Jump to content

fotograferen tijdens North Sea Jazz

sofa2007
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ben nooit op het North Sea Festival in Rotterdam geweest. In Den Haag was fotograferen nooit een probleem. Hoe zit dat in Rotterdam? Volgens de NSJF site zijn er wat beperkingen voor amateurfotografen maar welke is wat onduidelijk. Worden tassen gecontroleerd op camaraspullen? Iemand enig idee?

Willem

Guest Rev. Fatman
Hoi,

Ben nooit op het North Sea Festival in Rotterdam geweest. In Den Haag was fotograferen nooit een probleem. Hoe zit dat in Rotterdam? Volgens de NSJF site zijn er wat beperkingen voor amateurfotografen maar welke is wat onduidelijk. Worden tassen gecontroleerd op camaraspullen? Iemand enig idee?

Willem

Probeer uit te vissen in welk hotel de muzikanten verblijven en ga daar s`nachts naar toe, daar gebeuren de fantastische jams. ;)

Ik hoop het echt van harte dat ze dat amateurfotografen geklungel eens gaan aanpakken! Hoe eerder het verboden is hoe beter. Als bezoeker/luisteraar erger ik me in toenemende mate over de zich steeds meer ophopende cameramensen die het nodig vinden om 15 minuten lang 100 dezelfde shots te nemen en daarmee mijn zicht en mijn plezier enorm vergallen. Voor de muziekanten is het ook verre van prettig dat er tientallen mafkezen zich op 2 meter afstand staan te verdringen voor het, flitsend en al, beste plaatje.

Dus opzouten met die camera, ga lekker in je stoel zitten en geniet van de muziek, en als je desnoods foto's wil nemen, schroef een 400mm lens op je camera en irriteer die paar honderd man die achter je staan die w