Sodejuu Posted 18 augustus 2008 Report Share Posted 18 augustus 2008 En blijven jullie ook bikken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 18 augustus 2008 Report Share Posted 18 augustus 2008 En blijven jullie ook bikken? Dat moet andere Hans even aangeven, want die moet weer om 8 uur terug zijn en ik weet niet of we dan tijd hebben om te bikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 18 augustus 2008 Report Share Posted 18 augustus 2008 Met enig voorbehoud (ik heb mijn auto uitgeleend aan mijn dochter) kom ik. Ha die Carl, Je hoort er natuurlijk wel bij. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 augustus 2008 Report Share Posted 18 augustus 2008 Bedankt Henk ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 20 augustus 2008 Report Share Posted 20 augustus 2008 Kan ik iemand strikken om Hear een verslagje uit te brengen met evt wat foto's? Ik kan er helaas niet bij zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 augustus 2008 Report Share Posted 20 augustus 2008 En blijven jullie ook bikken? Dat moet andere Hans even aangeven, want die moet weer om 8 uur terug zijn en ik weet niet of we dan tijd hebben om te bikken. Dan moeten we om 18:00 uur al weer in de auto zitten... Ik vrees dat dat niet gaat lukken. Overigens kan het voor mij w Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 20 augustus 2008 Report Share Posted 20 augustus 2008 En blijven jullie ook bikken? Dat moet andere Hans even aangeven, want die moet weer om 8 uur terug zijn en ik weet niet of we dan tijd hebben om te bikken. Dan moeten we om 18:00 uur al weer in de auto zitten... Ik vrees dat dat niet gaat lukken. Overigens kan het voor mij w Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 augustus 2008 Report Share Posted 28 augustus 2008 Ik heb de auto van mijn broer geleend en kom zeker. Ik kan helaas niet blijven eten. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 29 augustus 2008 Report Share Posted 29 augustus 2008 Leuk Audiofreak ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Ik heb gisteren een leuke dag gehad en te weinig gegeten bij de chinees. Weer goed gelachen om de humor van Sodejuu, die zo als altijd alles weer zo leuk iets terug kan zetten in het juiste perspectief. Heel wat bekende forummers gezien en gesproken en de workshop Blue Amp was leuk om te doen. De andere demo helaas gemist. Niet zo erg, want er was genoeg stof om bij te praten met de forummers. Verder wil ik de beiden Hansen bedanken dat ik mee heen mocht rijden en Sodejuu voor het terug rijden. Uiteindelijk was het toch weer erg laat geworden. Audio-Selectief team mijn dank weer voor alles en de vlaaien was zoals gewoonlijk weer overheerlijk. Veel beter dan de poldervlaaien groet, Ik heb een appart topic gewijdt aan deze dag gemaakt (onder recenties). daar staat dus mijn relaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 ... en Sodejuu voor het terug rijden. Uiteindelijk was het toch weer erg laat geworden. Vertel mij wat. Ik was pas om 10 over 2 thuis (en dan heb ik op sommige stukken ook nog laag gevlogen). Je snapt niet dat er om half twaalf (knooppunt Everdingen tot aan Leerdam) en om half twee 's nachts (knooptpunt De Hocht tot aan afslag Maastricht) nog files zijn. Weer wat geleerd. Zolang ze bij Leerdam en rondom Eindhoven nog aan de autosnelweg aan het timmeren zijn, zal ik daar niet meer zo snel komen, of het kan niet anders. De volgende toer naar Sneek gaat gewoon door het oosten (sorry beste mensen uit Almere, geen omritjes meer door de polder) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Mooie auto een paar km extra is geen straf. Heb je er ook nog een mooie CD speler in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 ... en Sodejuu voor het terug rijden. Uiteindelijk was het toch weer erg laat geworden. Vertel mij wat. Ik was pas om 10 over 2 thuis (en dan heb ik op sommige stukken ook nog laag gevlogen). Je snapt niet dat er om half twaalf (knooppunt Everdingen tot aan Leerdam) en om half twee 's nachts (knooptpunt De Hocht tot aan afslag Maastricht) nog files zijn. Weer wat geleerd. Zolang ze bij Leerdam en rondom Eindhoven nog aan de autosnelweg aan het timmeren zijn, zal ik daar niet meer zo snel komen, of het kan niet anders. De volgende toer naar Sneek gaat gewoon door het oosten (sorry beste mensen uit Almere, geen omritjes meer door de polder) . Get the F*** !! Dat is pas vervelend voor je, de files en zo laat thuis. dat was dan een hele lange dag voor je. En nu ook alweer zo vroeg op. Zullen de Almeerders de volgende keer maar jou ophalen, dan in onderstaande bolide ? Lijkt mij wel zo eerlijk. Sinds wanneer rijd jij in een auto met Frans nummerbord..??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Jeetje Hans, lees het topic maar van jezelf over felicitaties en gelukwensen. Ergens heb ik daar deze foto geplaatst na aanleiding van de felicitaties (ook van jou) die ik mocht ontvangen van mijn Abraham verjaardag. Daar staat iets erover. ik ga mezelf niet herhalen nu.de link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts