Kharn Posted 23 januari 2002 Report Share Posted 23 januari 2002 Heeft iemand ervaring met de eltax acura 300? Ik heb deze speakers gevonden in een oud magazijn, alleen is er een tweater vervangen door een rommel ding. Ik vraag me af of het de moeite is om dit te vervangen. Het merk Eltax was mij niet bekend, en op hun website is dit model niet te vinden. Ze staan bij mij thuis, ben benieuwd of het de moeite is om ze aan te sluiten..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 23 januari 2002 Report Share Posted 23 januari 2002 In Eltax worden ook wel Vifa luidsprekerunits toegepast. Misschien kun je daar wat mee? Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 24 januari 2002 Author Report Share Posted 24 januari 2002 Vifa is in ieder geval een mooi merk om wat van te hebben, ik haal ze vanavond ff uit elkaar om te kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 8 februari 2002 Author Report Share Posted 8 februari 2002 Okay, na openmaken heb ik de volgende dingen gevonden: Model: Eltax Acura 300, 300 watt muziek vermogen. 8 ohm. Tweater: Eltax model 3016, HD200-1-8, 8 Ohm. Mid?: Merk is een W met een cirkel erdoor, mij onbekend, model YD 130-0622R76B, 8 Ohm. Laag: Eltax 3610, 2 keer, model KW-200-5-4C, 4 Ohm. Iemand die nog iets weet over deze onderdelen/speakers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 18 februari 2002 Author Report Share Posted 18 februari 2002 Echt niemand info?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts