Jump to content

Zwarte/rode/witte LP's

mordante
 Share

Recommended Posts

:) Nou ik had vroeger nog wel wat gekleurde schijven: een wit gemarmerde King Tubby's (at the National Arena), een rood transparante Hop Skip & Jump, een rode single, een transparante Sugar Minott (African Girls LP) en momenteel in mijn bezit een prachtige Bob Marley picture disc en een Sergeant Peppers (die trouwens prima klinkt, maar vergeleken met de CD iets minder hoogweergave geeft). Ik heb altijd gehoord dat gekleurd vinyl minder van kwaliteit was dan zwart, heb me er dan nooit echt op toegelegd om er wat van te verzamelen.

mvg RastaPhil

LP's heb ik niet, maar ik heb wel 3 cd's die geheel zwart zijn, afgezien van de bandnaam. Dus ook de 'beschreven kant' is zwart. Het zijn de eerste drie cd's van Opeth, die recent als box-set zijn uitgebracht. Het lijkt me Chinese import, aangezien alle tekst in het Chinees is...

Guest Rev. Fatman
LP's heb ik niet, maar ik heb wel 3 cd's die geheel zwart zijn, afgezien van de bandnaam. Dus ook de 'beschreven kant' is zwart. Het zijn de eerste drie cd's van Opeth, die recent als box-set zijn uitgebracht. Het lijkt me Chinese import, aangezien alle tekst in het Chinees is...

Of misschien Japans? :unsure:

Of misschien Japans? :unsure:

Het lijkt mij Chinees. Japans ziet er anders uit... denk ik...

Ik heb een doorzichtige Ryko met David Bowie Life.

Groet,

Charles

Vind jij die groenachtige transparante van Bowie - Ryko goed klinken?

heb er ook verschillende en vind ze niet wow vr een Ryko uitgave.

Voor alle duidelijkheid ik kan niet vergelijken met een originele of latere uitgave van Bowie.

Gr

stef