andromedaaudiodesign Posted 5 juli 2008 Report Share Posted 5 juli 2008 Die heb ik nog niet gezien een JWM met dd-compensatie. Heel simpel gewichtje verbonden met wat visdraad en een scharnierpunt aan de arm ,stelt niet veel voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 5 juli 2008 Report Share Posted 5 juli 2008 Dezen zijn er ook nog: Hmmm, beetje stoffig toen. En beide klinken ook best goed. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 6 juli 2008 Report Share Posted 6 juli 2008 Hier kun je zien hoe het werkt: Groeten... Heel simpel, prachtig. Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 6 juli 2008 Report Share Posted 6 juli 2008 Nou ik had vroeger nog wel wat gekleurde schijven: een wit gemarmerde King Tubby's (at the National Arena), een rood transparante Hop Skip & Jump, een rode single, een transparante Sugar Minott (African Girls LP) en momenteel in mijn bezit een prachtige Bob Marley picture disc en een Sergeant Peppers (die trouwens prima klinkt, maar vergeleken met de CD iets minder hoogweergave geeft). Ik heb altijd gehoord dat gekleurd vinyl minder van kwaliteit was dan zwart, heb me er dan nooit echt op toegelegd om er wat van te verzamelen. mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 juli 2008 Report Share Posted 6 juli 2008 LP's heb ik niet, maar ik heb wel 3 cd's die geheel zwart zijn, afgezien van de bandnaam. Dus ook de 'beschreven kant' is zwart. Het zijn de eerste drie cd's van Opeth, die recent als box-set zijn uitgebracht. Het lijkt me Chinese import, aangezien alle tekst in het Chinees is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 6 juli 2008 Report Share Posted 6 juli 2008 LP's heb ik niet, maar ik heb wel 3 cd's die geheel zwart zijn, afgezien van de bandnaam. Dus ook de 'beschreven kant' is zwart. Het zijn de eerste drie cd's van Opeth, die recent als box-set zijn uitgebracht. Het lijkt me Chinese import, aangezien alle tekst in het Chinees is... Of misschien Japans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 juli 2008 Report Share Posted 6 juli 2008 LP's heb ik niet, maar ik heb wel 3 cd's die geheel zwart zijn, afgezien van de bandnaam. Dus ook de 'beschreven kant' is zwart. Het zijn de eerste drie cd's van Opeth, die recent als box-set zijn uitgebracht. Het lijkt me Chinese import, aangezien alle tekst in het Chinees is... Of misschien Japans? Het lijkt mij Chinees. Japans ziet er anders uit... denk ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 juli 2008 Report Share Posted 8 juli 2008 Ik heb een doorzichtige Ryko met David Bowie Life. Groet, Charles Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 Ik heb een doorzichtige Ryko met David Bowie Life. Groet, Charles Vind jij die groenachtige transparante van Bowie - Ryko goed klinken? heb er ook verschillende en vind ze niet wow vr een Ryko uitgave. Voor alle duidelijkheid ik kan niet vergelijken met een originele of latere uitgave van Bowie. Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 Bowie deed sowieso niet veel moeite om de eindmix tot iets fatsoenlijks te maken Originele uitgaven klinken ook niet best. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts