Jump to content

Aangifte tegen SoundEvolution

Lenthe
 Share

Recommended Posts

Op 17 augustus 2007 heb ik voor onderhoud en modificatie twee monoblokken naar SoundEvolution/Sebastiaan de Vries gebracht. Ondanks gemaakte afspraken zijn mijn monoblokken tot op heden niet teruggekeerd in mijn bezit. Reeds na twee maanden was elk telefonisch en mail contact met Sebastiaan onmogelijk. Na herhaaldelijke contactpogingen heb ik tot op heden niets van Sebastiaan gehoord. Dinsdag 15 juli 2008 heb ik aangifte van verduistering tegen SoundEvolution hedaan. Als er nog andere personen gedupeerd zijn door SoundEvolution en mijn aangifte willen ondersteunen dan verzoek ik je bij mij te melden via PM van dit forum.

Met vriendelijke groeten

Lenthe

Wat triest dat het zover heeft moeten komen. Maar ik begrijp je stap volledig.

Inderdaad erg triest. :(

Temeer omdat ik Bas persoonlijk ken als een ontzettend aardig persoon, die de liefde voor muziek als drijfveer heeft t.a.v. zijn werk. :(

Er moet m.i. iets bijzonders aan de hand zijn, wil het zo uit de hand hebben kunnen lopen.

Wat triest dat het zover heeft moeten komen. Maar ik begrijp je stap volledig.

Inderdaad erg triest. :(

Temeer omdat ik Bas persoonlijk ken als een ontzettend aardig persoon, die de liefde voor muziek als drijfveer heeft t.a.v. zijn werk. :(

Er moet m.i. iets bijzonders aan de hand zijn, wil het zo uit de hand hebben kunnen lopen.

@Bas persoonlijk ken als een ontzettend aardig persoon. :lol:

Dat werd ook gezegd van Henno Appel maar ondertussen heeft het mij wel geld gekost. :angry:;)

Wel toevallig dat bijde hun 'zaak' hebben opgebouwd d.m.v. dit forum.

Of was het hifi.nl?

Er zal wel een hoop zijn goedgegaan , maar zo de mensen afvallen is je eer toch te na.

Wel geld verdienen, maar vervolgens nooit meer van je laten horen.

Zal mij benieuwen hoe dit afloopt.

Is het bedrijf niet failliet?

Marc

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(marc b @ 22 Jul 2008, 18:26:26) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Wel toevallig dat bijde hun 'zaak' hebben opgebouwd d.m.v. dit forum.

Of was het hifi.nl?

Er zal wel een hoop zijn goedgegaan , maar zo de mensen afvallen is je eer toch te na.

Wel geld verdienen, maar vervolgens nooit meer van je laten horen.

Zal mij benieuwen hoe dit afloopt.

Is het bedrijf niet failliet?

Marc

Henno was Hifi.nl. ;)

Ik vraag me af of een curator niet verplicht is om de eigenaren van ter reparatie aangeboden spullen in te lichten.

Als SoundEvolution falliet is en de versterkers weg, dan zal de curator wel niet helemaal OK zijn. Wie waren de schuldeisers? Moet je die evt niet aanklagen als die onterecht beslag hebben genomen op jouw versterkers? Of heb ik het mis?

Een bezoekje brengen aan de toko waar je versterkers staan samen met wat vrienden van de sportschool en heel vies :mad2: kijken kan als laatste redmiddel wellicht helpen. Het gaat om erg veel geld, vergelijk het met een situatie waarin iemand er zomaar met je auto vandoor gaat!

Dat zou iedereen natuurlijk graag doen bij dat soort figuren Threshold, maar ik denk dat wat de TS gedaan heeft, aangifte van diefstal, de beste en meest verstandige oplossing is.

Eigen rechter spelen kan opluchten, en zelfs zorgen dat je je spullen terug krijgt, maar in de meeste gevallen ook de politie bij jou op de stoep. En die zijn niet ge

Overigens is dit allemaal weer lekker speculeren op basis van ...?

Ja... van wat eigenlijk...? :confused:

Er wordt maar zo aangenomen dat S.E. failliet is. Waaruit heeft men dat kunnen afleiden?

Overigens is dit allemaal weer lekker speculeren op basis van ...?

Ja... van wat eigenlijk...? :confused:

Er wordt maar zo aangenomen dat S.E. failliet is. Waaruit heeft men dat kunnen afleiden?

Ik lees dit alles eerder als : "Moest hij failliet zijn ... dan zijn dat de gevolgen, juridisch gezien"

Gr

Stef

Guest Rev. Fatman

Het is nu alom bekend waar de persoon in kwestie werkt. Een en ander kan dus elders ( daar waar het behoord) uitgevochten worden. ;)

Word het nu onder de hand niet eens tijd om er dan HEAR eens een punt achter te zetten, het lijkt HEAR zo de Prive o.i.d. wel. :(

Wat een roddeltante`s. :(

Vergeet niet dat deze persoon zijn zaak heeft opgebouwd door middel van forums.

Hij is dus een van de forummers.

En dit onderwerp hoort hier dus wel thuis.

Mag zodra een zaak in een kwaad daglicht gesteld wordt, dat hier dan niet vermeld worden?

