wollie Posted 27 juli 2008 Report Share Posted 27 juli 2008 Als ik me niet vergis waren zijn plannen ook om door te gaan met sound evolution wanneer de tijd rijp is, hij zou alleen niet meer dezelfde diensten gaan leveren als dat hij deed. Ja, zoiets meen ik mij ook te herinneren. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij z'n oude diensten niet moet afmaken. Of toch in ieder geval mensen hun spullen teruggeven in minstens dezelfde staat als ze toen hij ze kreeg... Tuurlijk moet ie zijn zaken afmaken en zorgen dat iedereen zijn spullen terug krijgt. Ik bedoelde eigenlijk meer dat SE waarschijnlijk niet failliet is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maarten1970 Posted 27 juli 2008 Report Share Posted 27 juli 2008 Sebastiaan kocht in het verleden ook wel apparatuur bij Organized Electronics in Lelystad. Wellicht daar besmet geraakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 27 juli 2008 Report Share Posted 27 juli 2008 Op 17 augustus 2007 heb ik voor onderhoud en modificatie twee monoblokken naar SoundEvolution/Sebastiaan de Vries gebracht. Ondanks gemaakte afspraken zijn mijn monoblokken tot op heden niet teruggekeerd in mijn bezit. Reeds na twee maanden was elk telefonisch en mail contact met Sebastiaan onmogelijk. Na herhaaldelijke contactpogingen heb ik tot op heden niets van Sebastiaan gehoord. Dinsdag 15 juli 2008 heb ik aangifte van verduistering tegen SoundEvolution hedaan. Als er nog andere personen gedupeerd zijn door SoundEvolution en mijn aangifte willen ondersteunen dan verzoek ik je bij mij te melden via PM van dit forum. Met vriendelijke groeten Lenthe ik snap alleen niet waarom je het zover hebt laten komen. Waarom ben je er niet veel eerder op afgestapt om verhaal te halen? Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 27 juli 2008 Report Share Posted 27 juli 2008 Mmm..geen reclame voor een bedrijf. Iemand kan nog zo kundig zijn op technisch gebied of gewoon heel aardig maar een bedrijf kunnen runnen betekent ook dat je klantgericht bent en je aan afspraken houdt. Dat heeft niets te maken met opruien of laster als men daarover zijn ongenoegen laat merken in een forum wanneer de persoon in kwestie niet meer bereikbaar blijkt zijn. Dit laatste is natuurlijk altijd de eerste stap die je maakt..hoor en wederhoor, niet waar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 27 juli 2008 Report Share Posted 27 juli 2008 Probeer het anders even via zijn hyves pagina, als je tenminste hyves hebt. http://bas-music.hyves.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 Mmm..geen reclame voor een bedrijf. Iemand kan nog zo kundig zijn op technisch gebied of gewoon heel aardig maar een bedrijf kunnen runnen betekent ook dat je klantgericht bent en je aan afspraken houdt. Dat heeft niets te maken met opruien of laster als men daarover zijn ongenoegen laat merken in een forum wanneer de persoon in kwestie niet meer bereikbaar blijkt zijn. Dit laatste is natuurlijk altijd de eerste stap die je maakt..hoor en wederhoor, niet waar? Nee. Eerste post met deze melding lijkt aan te sluiten op kennis dat achterstanden hier al aan de orde zijn geweest. Als schuld bij voorbaat niet vaststaat is het beter dit soort zaken voor je te houden totdat er zekerheid is. Hoor en wederhoor vindt tot die tijd tussen de partijen plaats, niet als olie op het vuur temidden van een gretig publiek dat de lopende zaak alvast (onmogelijk) uitrekt naar diefstal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 Diefstal is wel een groot woord.... Ik denk gewoon dat het asociale hufterigheid is gewoon laksheid en minachting naar de klant toe. Maar diefstal, nee dat geloof ik niet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 Diefstal is het niet nee, er zijn namelijk geen spullen ontvreemd bij/van de rechtmatige eigenaar, hij heeft het immers zelf gebracht. Dit valt eerder in het hokje verduistering denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenthe Posted 28 juli 2008 Author Report Share Posted 28 juli 2008 Triest! Dat is het inderdaad. Het is zeer triest dat het zo ver heeft kunnen komen. Voor mij is het nu zo ver gekomen omdat ik persoonlijk geen andere en geen betere oplossing weet. Ik heb steeds weer geprobeerd de heer de Vries van Sound Evolution te bereiken. Per telefoon, per mail en per priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 hij werkt nu toch hier dus ........ zie ook eerdere posting van audiofreak 23 Jul 2008, 09:20:35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 hij werkt nu toch hier dus ........ zie ook eerdere posting van audiofreak 23 Jul 2008, 09:20:35 JA NOU EN?! Als je 'm kan bereiken en een afspraak maakt, helpt dat kennelijk toch niet, dus waarom zou je 'm nog opzoeken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 JA NOU EN?!Als je 'm kan bereiken en een afspraak maakt, helpt dat kennelijk toch niet, dus waarom zou je 'm nog opzoeken? ja nou en !!!! gewoon erheen gaan van te voren wel ff bell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 JA NOU EN?! Als je 'm kan bereiken en een afspraak maakt, helpt dat kennelijk toch niet, dus waarom zou je 'm nog opzoeken? ja nou en !!!! gewoon erheen gaan van te voren wel ff bell Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 Ja, en dan? wil je dat ik je dat uitleg ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 hij werkt nu toch hier dus ........ zie ook eerdere posting van audiofreak 23 Jul 2008, 09:20:35 Dacht niet dat het (al) zo direct was dat hij daar werkt, meer een evt. locatie voor (latere) samenwerking. Maar wil niet meer speculeren dan er al gedaan wordt. Lenthe, probeer aub vanaf morgen Bas via dat adres te bereiken. Hopelijk begrijpen ze dat het dringend is en kunnen ze je snel met hem in contact brengen. Als het niet lukt meldt dat dan hier. Misschien zijn er lezers die 'm alsnog vlot weten te vinden. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 Ja, en dan? wil je dat ik je dat uitleg ?? Nou, doe eens een poging... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 juli 2008 Report Share Posted 28 juli 2008 Wellicht zit hij gewoon in Frankrijk (was het JM labs??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 31 juli 2008 Report Share Posted 31 juli 2008 Ik vind niet dat een bedrijf, Sound evolution, of persoon, Sebastiaan de Vries, zo mag omgaan met klanten. Met deze draad ben ik voornamelijk op zoek naar andere gedupeerden. Mensen die, net als ik, nog steeds apparatuur bij Sebastiaan de Vries hebben ingeleverd en niet terug gekregen. P.S. Dat ik niet afzonderlijk op jullie mails reageer, heeft te maken met de toegankelijkheid van deze website voor screenreaders. Ik ben dus een van de ''gelukkigen ''die net na oudjaar zijn apparaat heeft terug gekregen. Na bijna een jaar wachten. En na diverse afspraken die niet werden nagekomen. 2 keer een middag op hem zitten wachten na belofte ik kom sacd speler brengen en dan modificeer ik gelijk je boxen. Ik had daarna dus ook geen zin om direct te betalen. Maar na een paar maanden, hij heeft nooit de moeite genomen contact op te nemen, kreeg ik een waarschuwing en vrij snel daarna ( precies binnen 2 weken) incasso. Van een proleterig incasso buro ''into money'' of zoiets. Ik deze meneer uitgelegd waarom ik een vijfde van mijn rekening nog niet had voldaan. En dat ik graag zag dat hij hier een rechtszaak om zou beginnen. (reden Bas adviseert mij een actief filter te kopen voor mijn Syntheses, en dan blijkt dat dit filter niet bruikbaar is. Dit advies koste mij 100 euro en dat heb ik dus verrekend) En toen kon Bas ineens wel op mijn mail reageren. En dat geeft dus aan dat het een ###### is. Hij heeft dus wel nog tijd energie in dit soort romplomp als hij er maar eigen belangen mee dient. Ik voel erg met je mee want ook ik heb bijna een jaar mijn tamelijk nieuwe sacd speler niet kunnen gebruiken. Maar jouw lot is nog veel erger want jij moet nog steeds wachten. En zeker gezien je handicap vind ik dat diep en diep triest. Als je momenteel niet naar muziek kan luisteren omdat je eindversterkers missen, dan wil ik je met veel plezier een zware eindversterker van Yamaha lenen. Die mag je gebruiken tot er een oplossing is. gr JP Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 7 augustus 2008 Report Share Posted 7 augustus 2008 en ? zit er al schot in de zaak !!!! against S.de.V Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 augustus 2008 Report Share Posted 7 augustus 2008 Ik heb Bas laatst nog eens gesproken. Hij vertelde dat alles tegen vriendelijke prijsjes was afgehandeld. Dat er nu plotseling weer twee versterkers (niet) opduiken vind ik dus best wel vreemd. Ik ken Bas als een zeer hard werkend persoon, die meestal meer voor het geld doet dan is afgesproken. Dat hij zich voorbij heeft gewerkt is langzamerhand ook wel bekend. Ik zou dus niet zo snel oordelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 7 augustus 2008 Report Share Posted 7 augustus 2008 Ondanks goede ervaringen met Bas heb ik na het verhaal van Jepe en van TS niet meer de behoefte het weer voor hem op te nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 8 augustus 2008 Report Share Posted 8 augustus 2008 Ik heb Bas laatst nog eens gesproken. Hij vertelde dat alles tegen vriendelijke prijsjes was afgehandeld. Dat er nu plotseling weer twee versterkers (niet) opduiken vind ik dus best wel vreemd. Ik ken Bas als een zeer hard werkend persoon, die meestal meer voor het geld doet dan is afgesproken. Dat hij zich voorbij heeft gewerkt is langzamerhand ook wel bekend. Ik zou dus niet zo snel oordelen. Waarom geloof je Bas onvoorwaardelijk en niet de mensen die hun spullen niet terug hebben? Hoe goed je hem evt kent, het is toch ook maar zijn woord ... niks gestaafd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 8 augustus 2008 Report Share Posted 8 augustus 2008 Ik heb Bas laatst nog eens gesproken. Hij vertelde dat alles tegen vriendelijke prijsjes was afgehandeld. Dat er nu plotseling weer twee versterkers (niet) opduiken vind ik dus best wel vreemd. Ik ken Bas als een zeer hard werkend persoon, die meestal meer voor het geld doet dan is afgesproken. Dat hij zich voorbij heeft gewerkt is langzamerhand ook wel bekend. Ik zou dus niet zo snel oordelen. Waarom geloof je Bas onvoorwaardelijk en niet de mensen die hun spullen niet terug hebben? Hoe goed je hem evt kent, het is toch ook maar zijn woord ... niks gestaafd 1 jaar wachten op je spullen is dat bij jullie snel oordelen? Wat wel heel vreemd is dat zo`n "zeer hard" ,kennelijk ergens anders aan, "werkend" personage aldoor ( tegen beter weten in) de hand boven het hoofd word gehouden. Dat nu is heel merkwaardig. R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 augustus 2008 Report Share Posted 8 augustus 2008 Ach, meer dan 4 jaar gelden zou Bas mij een paar Lundahl lijn-uitgangstrafo's leveren. Die moeten ook nog steeds komen Maar goed, ze zijn ook nooit betaald of zo. 'Tis een mooiprater met veel (te veel) pretenties en beloften. Neemt niet weg dat ie wel zijn zakelijke verplichtingen moet nakomen binnen redelijke termijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 8 augustus 2008 Report Share Posted 8 augustus 2008 Heb de afgelopen jaren veel contact gehad met Bas, regelmatig ook lieden uit m'n kennissenkring en klanten in de winkel doorverwezen, nimmer problemen gehad, wel was het vaak lang wachten op het resultaat, dit golfde op en neer met de werkdruk in het studio circuit. Dit heeft hij altijd aangegeven, ondanks dat de communicatie vaak haperde ken ik 'm niet anders dan zeer betrokken bij hetgeen hij aan het doen was, heb 'm ook regelmatig laat op de avond nog getroffen in z'n werkhok waar hij vaak tot diep in de nacht pogingen deed de gewenste modificaties uit te voeren. Wat je 'm het meest kunt verwijten is dat hij geen nee kon zeggen, met als gevolg dat hij volledig verzoop in de opdrachten en dit alles nooit op redelijke termijn kon worden afgewikkeld. Mijns inziens verdient hij het niet dat ie zo wordt afgezeken....... Dat je een bestelling niet krijgt, in dit geval is ook de distributeur hiervan in NL ook minstens bijzonder te noemen heb nog steeds geen bericht op aanvragen van een jaar of vijf geleden, ook had je zelf door contact te houden dit proces kunnen volgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts