Andre Kel Posted 26 mei 2008 Report Share Posted 26 mei 2008 Ben ik de enige Hear die gaat? Moet ik alleen een 3 daags verslag uitbrengen of gaat er nog iemand? Heb de hear bijeenkomst gemist. Misschien kan ik zo nog een biertje met 1 van jullie drinken Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 26 mei 2008 Report Share Posted 26 mei 2008 Wat een waardeloos festival. Het enige wat die Smeets kan brengen is oude rotzooi. Uitgekauwde bagger! HDERKX Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 tsja, smaken verschillen zullen we maar zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Vrijdag Porcupine Tree. Die had ik wel willen zien, maar de rest van het vrijdag programma doet mij niet zo veel. Jammer, maar voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 oh ja geen tijd , geen geld voor de hear dag maar wel met je kadaver 3 dagen naar pinkpop ik maak het uit met je ..............dit was de druppel Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 oh ja geen tijd , geen geld voor de hear dag maar wel met je kadaver 3 dagen naar pinkpop ik maak het uit met je ..............dit was de druppel Sinds wanneer hebben jullie verkering? Dacht dat Andre gelukkig getrouwd is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 27 mei 2008 Author Report Share Posted 27 mei 2008 HAHAHAHAAHAA M44, jij begrijpt ook ECHT NIKS he. Daardoor heb ik dus niet genoeg geld om onnodige ritjes naar het midden van het land te maken. Daarbij komt dat er binnen kort waarschijnlijk een digitale SLR camera aangeschaft kan worden..... Ach en de verbouwing aan en in huis doen er ook nog een schepje boven op. Jij begrijpt dat wel! Maar dat je het zo snel uit maakt daar maakt dit kadaver zich wel zorgen om. Wat kan ik doen om onze breuk te lijmen? Alles wat binnen mijn mogelijkheden ligt zal ik er voor over hebben Groet, Andre Oja, volgens mij heb ik niet gevraagd, wat vind je van pinkpop? Maar heb ik gevraagd naar wie er ook gaat, lekker om een pint te drinken en wat goede muziek te luisteren (mijn smaak dan). Maar ik merk dat begrijpend lezen niet altijd het sterkste is hear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Ik ga niet, maar ik moet die rotzooi die Smeets programmeert toch aanhoren! Wat een *piep* de behanger! Programmeert alleen oude rotzooi en groepen die hij goedkoop kan krijgen omdat ze toch al naar Duitsland komen. HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Ik ga niet, maar ik moet die rotzooi die Smeets programmeert toch aanhoren! Wat een *piep* de behanger! Programmeert alleen oude rotzooi en groepen die hij goedkoop kan krijgen omdat ze toch al naar Duitslandkomen. HDerkx doe toch normaal man. Wat maakt Jan Smeets nu een " *piep* de behanger"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 HAHAHAHAAHAA M44, jij begrijpt ook ECHT NIKS he. Daardoor heb ik dus niet genoeg geld om onnodige ritjes naar het midden van het land te maken. Daarbij komt dat er binnen kort waarschijnlijk een digitale SLR camera aangeschaft kan worden..... Ach en de verbouwing aan en in huis doen er ook nog een schepje boven op. Jij begrijpt dat wel! Maar dat je het zo snel uit maakt daar maakt dit kadaver zich wel zorgen om. Wat kan ik doen om onze breuk te lijmen? Alles wat binnen mijn mogelijkheden ligt zal ik er voor over hebben Groet, Andre Oja, volgens mij heb ik niet gevraagd, wat vind je van pinkpop? Maar heb ik gevraagd naar wie er ook gaat, lekker om een pint te drinken en wat goede muziek te luisteren (mijn smaak dan). Maar ik merk dat begrijpend lezen niet altijd het sterkste is hear. pink pop was nooit zo mijn ding. ben er 2 x geweest. ik was meer lowlands en dynamo. vooral de allereersta lowlands was top. slechts een man of 14.000 ofzo. overal voorran staan en er mocht nog wiet verkocht worden wat te doen om het goed te maken......... kom die pint maar een keer drinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Ik ga dit jaar voor de vijfde keer NIET naar pinkpop, niet omdat de artiesten me niet aanstaan, daar zit best wat goeds tussen, maar omdat ik het TE commercieel vind de laatste jaren. Jaren '80 en '90 waren geweldig maar de laatste keren dat ik geweest ben vond ik het steeds minder worden. Dat heb ik overigens met veel festivals. Parkpop in Den Haag vind ik wat dat betreft nog het ergste, het is dat het nog gratis is en er veel nieuw spul word geprogammeerd maar zou ik daarvoor moeten gaan betalen is dat ook afgelopen voor mij. Vgroegah mocht je nog een tentje opzetten, een liter whisky meenemen, (in de bosjes) gratis z..ken , een fikkie op het veld steken enz. Tegenwoordig moet je je tas leeg gooien voordat je erin mag. De festivals in Duisland, Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 28 mei 2008 Author Report Share Posted 28 mei 2008 Ja dat is wel een nadeel geworden van Festivals in het algemeen. Je mag niks meer meenemen. Als dan nog het eten op zo'n festival een beetje goed was...... Geen drugs, alcohol, je moet tegenwoordig alles bij de kraampjes halen HAHAHA Maarja, dan maar drie dagen een kadaver spelen. Idd, ze worden ook steeds commercieler, die festivals. Ze moeten wel ander komen er te weinig mensen om zo'n groot kreng rendabel te maken. Tja programmering: Ik vind het wel prima, kan me heel breed gaan vermaken. Hderx? Je begrijpt het niet helemaal. Als Hobbit Smeets Pinkpop met de pinksteren had georganiseerd waren er een flink aantal bands niet gekomen, plus dat er ook een aantal duurder was geweest. Het viel te vroeg in het seizoen. Nu vaart hij slim genoeg met een aantal andere festivals mee die zoals Janneman nu doet dit al jaren met elkaar doen, roskilde, werchter, lowlands etc etc. Rond die bepaalde tijd de boel organiseren dan zijn de bands toch in de buurt. Ik krijg het gevoel dat de irritatie ergens anders vandaan komt. Probeerde je met een 300mm lens binnen te komen terwijl je maar 35 bij je mocht hebben en dat in de regels stond? En nu boos zijn dat ze iets af gepakt hebben wat duidelijk van te voren was dat het niet mocht. Of wat is het. Beetje triest vind ik het wel, dat afgeven. Maarja, Niemand die gaat. Dan zie ik jullie wel een andere keer. M44 dat biertje hou ik zeker te goed, en mocht je een keer in het mooie limburgse zijn dan laat het weten. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 Maarja, Niemand die gaat. Dan zie ik jullie wel een andere keer. M44 dat biertje hou ik zeker te goed, en mocht je een keer in het mooie limburgse zijn dan laat het weten. Andre hohoho Ik ga wel! Heb er super veel zin in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 Maarja, Niemand die gaat. Dan zie ik jullie wel een andere keer. M44 dat biertje hou ik zeker te goed, en mocht je een keer in het mooie limburgse zijn dan laat het weten. Andre mooi limburg ligt in belgie toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 Beste Andre, nee Smeets heeft niks van mij afgepakt. Maar wie die commercie en eigenlijk 2e rangs programmering niet doorziet heeft wel een erg roze bril op. Het gaat er mij om hoe Smeets zich profileert. Hij heeft een blueprint en maakt daar al jaren hetzelfde festival mee. Om mensen echter steeds meer mensen geld uit de zak te kloppen duurt het ook steeds langer. En programmeert hij niet met pinksteren. ZEGT HIJ. Want hij heeft met pinksteren WEL een Pink Pop georganiseerd. Dat noemt hij dan Pink Pop Classics. Dat noem ik de boel verzieken en bezeiken. Dat heeft niks met slimheid te maken. Ook ik ben 1 keer geweest. In Geleen. Ik geloof dat ik toch maar eens een keer naar een Hear bijeenkomst ga waar Miracle en Audiofreak ook komen. Die zijn geloof ik nog wel een beetje van mijn film. Voor de rest is het leven een eenmansguerilla (vrij naar Jan Cremer). HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 Beste Andre, nee Smeets heeft niks van mij afgepakt. Maar wie die commercie en eigenlijk 2e rangs programmering niet doorziet heeft wel een erg roze bril op. Het gaat er mij om hoe Smeets zich profileert. Hij heeft een blueprint en maakt daar al jaren hetzelfde festival mee. Om mensen echter steeds meer mensen geld uit de zak te kloppen duurt het ook steeds langer. En programmeert hij niet met pinksteren. ZEGT HIJ. Want hij heeft met pinksteren WEL een Pink Pop georganiseerd. Dat noemt hij dan Pink Pop Classics. Dat noem ik de boel verzieken en bezeiken. Dat heeft niks met slimheid te maken. Ook ik ben 1 keer geweest. In Geleen. Ik geloof dat ik toch maar eens een keer naar een Hear bijeenkomst ga waar Miracle en Audiofreak ook komen. Die zijn geloof ik nog wel een beetje van mijn film. Voor de rest is het leven een eenmansguerilla (vrij naar Jan Cremer). HDerkx En wat nou voor die 60.000 mensen die het daar uitstekend naar hun zin hebben. Waarvoor een uitstekend festival wordt neergezet? Volgens mij heeft Smeets nooit onder stoelen of banken gestoken dat er met Pinksteren een PP Classic gehouden zou worden. Wat is daar nou mis mee? Volgend jaar is het ook gewoon weer met Pinksteren. Beetje overtrokken reactie. Bovendien vallen de kosten reuze mee. 129 euro voor 3 dagen muziek incl verblijf. Twee concerten van een paar uur is al net zo duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 De kosten vallen mee? Nick Cave in 1985 in de Effenaar 15 GULDEN. Sonic Youth in Vredenburg begin jaren '90 20 GULDEN. HDERKX Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 beetje gefrustreerd? je bent echt niet verplicht er naartoe te gaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 Ook ik vind de kosten voor 3 dagen Pinkpop zeker niet weinig. Gewoon belachelijk veel zelfs. Dan word er ook nog eens grof gerekend voor die kleffe happen en dat slappe bier. Slimme jongens hoor. Overigens zijn alle festivalkaarten tegenwoordig behoorlijk aan de prijs. Rock in Park kost ook al Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 De kosten vallen mee? Nick Cave in 1985 in de Effenaar 15 GULDEN. Sonic Youth in Vredenburg begin jaren '90 20 GULDEN. HDERKX Nee dan snap ik het. Ik vergelijk hedentendage ook altijd met 23 jaar geleden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 Ook ik vind de kosten voor 3 dagen Pinkpop zeker niet weinig. Gewoon belachelijk veel zelfs.Dan word er ook nog eens grof gerekend voor die kleffe happen en dat slappe bier. Slimme jongens hoor. Overigens zijn alle festivalkaarten tegenwoordig behoorlijk aan de prijs. Rock in Park kost ook al Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 alleen wel een pet fles four roses meenemen Een kruik (zo'n ding wat oma gebruikt om haar voeten 's nacht te warmen, maar dan wel een nieuwe graag ) gaat meer in en word meest niet ontdekt onder je t-shirt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 heb je zo'n ding van binnen wel eens geroken laat staan de buitenkant, maar dat moet ik gokken want ik ken je oma niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 De kosten vallen mee? Nick Cave in 1985 in de Effenaar 15 GULDEN. Sonic Youth in Vredenburg begin jaren '90 20 GULDEN. HDERKX Sjonge, dat is 18 tot 23 jaar geleden hoor. Even onder je steen vandaan kruipen... Ik vind die 129 euro ook nogal meevallen voor 3 dagen met concerten en een plek op de camping. Dat is 43 euro per dag. Ga nu maar eens naar een optreden van Nick Cave. Betaal je dat bedrag ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 mei 2008 Report Share Posted 28 mei 2008 Alanis Morissette zondag 17:15 tot 18:15 wordt voor me opgenomen dus dan is mijn pink pop weer top !!!!!!! en dan 13 juni in de bier hal in A'dam Z.O die meid heeft me een zoon indringende perfecte stem em is nog h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts