Jump to content

HELP! Grote problemen

Andre Kel
 Share

Recommended Posts

Guest Rev. Fatman

fmf willems kin zu neet is no kieken op de goensdag :D jo morgen in geulle :D

Geef eens even uitleg wat dit betekend Wollie? :o:confused::ph34r:;)

Het gaat je trakteren. ;):D

du hubst toch versjstand van vertjerker reparieren

he ken toch de verstjerker noor de clubavond bringen dats du effe in de kast kiek of er get neet in orde is :D

nee rev.fatman ik kan niet trakteren want ik ben maar een arme taxi chauffeur

vandaag komt de grote jitter meester Guide Tent op bezoek bij audioclub limburg

frens du bist jitter free in het kopke ,ich nog neet :D

Ik heb zelf 30 jaar reparaties gedaan Arjen als onweer was geweest hadden wij altijd top drukte bijna allemaal bliksem inslag.

Verzekering dekt de schade heette dat voor ons nooit problemen mee gehad. ;)

Was heel goed voor de kassa en de omzet natuurlijk. ;)

Oh, je bedoelt dat je de verzekering moet oplichten.... zeg dat dan gewoon.

Nee die drink ik ook niet.

Geef mij maar Hoegaarden, ik weet dat jij dat pseudo buckler vind maar ok. hahaha.

Wanneer ga je op vakantie?

Groet,

Andre,

zeg wat is je echte naam eigenlijk, ik zal het niet verklappen op de site.

nou Andre

ik heet robin van den bergh :lol:;)

Ik heb zelf 30 jaar reparaties gedaan Arjen als onweer was geweest hadden wij altijd top drukte bijna allemaal bliksem inslag.

Verzekering dekt de schade heette dat voor ons nooit problemen mee gehad. ;)

Was heel goed voor de kassa en de omzet natuurlijk. ;)

Oh, je bedoelt dat je de verzekering moet oplichten.... zeg dat dan gewoon.

Noem jij het maar verzekering oplichten dat zijn jou woorden niet die van mij.

Ik noem het gewoon de klant helpen die is tenslotte verzekerd tegen bliksem.

HIJ HEET ROBIN VAN DEN BERGH!!! M44 dan HAHAHAHA Ja zo kan ik het ook ;) Nou is het niet leuk meer.

DE versterker is al weg. Staat in Cuijk bij iemand die bij audiofreaks een goede naam heeft. SC Marantz. Ben hem net gaan brengen. Oja het rechter kanaal stuurde 58volt uit gewoon in standby. Tja dan gaat ie wel kwalmen ja, de speaker dan.

Dus Erjee, een ding is dus al gebeurt voor de vakantie. We wachten rustig af.

Tja hoor verschillende dingen, niet de spoel opnieuw laten wikkelen, wel doen, nieuwe speaker kopen. Hier ga ik me de komende dagen eens over buigen. De goede man uit Cuijk had wel goede adviezen.

Moet nou ook eens kijken of het filter niet ook beschadigt is....

Damn wat een k.tzooi!

Andre

HIJ HEET ROBIN VAN DEN BERGH!!! M44 dan HAHAHAHA Ja zo kan ik het ook ;) Nou is het niet leuk meer.

DE versterker is al weg. Staat in Cuijk bij iemand die bij audiofreaks een goede naam heeft. SC Marantz. Ben hem net gaan brengen. Oja het rechter kanaal stuurde 58volt uit gewoon in standby. Tja dan gaat ie wel kwalmen ja, de speaker dan.

Dus Erjee, een ding is dus al gebeurt voor de vakantie. We wachten rustig af.

Tja hoor verschillende dingen, niet de spoel opnieuw laten wikkelen, wel doen, nieuwe speaker kopen. Hier ga ik me de komende dagen eens over buigen. De goede man uit Cuijk had wel goede adviezen.

Moet nou ook eens kijken of het filter niet ook beschadigt is....

Damn wat een k.tzooi!

Andre

We gaan er de komende week mee aan de gang en ik zal een verslagje plaatsen als daar animo voor is.

DE versterker is al weg. Staat in Cuijk bij iemand die bij audiofreaks een goede naam heeft. SC Marantz. Ben hem net gaan brengen. Tja hoor verschillende dingen, niet de spoel opnieuw laten wikkelen, wel doen, nieuwe speaker kopen. Hier ga ik me de komende dagen eens over buigen. De goede man uit Cuijk had wel goede adviezen.

Moet nou ook eens kijken of het filter niet ook beschadigt is.... Damn wat een k.tzooi! Andre

We gaan er de komende week mee aan de gang en ik zal een verslagje plaatsen als daar animo voor is.

Daar is zeker animo voor!!!

Vooral ook omdat het zich toch binnen de relationele sfeer afspeelt!

:)

hallo,

Ik zit dit verhaal te lezen, en bij mij in de luisterruimte staat ook een AA meastro. Deze staat al klaar in krat, om naar de importeur te gaan. :(:(

Een week of 3 geleden dreigde een flink onweer, en dan zet ik alles uit, en gaan de stekkers eruit. Een paar dagen later wil ik alles weer aansluiten.......

Zet de meastro aan, en......... er klappert een relais binnenin. Gaat wel aan, maar start steeds opnieuw op, door het relais. :( Hier wordt ik dus NIET vrolijk van.

Volgens mijn audiodealer staan er al 2 of 3 exemplaren bij de importeur met hetzelfde probleem. Lijkt erop dat er een component is wat na een jaar of 3 de geest geeft of zo.

Wel erg frappant zo, bij een forumlid al een AA defect, bij mij dus, en bij nog een paar liefhebbers dus.

Ik laat nog wel horen wat hier uit komt. Als nl. blijkt dat er ergens een slecht component is, wat stuk gaat, dan ga ik niet zomaar reparatiekosten betalen.

Begrijp je reactie niet helemaal geloof ik?!

Mooie foto's en als ik dit al zie, omdat ik niet technisch onderlegd ben zou ik de versterker weer dicht doen... Maar gelukkig heb jij er wel verstand van en weet je wat je doet. :P Nogmaals mooie foto's, wat vond je eigenlijk van het interne soldeerwerk? Het zou toch goed moeten zijn.

Ok, op die fiets ;-)

Op de laatste foto kun je zien dat ik een rijtje soldeerverbindingen hersteld heb.

Glimmende en doffe verbindingen zijn makkelijk te onderscheiden.

Het betreft een dubbelzijdige pcb waar ik persoonlijk niet zo gek op ben maar de kwaliteit van de pcb is vrij goed en dat heb ik wel anders meegemaakt.

Antwoordt op de laatste postings waar wat klachten te lezen zijn over dit type versterker wil ik over zeggen dat dit een basic ontwerp is waar eigenlijk weinig mis mee is en kan gaan.

Als ik naar de soldeerverbindingen van dit exemplaar kijk zou ik willen adviseren alle verbindingen even opnieuw te doen.

Een klapperend relais geeft al aardig aan dat het een soldeerverbindings probleem is.

Verder wil ik over deze versterker nog kwijt aangezien ik wat negatief uitgevallen postings lees over deze ''Italiaanse'' versterker dat er kwalitatief goede componenten gebruikt zijn.

Niets mis mee imo.

Het lijkt wel een Italiaanse auto; mooi om te zien, begeerlijk en snel. Maar de betrouwbaarheid....

Dan toch liever een Frans produkt, niewaar? :lol:

Of toch zo'n heerlijk betrouwbare en navenant saaie Jap!?

Nee, dan liever die Deutsche Gr

Tja het is wat. Saul Marantz, AAAAAAHHHH hoe ziet mijn amp er uit hahaha.

Tja ook even een rectificatie over de AA importeur. Deze mailde me met de vraag of de reparateur die ik gekozen heb de schema's van de versterker wil hebben. Dat vind ik dan wel weer netjes.

Want het opsturennaar Italie is geen optie, dat kost 360 euro en dan daar nog eens 120 euro om 'm daar open te maken. Tja dan benje 480 pleuro's kwijt en weet je nog niks. Ja, dat je versterker kapot is maar dat wist ik al....

De speaker gaat naar Audiolab. De goeie man vertelde mij dat ze al jaren de service voor B&W Belgie gedaan hebben. Heeft daar originele 801 spoelen liggen. Tja daar ga ik mijn vertrouwen ook maar eens bij neer leggen.

Dat is heel wat voor iemand die niet iedereen zomaar vertrouwd.

Erjee.... family first... hahaha Maar eeh, niks over Franse producten.... Kom niet aanmijn Citroen want dan kom je aan mij hahaha, Tja en ook die moet verdomme naar de garage, waarschijnlijk de hydraulic pomp. Dat mag dan wel na 270.000km maar het komt wel klote uit zo samen met de amp en een week voor onze vacance au France

Groet,

Andre

Jullie worden dus op de hoogte gehouden over het proces.

Het lijkt wel een Italiaanse auto; mooi om te zien, begeerlijk en snel. Maar de betrouwbaarheid....

Dan toch liever een Frans produkt, niewaar? :lol:

[/b]Of toch zo'n heerlijk betrouwbare en navenant saaie Jap!?

Nee, dan liever die Deutsche Gr

beste andre ik ben blij dat je mijn adviezen in de wind geslagen hebt. menig persoon voor jou heeft dat tot grote tevredenheid ook gedaan ;)

Beste M44 of....,

Tuurlijk sla ik je adviezen in de wind ;). Ga toch geen judoka vertrouwen.... Het was dus een prima tip. Met een beetje geluk en vaderlandsliefde komt het wel goed met alles.

Om je vraag te beantwoorden. Alleen de laag unit van de rechter box heeft het begeven. Vreemd eigenlijk. Maar heb die rechter speaker ook nog het linker kanaal gehad en daar speelde dus wel het hoog en mid. En die stinken ook niet hahaha.

Als dit alles achter de rug is ga ik vreselijk veel bier drinken haha. Nou ja dadelijk maar eens kijken wat de schade aan mijn auto is. Damn! Dat zal wel meevallen. Hoop ik want het was ook nog de bedoeling om een digitale spiegelreflex camera te gaan kopen als het belasting geld binnen is. Het is toch unpotjandriedubbeltjesing believable hahaha.

Hey dat vind ik mooi, ik post dit verhaal en hij maakt zelf van Unf...ingbelievable unpotjan..... HAHAHA Lachen

Groet,

Andre

Beste M44 of....,

Hey dat vind ik mooi, ik post dit verhaal en hij maakt zelf van Unf...ingbelievable unpotjan..... HAHAHA Lachen

Groet,

Andre

Als je maar lol hebt toch. :P

Ik denk dat ik in jouw schoenen een stuk zuurder zou zijn.

andre

na regen kom zonneschijn :D

en je hebt ook nog twee vakmensen in hun eigen gebied gezocht geweldig

du hubst geweun boere verstjand :D en met de veut op de grond