PD Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 Hallo forummers, Ik kwam online de volgende AD/DA converter tegen. Ik had vorige week een passieve monitor controller van hun aangeschaft en zag dat ze ook een hele leuke AD/DA converter in het pakket hebben zitten. Voor 329 euro koop je hier de SM-Pro ADDA 192-S converter. De AD CS4398 (Cirrus Logic) chips worden onder andere gebruikt in de Esoteric cd-spelers en converters. De DA CS5381 (Cirrus Logic) chips vind je ook in converters van RME (die erg mooi spul maken in de pro markt)! Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe het analoge gedeelte zich laat vergelijken met bijvoorbeeld een Benchmark, RME of iets van Lynx. Zijn er misschien mensen hier die deze SM-Pro converter al eens heeft mogen vergelijken met andere converters? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 mei 2008 Report Share Posted 12 mei 2008 Voor dat geld verwacht ik er toch minstens ook een Firewire poort op Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 mei 2008 Author Report Share Posted 13 mei 2008 Voor dat geld verwacht ik er toch minstens ook een Firewire poort op Je hebt helemaal gelijk, ook schandalig dat de SPDIF i/o's niet verguld zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Je hebt helemaal gelijk, ook schandalig dat de SPDIF i/o's niet verguld zijn.. Dat is nog tot daar aan toe maar dat er niet AES/EBU en een word clock op zit maakt dat het toch hobbyspul is en zeker g Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Voor 329 euro koop je hier de SM-Pro ADDA 192-S converter. Hoi PD, Je kan hem ook ergens anders kopen voor een stuk minder. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts