Jump to content

cdwow

luxmanL81
 Share

Recommended Posts

Ja, ik bestel daar af en toe een paar CD's. Je krijgt ze netjes per stuk verpakt in de brievenbus. Mocht er onverhoopt een keer een verkeerde gestuurd worden kan je die altijd op hun kosten terugsturen, en heb je binnen 3 dagen de goede in huis. Heb ik nu 2 keer gehad.

Zowel CDWOW.COM als CDWOW.NL zijn wat mij betreft goed te vertrouwen, en goed van prijs. Is de zelfde firma, maar vaak toch met een verschillend aanbod.

Mvg. Miracle.

• 2 weeks later...

Ik bestel hier al jaren en gaat altijd goed. Assortiment is wel wat beperkt, maar Anonymous van Tomahawk hadden ze net weer wel. En vrijwel altijd het goedkoopst <_<, dus bij cdwow kijk ik als eerst, daarna op NLstore.nl en als 't dan nog niet te krijgen is op plato.nl, boudisque.nl of bol.com (in de "stenen" winkel kom ik bijna niet meer, tenzij ik toevallig in de stad ben).

Zijn er nog andere interessante CD webwinkels?

Ik heb regelmatig wat bij cdwow besteld. Over het algemeen ging het altijd goed en ze hebben goede prijzen. Alleen toen achteraf bleek dat 1 CD niet leverbaar was (die ik vooraf had moeten betalen) moest ikzelf achter het geld aan terwijl zij niet aan hun leververplichting kunnen voldoen.

Heb die vijf euro maar laten zitten, maar sindsdien bestel ik niets meer bij ze.