Atreyu82 Posted 24 juni 2008 Report Share Posted 24 juni 2008 Hallo! Ik heb een brandende vraag, ik heb onlangs een Sony walkman nwz-a828 gekocht en deze heeft bluetooth voor gebruik van een draadloze koptelefoon. Normaal gesproken heb ik dat niet nodig en heb ik voldoende aan mn CX300's. Echter, wanneer ik ga hardlopen is het toch wel fijn als ik geen snoeren om me heen heb. Ik ben dus op zoek naar een in-ear bluetooth koptelefoon die ik kan gebruiken tijdens het joggen. Na een half uurtje googlen kom ik eigenlijk niet veel verder. Krijg alleen maar van die apparaten die voor een mobiel bedoeld zijn, met microfoon en zo. Ik vraag me ook af hoe bluetooth audio uberhaupt afsteekt tegenover een conventionele aansluiting. Ik heb daar geen ervaring mee. Als ik teveel in geluidkwaliteit moet inleveren dan is het ook niet leuk meer uiteraard... Zou het erg op prijs stellen als iemand kon helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 juni 2008 Report Share Posted 24 juni 2008 Ik vind het juist wel fijn om tijdens het hardlopen een keer geen muziek op m'n hoofd te hebben. Maakt je hoofd lekker leeg. Maar bovendien dreunt het telkens neerkomen erg hard door je hoofd met in-ear doppen, is mijn ervaring. Lijkt me niet fijn lopen. Ik zou er niet aan beginnen. Slechts een tip van een mede-loper... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts