supergijs Posted 29 juni 2008 Report Share Posted 29 juni 2008 Ik heb twee Infinity RS a speakers gekregen met de geweldige werkende EMIT tweeters. De woofers moeten wel gerefoamd worden. Wie kent deze speakers, kan er geen info over vinden. Zijn ze het waard om te repareren? Voor foto's graag even mailen: gijsmondria@home.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 juni 2008 Report Share Posted 29 juni 2008 Deze bedoel je...?? (klik links RS a aan). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 29 juni 2008 Report Share Posted 29 juni 2008 Hoi Supergijs, Ik ken de RS a zelf niet maar je kan het natuurlijk altijd zelf proberen om de randen te vervangen. Ik heb hier wel wat linkjes voor je misschien staat jou speaker daar bij. Link1 Link2 Link3 misschien heb je er wat aan Groetjes George. Link to comment Share on other sites More sharing options...
supergijs Posted 29 juni 2008 Author Report Share Posted 29 juni 2008 Dit zijn ze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
supergijs Posted 16 juli 2008 Author Report Share Posted 16 juli 2008 De eerste speaker is gerepareerd, en staat nu te spelen. Fantastisch na twee uur knutselen. Een lijmlaag van + 30 jaar is niet makkelijk te verwijderen, maar gelukt. het plakken is even knoeien maar goed te doen. De sound is strak, staan nu naast mijn Infinity reference 61 te draaien, en geluidsbeeld komt nog steeds overeen. Heb wel begrepen dat de rand nog wat moet inspelen, rustig inrijden dus. wat mij wel opvalt is dat de woofer echt heel star zit. Dit komt volgens mij doordat het een gesloten kast is waar de woofer in zit. Zonder Voor het monteren kwam de woofer een stuk makkelijker in beweging. Dit weekend maar verder met de tweede, en dan luisteren geblazen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 16 juli 2008 Report Share Posted 16 juli 2008 Gefeliciteerd met de eerste geslaagde operatie. De tweede zal vast ook gaan lukken dan. Dat de woofer wat stug over komt is idd door de gesloten kast. Hierdoor word hij gedempt. Ik zou pas gaan spelen met beide speakers tegelijk, anders is de Link to comment Share on other sites More sharing options...
supergijs Posted 19 juli 2008 Author Report Share Posted 19 juli 2008 bijde klaar, en al een nachtje laten spelen. Wat een klank geweldig. Bijzonder blijft dat de speakers zonder middentoner een geweldige midden klank heeft. Ook de bas is heel strak, door de gesloten kasten blijft de bas heel beschaafd bij de klank, en geen zucht uit een poort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 29 juli 2008 Report Share Posted 29 juli 2008 bijde klaar, en al een nachtje laten spelen. Wat een klank geweldig.Bijzonder blijft dat de speakers zonder middentoner een geweldige midden klank heeft. Ook de bas is heel strak, door de gesloten kasten blijft de bas heel beschaafd bij de klank, en geen zucht uit een poort. Hoi Supergijs, Leuk dat het zo goed gelukt is. Veel plezier met je nieuwe aanwinst gewenst Groetjes George. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts