Puur Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Een tijdje geleden heb ik mijn element vervangen. Op dit moment speel ik met deze: Een Grado Prestige Green. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een zeer mooi element vind. Ongeacht de prijs. Toch zit ik een beetje met de prijs, het element kost namenlijk maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 GRADO REFERENCE SERIES There are four models in this "reference" line. All of them are excellent. I recommend these if you need more than 2 MV. output. Their top of the line (The Reference) is not worth the extra money. Don Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Zijn er in Nederland nog zaken die verschillende elementen van Grado kunnen demonstreren ? Rinsma HiFi in Lippenhuizen heeft meerdere draaitafels die voorzien zijn van diverse grado elementen, van de Black tot de Wood. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Alco: Rinsma HiFi in Lippenhuizen heeft meerdere draaitafels die voorzien zijn van diverse grado elementen, van de Black tot de Wood. Groeten, Alco Het is alleen erg jammer dat je zo geen elementen kunt vergelijken, zitten allemaal op een andere speler/installatie en staan in verschillende ruimten............. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 PUUR;;;; ik heb de reference platinum gehad. een erg mooi element, het nadeel vond ik alleen dat het een beetje allemaal rommelig er uit kwam, dat vind ik sowieso van grado. de green is een leuk element , maar vergelijk hem maar eens met de gold en je hoort direct het verschil in zuiver en zachtheid ter positieven van de gold. de gold is redelijk betaalbaar, en daar krijg je dan een hoop voor terug. sucses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Het is alleen erg jammer dat je zo geen elementen kunt vergelijken, zitten allemaal op een andere speler/installatie en staan in verschillende ruimten. Daar is vrij eenvoudig wat aan te doen, met name 't even verhuizen naar een andere ruimte, is zo gepiept. Meerdere draaitafels in 1 set beluisteren is ook geen probleem. Alleen 't verwisselen van elementen zal wat meer tijd in beslag nemen. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts