht, maar van anderen deelnemers is natuurlijk ook welkom. Dus misschien is het goed om hierin nog van gedachten te wisselen of laten we het gewoon op z'n beloop en gebeuren? Wat ook prima is. Opgeven chinees eten : En degene die mee willen gaan eten bij de chinees en zich nog niet ervoor hebben aangemeld, doe het dan wel snel, want ik wil vrijdag het gaan reserveren en ik moet weten hoeveel er man mee gaan. Natuurlijk zal ik een kleine slag om de arm houden voor de afvallers of degene die erop het laatste moment erbij komen. Maar als je het nu ook al weet en je heb je nog niet aangemeld doe het dan zo snel mogelijk. Alvast dank daarvoor. Hoi Onno, Wat muziek betreft ... Ik wil best de nieuwe dEUS meebrengen omdat ik (kan ook grandioos verkeerd zijn) deze prima opgenomen vind Isobel Campbell en Mark Lanegan is ook interessant op LP Lou Reed en Cale Songs for Drella ... Chinees, kan ik het van het moment en mn eigen vermoeidheid laten afhangen please De auto moet terug tegen maandagochtend het is toch een eind rijden op een weg die ik niet ken ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 14 mei 2008 Report Share Posted 14 mei 2008 Ik neem ook software mee, zowel CD als LP. Ik eet niet mee, de thuissituatie laat dat helaas niet toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 14 mei 2008 Report Share Posted 14 mei 2008 Hoi Onno, Helaas zijn er andere verplichtingen op mijn pad gekomen en kan ik er niet bij zijn. Meestal laat ik dat niet gebeuren als er zo iets leuks op stapel staat, maar ja, soms ontkom je er echt niet aan. Ook leek het mij leuk weer een aantal oude en nieuwe bekenden te ontmoeten, maar helaas. Volgende keer maar weer In ieder geval veel plezier met z'n allen, en dat gaat zeker lukken! Groeten, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 14 mei 2008 Report Share Posted 14 mei 2008 @Muziek: Ook ik zal wat muziek meebrengen. Zowel LP als CD. De Hear CD is, voor zover ik begrepen heb een gebrande CD. Dat verschil hoor ik duidelijk met mijn CD-speler en vind ik niet optimaal klinken. Ook de zogenaamd betere (gold)discs kunnen mij niet overtuigen. Daarom ben ik voorstander van echte CD's. @Waar laten we de spullen: Goeie tip voor degenen die spullen in de auto hebben tijdens het chineezen, als dat in het zicht ligt in de auto. Leg er een deken overheen en zet de auto niet in een (verdom)hoekje, maar daar waar hij voor iedereen die er in de buurt loopt/rijd/komt/is goed zichtbaar is. Dieven worden liever niet gezien tijdens hun daad. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 14 mei 2008 Author Report Share Posted 14 mei 2008 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 14 mei 2008 Report Share Posted 14 mei 2008 Ik neem ook software mee, zowel CD als LP. Ik eet niet mee, de thuissituatie laat dat helaas niet toe. hoi kt Ik weet niet of dit de juiste plek is , maar heb jij nog lossen koolstofstreng liggen voor 2 interlinks. gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 14 mei 2008 Report Share Posted 14 mei 2008 Yep, neem wel wat mee voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 15 mei 2008 Author Report Share Posted 15 mei 2008 Vandaag nog even contact gehad met de zaalverhuurder. Er is bevestigd dat we de ontmoetingsruimte met de bar en de rookruimte met biljart kunnen gebruiken. Er zal een vrijwilliger als barkeeper (Gert-Jan) aanwezig zijn voor het natje en droogje. Er is het verzoek gekomnen om gelijk contant af te rekenen met de barkeeper. De prijzen van de diversen dranken staan hieronder nogmaals: Koffie 0,80 eurocent Thee 0,55 eurocent Frisdrank 1,10 eurocent Tapbier 1,10 eurocent We hebben de ruimte niet tot 17.30 uur, maar tot 17.00 uur. Dat heb ik enigzins verkeerd begrepen, dus een half uurtje korter helaas. Als je ook nog mee wilt naar de chinees en je heb je nog niet opgegeven, geef je z.s.m. op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 15 mei 2008 Report Share Posted 15 mei 2008 Hoi Onno, Ik blijf ook eten, als 't nog mogelijk is. Groeten, Jerry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 mei 2008 Members Report Share Posted 15 mei 2008 De prijzen van de diversen dranken staan hieronder nogmaals:Koffie 0,80 eurocent Thee 0,55 eurocent Frisdrank 1,10 eurocent Tapbier 1,10 eurocent Da's niet duur ... La maar, ik eet trouwens niet mee, ik zie de familie al zo weinig, laat ik nu eens proberen op zondagavond tenminste thuis te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 15 mei 2008 Report Share Posted 15 mei 2008 en audiofreak laat nu ook eens iemand anders aan het woord. tip!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts