Jump to content

De elementen van Grado

Puur
 Share

Recommended Posts

Een tijdje geleden heb ik mijn element vervangen. Op dit moment speel ik met deze:

prestige_ctrg_slvr.gif

Een Grado Prestige Green.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een zeer mooi element vind. Ongeacht de prijs. Toch zit ik een beetje met de prijs, het element kost namenlijk maar

GRADO REFERENCE SERIES

There are four models in this "reference" line. All of them are excellent. I recommend these if you need more than 2 MV. output. Their top of the line (The Reference) is not worth the extra money.

Don

Zijn er in Nederland nog zaken die verschillende elementen van Grado kunnen demonstreren ?

Rinsma HiFi in Lippenhuizen heeft meerdere draaitafels die voorzien zijn van diverse grado elementen, van de Black tot de Wood.

Groeten,

Alco

Geplaatst door Alco:

Rinsma HiFi in Lippenhuizen heeft meerdere draaitafels die voorzien zijn van diverse grado elementen, van de Black tot de Wood.

Groeten,

Alco

Het is alleen erg jammer dat je zo geen elementen kunt vergelijken, zitten allemaal op een andere speler/installatie en staan in verschillende ruimten.............

Groet Jitze

PUUR;;;; ik heb de reference platinum gehad.

een erg mooi element, het nadeel vond ik alleen dat het een beetje allemaal rommelig er uit kwam, dat vind ik sowieso van grado.

de green is een leuk element , maar vergelijk hem maar eens met de gold en je hoort direct het verschil in zuiver en zachtheid ter positieven van de gold.

de gold is redelijk betaalbaar, en daar krijg je dan een hoop voor terug.

sucses. :)

Het is alleen erg jammer dat je zo geen elementen kunt vergelijken, zitten allemaal op een andere speler/installatie en staan in verschillende ruimten.

Daar is vrij eenvoudig wat aan te doen, met name 't even verhuizen naar een andere ruimte, is zo gepiept.

Meerdere draaitafels in 1 set beluisteren is ook geen probleem. Alleen 't verwisselen van elementen zal wat meer tijd in beslag nemen.

Groeten,

Alco