alabaster Posted 18 mei 2008 Report Share Posted 18 mei 2008 Ik ben aan het rommelen met voorversterkers omdat mijn huidige voor veel te veel gain geeft. Ik las de recendie op HiFi.nl over de Hat voorvertserker en de recensent leek nogal onder de indruk. Heeft iemand hier enige ervaring met deze versterker? Alabaster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 18 mei 2008 Report Share Posted 18 mei 2008 Ik ben aan het rommelen met voorversterkers omdat mijn huidige voor veel te veel gain geeft. Ik las de recendie op HiFi.nl over de Hat voorvertserker en de recensent leek nogal onder de indruk. Heeft iemand hier enige ervaring met deze versterker? Alabaster Geen ervaring met deze V.V maar wel met de recensenten van dit webblad. Zij zijn onverkort altijd enthousiast en onder de indruk en de sensuur bij die organisatie is bangelijk. Dus heel erg zinvol om een HEAR een " onafhankelijke " mening aan de forummers te vragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 mei 2008 Report Share Posted 18 mei 2008 Dat is toch die zelfbouw versterker van 1 van de medewerkers van Hanze HiFi in Zwolle ? Die heb ik een keer (kort) kunnen beluisteren i.c.m speakers van 't Duitse merk Sonics. (Van Audio-Physics ontwerper Joachim Gerhard) Volgens mij waren 't deze speakers, op open frame stands: De klank trok direct mijn aandacht. Heel open/transparant, gedetailleerd en luchtig/gemakkelijk. (weet even niet hoe ik 't laatste anders moet omschrijven) Het was wel met wat jazzy achtige muziek en op bescheiden volume, maar ik vind 't juist wel een sterk punt als een set ook dan juist weet te imponeren. Ik weet niet 100% zeker meer wat de eindversterker was, maar ik dacht een Audio-Research. Groet, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts