m44 Posted 9 oktober 2008 Report Share Posted 9 oktober 2008 gaan we rollebollen op de VAD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 9 oktober 2008 Report Share Posted 9 oktober 2008 Als Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 oktober 2008 Report Share Posted 9 oktober 2008 Hou die M44 buiten de deur zolang mijn versterker bij jou staat! Hij met zijn rare ideeen. Beetje met die grote dikke vingers elco door mijn versterker heen duwen..... Ben je helemaal gek geworden? Nou wordt het echt tijd dat ik langs kom en mijn gewicht eens in de strijd ga gooien..... Groet, Andre Dapper hoor, m44 is geen kleine jongen, ik zou er niet graag ruzie mee krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 9 oktober 2008 Report Share Posted 9 oktober 2008 Hou die M44 buiten de deur zolang mijn versterker bij jou staat! Hij met zijn rare ideeen. Beetje met die grote dikke vingers elco door mijn versterker heen duwen..... Ben je helemaal gek geworden? Nou wordt het echt tijd dat ik langs kom en mijn gewicht eens in de strijd ga gooien..... Groet, Andre Dapper hoor, m44 is geen kleine jongen, ik zou er niet graag ruzie mee krijgen dankzij ken ik nu shellac. daar ben ik je nog lang dankbaar voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 oktober 2008 Report Share Posted 9 oktober 2008 Hou die M44 buiten de deur zolang mijn versterker bij jou staat! Hij met zijn rare ideeen. Beetje met die grote dikke vingers elco door mijn versterker heen duwen..... Ben je helemaal gek geworden? Nou wordt het echt tijd dat ik langs kom en mijn gewicht eens in de strijd ga gooien..... Groet, Andre Dapper hoor, m44 is geen kleine jongen, ik zou er niet graag ruzie mee krijgen Krijg je wel graag ruzie met kleine jongetjes dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 9 oktober 2008 Report Share Posted 9 oktober 2008 Hou die M44 buiten de deur zolang mijn versterker bij jou staat! Hij met zijn rare ideeen. Beetje met die grote dikke vingers elco door mijn versterker heen duwen..... Ben je helemaal gek geworden? Nou wordt het echt tijd dat ik langs kom en mijn gewicht eens in de strijd ga gooien..... Groet, Andre Welnee, j Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 9 oktober 2008 Report Share Posted 9 oktober 2008 Hou die M44 buiten de deur zolang mijn versterker bij jou staat! Hij met zijn rare ideeen. Beetje met die grote dikke vingers elco door mijn versterker heen duwen..... Ben je helemaal gek geworden? Nou wordt het echt tijd dat ik langs kom en mijn gewicht eens in de strijd ga gooien..... Groet, Andre Welnee, j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 9 oktober 2008 Author Report Share Posted 9 oktober 2008 Boeit niet wat het is als er maar stroom, spanning, weet ik wat op staat.... hahaha. Eeh wanneer is de VAD? Ooooo sorry dat ik het vraag. Mijn nederige excuses. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 9 oktober 2008 Report Share Posted 9 oktober 2008 Boeit niet wat het is als er maar stroom, spanning, weet ik wat op staat.... hahaha. Eeh wanneer is de VAD? Ooooo sorry dat ik het vraag. Mijn nederige excuses. Andre niet dit maar volgens weekend. een goede (beste) vriend van mij komt ook (tevens de B opleiding gedaan) dus alles kan en mag geobserveerd worden en een dsm klassificatie krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 10 oktober 2008 Author Report Share Posted 10 oktober 2008 Had de datum al kunnen vinden, damn moet eens kijken. Heb alweer afspraken met de misses. Gaannaar Den Haag dat weekend. Go..er! Nah kijk wel. mocht het zo zijn op welke dag ga jij of gaan jullie? En ben je er de hele dag? Wie weet als het door gaat laat ik het zekers hear even weten. Groet, Andre By the way, heb je gister (donderdag) de wereld draait door gezien? daar was iemand bij, dat was de eigenaar van de eerste nederlandse Punk muziek winkel, ik geloof No Fun. Die knakker had de zelfde speakers als jij. Misschien niet precies het zelfde model maar wel JBL, met dat gouden tweetertje in die lichter gekleurde boven kant. Klonk beroerd op mijn TV HAHAHAHA Grapje...... Wel lachu, bah nou denk ik ook nog aan jou terwijl ik naast mijn vrouw zit verdomme Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 oktober 2008 Report Share Posted 10 oktober 2008 Had de datum al kunnen vinden, damn moet eens kijken. Heb alweer afspraken met de misses. Gaannaar Den Haag dat weekend. Go..er! Nah