Marc

Het is nu alom bekend waar de persoon in kwestie werkt. Een en ander kan dus elders ( daar waar het behoord) uitgevochten worden. ;)

Word het nu onder de hand niet eens tijd om er dan HEAR eens een punt achter te zetten, het lijkt HEAR zo de Prive o.i.d. wel. :(

Wat een roddeltante`s. :(

Dit soort dingen moeten juist NIET gesloten worden. De politie doet vaak pas iets als er meerdere aangiftes worden gedaan, via deze weg kunnen mede-slachtoffers/gedupeerden besluiten ook actie te ondernemen.

Als ik me niet vergis waren zijn plannen ook om door te gaan met sound evolution wanneer de tijd rijp is, hij zou alleen niet meer dezelfde diensten gaan leveren als dat hij deed.

Ja, zoiets meen ik mij ook te herinneren. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij z'n oude diensten niet moet afmaken. Of toch in ieder geval mensen hun spullen teruggeven in minstens dezelfde staat als ze toen hij ze kreeg...

Opruiing en smaad liggen aardig op de loer.

Nou ik vind het nog wel meevallen.

Bas heeft mij een jaar laten wachten. En div middagen laten wachten omdat hij zou langskomen. Toen ik daarna niet de rekening betaalde, ik dacht laat hem nu ook maar even wachten, was hij na aanmaning wel precies na 2 weken met de incasso in zee gegaan. Daar heeft hij dat wel tijd voor. Maar niet om zijn klanten te woor te staan. Dat vind ik pas schandalig.

Ik denk dat hij er nog goed afkomt. De meesten zeggen dat hij aardig is. Dat vond ik ook tot ik merkte hoe zeer hij de belangen van anderen ondergesteld acht aan zijn eigen belangen.

Anders had hij hier op het forum, waar hij jaren kwam, wel eens de laatsten gedupeerden te woord kunnen staan.

Inderdaad gewoon contact zoeken via die gegeven link in mijn eerdere posting.

Ik weet het niet hoor. Er is al zo vaak geprobeerd om contact met hem te zoeken (tenminste, dat heb ik hier vaak gelezen). Dat lukte soms en dan werden er afspraken gemaakt, waar hij zich vervolgens niet hield. Het houdt een keer op natuurlijk. Hij heeft nou kans genoeg gehad om 't op een normale manier op te lossen, lijkt me. Dat er nu aangifte gedaan wordt, kan ik me goed voorstellen...

Bas heeft mij een jaar laten wachten. En div middagen laten wachten omdat hij zou langskomen. Toen ik daarna niet de rekening betaalde, ik dacht laat hem nu ook maar even wachten, was hij na aanmaning wel precies na 2 weken met de incasso in zee gegaan. Daar heeft hij dat wel tijd voor. Maar niet om zijn klanten te woor te staan. Dat vind ik pas schandalig.

Ik denk dat hij er nog goed afkomt. De meesten zeggen dat hij aardig is. Dat vond ik ook tot ik merkte hoe zeer hij de belangen van anderen ondergesteld acht aan zijn eigen belangen.

Anders had hij hier op het forum, waar hij jaren kwam, wel eens de laatsten gedupeerden te woord kunnen staan.

Dat zijn (voor jouw) feiten naar aanleiding van dit terugkerende onderwerp en mag/moet worden weergegeven (voorzover het forum dat wil toestaan).

Het nalaten van betaling is overigens evenzeer wanprestatie. Er had ook een vorm van schadevergoeding kunnen worden gevraagd. Dit ongeacht de werkelijke wijze waarop aflevering en berekening van de kosten (wellicht met tegemoetkoming) zijn geschiedt. Dat is het verschil tussen gelijk proberen te krijgen en het ook hebben.

Dat heeft hij als prive-persoon gedaan. De reacties daarop waren ofwel terecht of misplaatst en overtrokken.

Dat zijn (voor jouw) feiten naar aanleiding van dit terugkerende onderwerp en mag/moet worden weergegeven (voorzover het forum dat wil toestaan).

Het nalaten van betaling is overigens evenzeer wanprestatie. Er had ook een vorm van schadevergoeding kunnen worden gevraagd. Dit ongeacht de werkelijke wijze waarop aflevering en berekening van de kosten (wellicht met tegemoetkoming) zijn geschiedt. Dat is het verschil tussen gelijk proberen te krijgen en het ook hebben.

Dat heeft hij als prive-persoon gedaan. De reacties daarop waren ofwel terecht of misplaatst en overtrokken.

Hoop voor de poster starter dat hij z'n spullen op die manier snel weer goed terugheeft.

enne van LENTHE is er met deze ZOMER ook nie niks meer gehoord :huh:

enne audiofreak had in eerder topic al aangegeven waar de man ik kwestie werkt

dus easy to find zou ik zo zegge

enne nu hup lkkr de zon in of lkkr genieten luisteren naar audio :lol:

Ik weet het niet hoor. Er is al zo vaak geprobeerd om contact met hem te zoeken (tenminste, dat heb ik hier vaak gelezen). Dat lukte soms en dan werden er afspraken gemaakt, waar hij zich vervolgens niet hield. Het houdt een keer op natuurlijk. Hij heeft nou kans genoeg gehad om 't op een normale manier op te lossen, lijkt me. Dat er nu aangifte gedaan wordt, kan ik me goed voorstellen...

ja precies dat maakt zijn gedrag ook zo erg. Hij maakt fouten. Is dan niet te bereiken, en als je dan eindelijk comtact hebt en een afspraak maakt, laat hij het weer afweten. En daarna mooie verhalen op dit forum van: