hderkx Posted 30 mei 2008 Report Share Posted 30 mei 2008 Geen idee wat die Limited Edition tegenwoordig moet kosten. HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...
munkie Posted 3 juni 2008 Report Share Posted 3 juni 2008 Als je o.b.v. de Technics 1200/1210 toch weer audiophiel wil upgraden kijk dan eens op de KAB USA site. Veel Vinyl Asylum forummers zweren erbij. Het lollige vd 1200/1210 is dat je in de DJ wereld zit, dus veel minder haai end bla bla en veel meer prijsdrukkende concurrentie. Ik heb wel eens een 1200 gezien bij de ... Mediamarkt voor 400 euri Er zijn 3 miljoen van verkocht dus veel 2dehands exemplaren in omloop. Standaard S vormige Jap arm met standaard jap/SME headshell aansluiting. Ik heb laatst een DJ elementje besteld bij New Line, die zitten bij mij in 't dorp. Even gekletst met een medewerker, die zei dat de draaitafel top in de DJ wereld lag omstreeks 2004, toen wou iederen Tiesto zijn en een 1200 hebben. Nu gaat het meer richting Ipod, MP3 enz. Idd opletten op speling in de arm maar dat is bij iedere 2dehands DT opletten. Alternatieven: Sony DD DT's van eind jaren 70 zoals de PS-X4, heb ik thuis staan, voor 40 euri van MP gekocht. Net nog een PS-X3 gescoord op de rommelmarkt, 3 DT's voor 20 euri Dus PS-X3/4/5/6, PS-X50/60/70 enz. Hele zware DD DT's met veel techniek erin. Goede arm, doet m.i. nix onder voor de Technics. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 juni 2008 Report Share Posted 3 juni 2008 Er staat een Sp10 MkII op MP: MP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts