lrush Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker. Mijn huidige (Yahama ax-500) heeft ruim 15 jaar dienst gedaan en ik was er eigenlijk best tevreden over. Nu denk ik zelf aan de A-S2000. Heeft iemand daar misschien ervaringen mee of, dat kan natuurlijk ook, een veeeeel betere suggestie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Ik heb geen ervaring met specifiek DIE Yamaha versterkers die jij noemt, maar vind persoonlijk een Denon gemiddeld veel mooier klinken. Bijvoorbeeld de PMA-1500AE van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Ik denk niet dat dat een antwoord op de vraag is . Denon maakt idd mooie versterkers, maar de laagweergave laat m.i. toch wel te wensen over. Yamaha wordt over het algemeen erg helder ervaren, maar om eerlijk te zijn is de laagweergave van een Yamaha gewoon stukken beter (strakker, met meer contouren) dan bij een Denon of Marantz (wazig laag). Als je al zo lang naar een Yamaha geluisterd hebt en dat bevalt, denk ik dat je ook gelukkig zult zijn met de A-S2000. Blijft natuurlijk altijd de optie om ook andere merken eens een kans te geven. Bij de goeie dealer kun je zeker eens een versterker uitproberen (thuis). Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 13 mei 2008 Report Share Posted 13 mei 2008 Ik vind de beide door Miracle genoemde Denon versterkers erg goed. Marantz PM15 vind ik te wollig laag. Die Yamaha heb ik nog niet gehoord. HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...