kijk wel. mocht het zo zijn op welke dag ga jij of gaan jullie? En ben je er de hele dag? Wie weet als het door gaat laat ik het zekers hear even weten. Groet, Andre By the way, heb je gister (donderdag) de wereld draait door gezien? daar was iemand bij, dat was de eigenaar van de eerste nederlandse Punk muziek winkel, ik geloof No Fun. Die knakker had de zelfde speakers als jij. Misschien niet precies het zelfde model maar wel JBL, met dat gouden tweetertje in die lichter gekleurde boven kant. Klonk beroerd op mijn TV HAHAHAHA Grapje...... Wel lachu, bah nou denk ik ook nog aan jou terwijl ik naast mijn vrouw zit verdomme mischien denk je vrouw ook wel aan mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 oktober 2008 Report Share Posted 10 oktober 2008 Hou die M44 buiten de deur zolang mijn versterker bij jou staat! Hij met zijn rare ideeen. Beetje met die grote dikke vingers elco door mijn versterker heen duwen..... Ben je helemaal gek geworden? Nou wordt het echt tijd dat ik langs kom en mijn gewicht eens in de strijd ga gooien..... Groet, Andre Dapper hoor, m44 is geen kleine jongen, ik zou er niet graag ruzie mee krijgen Krijg je wel graag ruzie met kleine jongetjes dan? Wordt je nu bang ofzo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 10 oktober 2008 Report Share Posted 10 oktober 2008 Had de datum al kunnen vinden, damn moet eens kijken. Heb alweer afspraken met de misses. Gaannaar Den Haag dat weekend. Go..er! Nah kijk wel. mocht het zo zijn op welke dag ga jij of gaan jullie? En ben je er de hele dag? Wie weet als het door gaat laat ik het zekers hear even weten. Groet, Andre Ik sta in kamer 6, bij Sonority en Music 2. Alle drie de dagen, dus is voor jou misschien makkelijker te doen dan weer naar Huizen komen. Ik hoor 't wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 oktober 2008 Report Share Posted 10 oktober 2008 Hou die M44 buiten de deur zolang mijn versterker bij jou staat! Hij met zijn rare ideeen. Beetje met die grote dikke vingers elco door mijn versterker heen duwen..... Ben je helemaal gek geworden? Nou wordt het echt tijd dat ik langs kom en mijn gewicht eens in de strijd ga gooien..... Groet, Andre Dapper hoor, m44 is geen kleine jongen, ik zou er niet graag ruzie mee krijgen Krijg je wel graag ruzie met kleine jongetjes dan? Wordt je nu bang ofzo? Nee hoor, ik niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 oktober 2008 Report Share Posted 10 oktober 2008 Had de datum al kunnen vinden, damn moet eens kijken. Heb alweer afspraken met de misses. Gaannaar Den Haag dat weekend. Go..er! Nah kijk wel. mocht het zo zijn op welke dag ga jij of gaan jullie? En ben je er de hele dag? Wie weet als het door gaat laat ik het zekers hear even weten. Groet, Andre Ik sta in kamer 6, bij Sonority en Music 2. Alle drie de dagen, dus is voor jou misschien makkelijker te doen dan weer naar Huizen komen. Ik hoor 't wel. wat doe jij daar dan? red bull drinken en grapjes maken over torrenbakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 11 oktober 2008 Report Share Posted 11 oktober 2008 Geen grappen over torrenbakken, dat heb ik moeten beloven. Verder zal de Red Bull rijkelijk stromen en hou ik een halve apotheek bij de hand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 11 oktober 2008 Report Share Posted 11 oktober 2008 Verder zal de Red Bull rijkelijk stromen en hou ik een halve apotheek bij de hand. Bij hoofdpijn, reumatiek en andere klachten kun je dus langs kamer 6 voor medicijnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 11 oktober 2008 Author Report Share Posted 11 oktober 2008 Dus Dat betekent KT dat jij zondag de 19e niet thuis bent als ik vanuit Den Haag naar jou had willen komen. Goed om te weten. Veldhoven ligt echt op de weg naar huis. Misschien dat ik toch even op de VAD ben HAHAHA. Even de Missen in lichten. M44, ze dacht laatst wel aan je toen ze zei "zet jij de vuilnis even buiten".......... Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 12 oktober 2008 Report Share Posted 12 oktober 2008 Vind er geen demonstratie plaats in kamertje 6 van Bull Red versterker Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 oktober 2008 Report Share Posted 12 oktober 2008 Dus Dat betekent KT dat jij zondag de 19e niet thuis bent als ik vanuit Den Haag naar jou had willen komen. Goed om te weten. Veldhoven ligt echt op de weg naar huis. Misschien dat ik toch even op de VAD ben HAHAHA. Even de Missen in lichten. M44, ze dacht laatst wel aan je toen ze zei "zet jij de vuilnis even buiten".......... Groet en wat ging ze toen doen.........toen jij de vuilnis buiten aan het zetten was en zij even een momentje voor zichzelf had? en ze aan mij dacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 12 oktober 2008 Report Share Posted 12 oktober 2008 Wel, de Maestro is voorzien van nieuwe elco's (heb ze uiteindelijk toch allemaal maar vervangen en nog wat tweakjes gedaan), de beveiliging is ingeregeld en het beest staat nu beneden. Valt me niet tegen (voor een torrenbak). Heeft wel even nodig om warm te worden en dat vertaalt zich in een langzaam ontvouwen van een mooi breed en diep stereobeeld. De detaillering is ook goed, de laagcontrole is fenomenaal. Het enige wat me in negatieve zin opviel is dat de plaatsing m.i. wat laid back is (vergeleken met mijn buizenbak) en de versterker de neiging krijgt wat te gaan krijsen op (zeer) hoog niveau. Let wel, dan ben ik al wel zowat door de geluidsbarri Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 13 oktober 2008 Report Share Posted 13 oktober 2008 (...) red bull drinken en grapjes maken over torrenbakken Beste m44, Je drinkt Red Bull? Dat zou een bull verklaren met betrekking tot jouw hyperactieve, primaire functioneren... (...)Energiedrankjes als Red Bull winnen al jaren aan populariteit. Dergelijke drankjes geven je een zogenaamde energieboost en verhogen je concentratievermogen. Vooral jongeren drinken veel energiedrankjes. Maar zijn deze drankjes wel zo veilig? Energiedrankjes zijn er in vele soorten en prijzen. De goedkoopste beginnen bij nog geen 30 cent, terwijl een blikje Red Bull verkrijgbaar is voor ongeveer 1 euro 20. Alle drankjes bevatten dezelfde drie essenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 13 oktober 2008 Author Report Share Posted 13 oktober 2008 Tjeee Spido wat een verhaal en aangezien het over een drankje ging heb ik het maar niet gelezen. Want dan lees ik langer dan ik drink, en dat doe ik niet..... M44 tja moet je nagaan hoe kort dat maar was, dat ze aan jou dacht zeker nadat ik het haar had moeten vertellen...... Boyo, wanneer ben jij op de VAD? Ik wil mijn versterker komende week gaan ophalen. Ga het weekend eerst naar Den Haag en ga 'm de terugweg ophalen in Veldhoven. Dan heb ik voor de zaterdag en of zondag het mobiel nr van iemand nodig die daar en KT88 persoonlijk kent. Want hij heeft geen mobiel. Probleem is dat ik niet naar binnen kom en mijn gezien in de auto laat zitten, zeker niet als M44 daar rond rent en mijn vrouw in de auto zit. Erger nog wat moet mijn zijnwel niet denken van zo'n enge man. Alle antwoorden zijn in mijn hoofd al gegeven M44 hahaha. KT88, geweldig! Ik ben echt blij dat ie het weer doet. Je bent geweldig! Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 oktober 2008 Report Share Posted 13 oktober 2008 Tjeee Spido wat een verhaal en aangezien het over een drankje ging heb ik het maar niet gelezen. Want dan lees ik langer dan ik drink, en dat doe ik niet..... M44 tja moet je nagaan hoe kort dat maar was, dat ze aan jou dacht zeker nadat ik het haar had moeten vertellen...... Boyo, wanneer ben jij op de VAD? Ik wil mijn versterker komende week gaan ophalen. Ga het weekend eerst naar Den Haag en ga 'm de terugweg ophalen in Veldhoven. Dan heb ik voor de zaterdag en of zondag het mobiel nr van iemand nodig die daar en KT88 persoonlijk kent. Want hij heeft geen mobiel. Probleem is dat ik niet naar binnen kom en mijn gezien in de auto laat zitten, zeker niet als M44 daar rond rent en mijn vrouw in de auto zit. Erger nog wat moet mijn zijnwel niet denken van zo'n enge man. Alle antwoorden zijn in mijn hoofd al gegeven M44 hahaha. KT88, geweldig! Ik ben echt blij dat ie het weer doet. Je bent geweldig! Andre ik ben er zaterdag. als ik iets moet slepen of doen hoor ikhet graag. ik heb geen 06 maar de vriend waarmee ik ga wel als je wilt kan ik je dat nummer pmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 13 oktober 2008 Author Report Share Posted 13 oktober 2008 He M44, ja is goed, PM me dat nummer, waarschijnlijk ben ik er zaterdag ook, Den Haag gaat waarschijnlijk niet door vanwege slecht weer. Heb dan geen zin om daar in een apartementje te zitten terwijl ik thuis alle luxe in de regen heb hahaha. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts