m44 Posted 13 oktober 2008 Report Share Posted 13 oktober 2008 hier is je pm 0623421079 die gast heet ruben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 13 oktober 2008 Author Report Share Posted 13 oktober 2008 Ok, dank je. Ik heb het genoteerd. Haal dat nummer er af. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 14 oktober 2008 Report Share Posted 14 oktober 2008 Ik heb Ruben maar even gebeld, gewoon omdat het kan. Had eigenlijk niks te melden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 14 oktober 2008 Author Report Share Posted 14 oktober 2008 HAHAHAHAHAHAHA Ik ook! Ben er zaterdag. Ga dus gewoon naar de VAD. Dus zie jullie in levende lijve. M44 hou je maar vast, ik kom je pakken! Yeeehaaa! Na tien jaar of zo weer eens naar een audio show. Damn! Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 14 oktober 2008 Report Share Posted 14 oktober 2008 niet te vroeg he die arme jongen slaapt nog wel eens uit. verpleegkundige & vrijwillige brandweer is soms vermoeiend HAHAHAHAHAHAHA Ik ook! Ben er zaterdag. Ga dus gewoon naar de VAD. Dus zie jullie in levende lijve. M44 hou je maar vast, ik kom je pakken! Yeeehaaa! Na tien jaar of zo weer eens naar een audio show. Damn! Groet, Andre voor mij ook jaaaaaren geleden. de laatste was in rotterdam. ook een jaar of 10 geleden. ik grijp je en smijt je direct naar de bar voor een bak koffie. waarschijnlijk sta ik veel buiten te roken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 14 oktober 2008 Author Report Share Posted 14 oktober 2008 BAH KOFFIE Ben al tevreden met een kopje thee. Bier is beter maar om daar nou om tien uur in de ochtend mee te beginnen..... Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 14 oktober 2008 Report Share Posted 14 oktober 2008 BAH KOFFIE Ben al tevreden met een kopje thee. Bier is beter maar om daar nou om tien uur in de ochtend mee te beginnen..... Andre oud wijf dat je der rondloopt. kruidenthee ook nog zeker? zakje( bruine ) sterrenmix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 14 oktober 2008 Report Share Posted 14 oktober 2008 Ruben zal wel blij zijn dat zijn nummer nu openbaar is geworden...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 oktober 2008 Report Share Posted 15 oktober 2008 Ruben zal wel blij zijn dat zijn nummer nu openbaar is geworden...... hij is gek op mannelijke aandacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 15 oktober 2008 Author Report Share Posted 15 oktober 2008 Oud wijf, oud wijf, buk je maar eens.... jij met je bruine sterre mix! Bah Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 oktober 2008 Report Share Posted 16 oktober 2008 (...) A. verpleegkundige & B. vrijwillige brandweer C. is soms vermoeiend. (...) A. Geestelijke gezondheidszorg, zeker? Jij kunt je vast h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 19 oktober 2008 Author Report Share Posted 19 oktober 2008 Dag allemaal, Hij is weer terug! En hij doet het ook nog eens M44 geknuffeld Gister op de VAD geweest. Lekker wat rond gekeken en geluisterd. Tja daar zal wel een topic over komen, schrijf ik daar wel mijn bevindingen ook. Met Sander op de VAD afgesproken. Versterker bij het naar huis gaan in de auto gezet en hopla, naar huis. Moest weer even wennen thuis. heb 3 maanden op een logitech surround set muziek moeten beluisteren. Weet niet of ik erg gewend was aan de logitech, of dat ik wat vervreemd was van mijn geluid, of ik te zeer verwend ben op de VAD..... Moet nog zoeken bij wie dat dan was. Niet bij Meridian... Hij klinkt anders, mijn AA. Hij lijkt wat meer terughoudend te zijn. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Het lijkt (ik moet er nog een paar goede sessies tegen aan gooien), het lijkt alsof ie minder spettert. Wat minder open is dan voorheen. In het laag lijkt er niet direct veel veranderd te zijn. Wat ook opvalt is dat ie opgeruimder speelt, instrumenten vallen meer op hun plaats. Zijn duidelijker aanwezig. Daar bedoel ik mee dat er een niet weg gedrukt wordt in de chaos van de muziek. Even een vraag aan KT88, voorheen speelde de versterker niet geaard. Beetje stom van mij want het staat er wel op. Maarja ik heb het ding niet elke dag op schoot al denkt M44 van wel. Nu is ie aangesloten op een geaard stopcontact wat op een eigen aardlek zit. De set is het enig wat op die groep staat. Kan dit ook zo'n verandering mee brengen. Of zijn er dingen veranderd in de amp die het bovenstaande veroorzaken. Ik moet zoals gezegd nog wat langer luisteren maar dit zijn mijn eerste bevindingen. Het valt niet tegen maar het is anders.... Oja, kan het ook zijn dat mijn mid en hoog toch een opneuker gehad hebben door die stunt van de AA in Juli? Ik hoor er niks geks aan het speelt zuiver zonder kraken of wat dan ook.... Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 19 oktober 2008 Report Share Posted 19 oktober 2008 Hi Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 (...) A. verpleegkundige & B. vrijwillige brandweer C. is soms vermoeiend. (...) A. Geestelijke gezondheidszorg, zeker? Jij kunt je vast h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 20 oktober 2008 Author Report Share Posted 20 oktober 2008 Hoi KT88 Begrijp me niet verkeerd. Het valt me niet tegen maar he is anders dan ik verwacht had of herinnerde. Tja dat op temp komen, dat moet ie dan toch maar elke keer doen als ik ga luisteren. Want ik ga 'm niet op standby laten staan. hij trekt dan 190watt uit het net en dat vind ik wat veel van het goede om meer dan 4000watt down the drain te laten gaan. Maar we gaan zekers de komende weken 'm flink aan de tand voelen... Woensdag heb ik lekker vrij...... Morphine - cure for pain cd al besteld? Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 hij trekt dan 190watt uit het net en dat vind ik wat veel van het goede om meer dan 4000watt down the drain te laten gaan. Ik neem aan dat je 4kWh per dag bedoelt (21 uur per dag standby)? Ja, das wel zonde inderdaad. Dat is ongeveer 40% van het gebruik van een gemiddeld huishouden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 (...) A. verpleegkundige & B. vrijwillige brandweer C. is soms vermoeiend. (...) A. Geestelijke gezondheidszorg, zeker? Jij kunt je vast h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 (...) A. verpleegkundige & B. vrijwillige brandweer C. is soms vermoeiend. (...) A. Geestelijke gezondheidszorg, zeker? Jij kunt je vast h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 Heren, gaat dit nog steeds over Andre Kel's hifi? Laten we het leuk houden, he Ik vind het zo leuk dat ik er smakelijk om moet lachen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 ja maar het word tijd om eens te stoppen. ik zal een poging wagen Klaas met rust te laten. gezien de Pm heeft ie zich wel genoeg gestoord aan mijn aanwezigheid. en terecht ik ben klaar met hem. laatste woord is gezegd. helaas zal dat alleen van mijn kant zo zijn denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 ik vond het wel grappig word het nu weer saai hear Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 Hoi KT88 Begrijp me niet verkeerd. Het valt me niet tegen maar he is anders dan ik verwacht had of herinnerde. Tja dat op temp komen, dat moet ie dan toch maar elke keer doen als ik ga luisteren. Want ik ga 'm niet op standby laten staan. hij trekt dan 190watt uit het net en dat vind ik wat veel van het goede om meer dan 4000watt down the drain te laten gaan. Maar we gaan zekers de komende weken 'm flink aan de tand voelen... Woensdag heb ik lekker vrij...... Het is jammer dat je me dat niet eerder hebt verteld, dan had ik er een schakelingetje bijgebouwd die de ruststroom terugregelt als je hem in standby zet....... Enfin, dat kan altijd later nog wel eens. De opgenomen stroom in standby neemt dan drastisch af. Overigens is het opgenomen vermogen rond de 140 watt in rust. Dat kan met die schakeling teruggebracht worden tot ca. 40 watt of nog iets minder, wat m.i. acceptabel is. Morphine - cure for pain cd al besteld? Nee, ik heb vandaag uitgerust van 3 dagen beurs en verder mijn meiske bezocht in het ziekenhuis. Overigens wel morfine besteld, maar dan de echte...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 boeiend zo'n schakeling! zou nog wat zijn voor mijn Electrocompaniet AW250 .... is ook vrij gulzig. wat betreft de klank van het ding: toen mijn AW250 na een grote plof hersteld was, klonk ie de eerste lange tijd (heeft wel drie maanden geduurd) ook niet zo levendig als ik me herinnerde. ik dacht echt 'dat wordt dus niet meer wat het was'. jawel dus. op een dag hoor je dat ie terug is. succes met het proces groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 maar wie of wat veranderd er dan. jijzelf of echt de versterker. in mijn geval was het ikzelf. ik vertrouwde de bose gewoonweg niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 ik meet het maar af in termen van 'die blijft niet' versus 'yes prachtig zo wou ik het hebben'. zit een groot verschil tussen, de situatie 'die blijft niet' zou niet wennen. ik kan me nu goed herinneren wat er aan ontbrak. afijn dat allemaal is dan mijn indruk. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts