Jump to content

Aangifte tegen SoundEvolution

Lenthe
 Share

Recommended Posts

De opzet onbreekt waarschijnlijk maar zijn laksheid is zodanig dat hier wel sprake is van grove wanprestatie en/of onrechtmatige daad.

Onrechtmatige daad vraagt opzet of grove schuld en (toebrengen van) schade. Lijkt hier even kansloos als verduistering (spullen zijn naar het bedrijf gebracht, niet door het bedrijf afgehaald of meegenomen).

een onrechtmatige gedraging (doen of nalaten)

Is hier niet tenminste grove schuld?

Denk het wel als je nimmer reageert op mails.

Behoorlijk ism wat in het maatschappelijk verkeer betaamt.

Ik begrijp dat gejuridificeer allemaal niet maar als je het zo graag wilt zou ik het altijd op wanprestatie gooien. Volgens mij kan je zo'n zaak zelf voor de kantonrechter brengen. Nog beter is het om naar zijn huisadres gaan en dat ding daar op te halen. Kennelijk is er meer aan de hand zijn want waarom zou Bas dat ding niet teruggeven tenzij hij het kwijt is. Kan je eigenlijk wel bewijzen dat hij het heeft (gehad)?

een onrechtmatige gedraging (doen of nalaten).

Nalaten een gat op je oprijpad af te dichten of duidelijk aan te geven waardoor bezoeker of bezorger gewond raakt en dus schade oploopt.

Het niet nakomen van overeenkomst lijdt slechts bij uitzondering tot schade op grond van onrechtmatige daad. Is er schade uit ovk dan is er geen onr. daad.

een onrechtmatige gedraging (doen of nalaten)Is hier niet tenminste grove schuld?

Denk het wel als je nimmer reageert op mails.

Grove schuld grenst aan opzet. In eerste instantie gaat het om om wel of niet tot stand komen van overeenkomst, en vervolgens om wel of geen nakoming, en wel of geen overmacht.

Behoorlijk ism wat in het maatschappelijk verkeer betaamt.

Geldt misschien ook voor voorstelling van zaken en personen in dit onderwerp.

Ja wat is daar zo onrechtmatig aan. Ik zeg alleen maar dat Bas mij een jaar laat wachten. Afspraken maakt en herhaaldelijk niet nakomt. En dat ik dus Lenthe heel goed begrijp en zeer goed kan meeleven in zijn postie. Het is nl verschrikkelijk als je gewoon niets hoort van degene die jouw eigendom onder zich heeft.

Maar dat schijnt jullie waarschijnlijk weinig te deren. Geeft aan hoe sterk jullie inlevingsvermogen is of hoe selectief want je kan wel Basje als slachtoffer van 'laster' identificeren.

Afijn alles wat ik hier heb gesteld over bas dat zou ik ook onder ede verklaren dus laster is dat mijns inziens niet. Het is tamelijk nuchtere constatering van feite waarna ik aangeef dat zoiets een nogal negatieve invloed heeft op je gemoetstoestand.

En of je nu bestolen bent of je leent iets uit wat je niet terug krijgt, in beide gevallen ben je behoorlijk gedupeerd. Dus vanuit slachtoffer gezien vergelijkbaar. (niet kwa daad)

Ja wat is daar zo onrechtmatig aan?

Ik zeg alleen maar dat Bas mij een jaar laat wachten. Afspraken maakt en herhaaldelijk niet nakomt. En dat ik dus Lenthe heel goed begrijp en zeer goed kan meeleven in zijn postie. Het is nl verschrikkelijk als je gewoon niets hoort van degene die jouw eigendom onder zich heeft.

Maar dat schijnt jullie waarschijnlijk weinig te deren. Geeft aan hoe sterk jullie inlevingsvermogen is of hoe selectief want je kan wel Basje als slachtoffer van 'laster' identificeren.

Afijn alles wat ik hier heb gesteld over bas dat zou ik ook onder ede verklaren dus laster is dat mijns inziens niet. Het is tamelijk nuchtere constatering van feite waarna ik aangeef dat zoiets een nogal negatieve invloed heeft op je gemoetstoestand.

En of je nu bestolen bent of je leent iets uit wat je niet terug krijgt, in beide gevallen ben je behoorlijk gedupeerd. Dus vanuit slachtoffer gezien vergelijkbaar. (niet kwa daad)

• 3 weeks later...
  • 7 months later...

Toen ik de site van Sondevolution aanklikte kreeg ik onderstaande mededeling te zien.

Het lijkt er op dat deze zaak terziele is gegaan.:confused:

''This is the Plesk

Guest Rein!

Bas heeft ooit mijn XA50ES tot dedicated loopwerk gemodificeerd. Dat heeft hij bijzonder vakkundig en netjes gedaan.

Waarom dit topic naar boven moet snap ik niet helemaal.

Guest kikkervisje
Snap de commotie niet ...

CJ meldt toch gewoon dat de website niet meer bestaat en dat is toch nuttige informatie moesten andere mensen er gebruik van willen maken.

Gr

Stef

Ben jij echt zo naief? :confused:

CJ meldt toch gewoon dat de website niet meer bestaat en dat is toch nuttige informatie moesten andere mensen er gebruik van willen maken.

Gr

Stef

Ben jij echt zo naief? :confused:

Ik lees objectief zonder CJ als persoon erin te betrekken das al ...

Als je niet wilt dat het topic terug omhoog gehaald wordt, reageer dan ik ook niet vind ik, want zo hou je het vanzelf terug actueel

Vertel mij eens waarom je mij zo naief vindt :)

Gr

Stef

Guest kikkervisje

Stefk mijn reactie is niet tegen jou persoonlijk gericht, ( ken je helemaal niet en Soundevolution ook niet ) maar begrijp achteraf wel dat jij dat zo opneemt.

Je schrijft ook reageer niet indien je niet wilt dat er zaken opgerakeld worden. Ok

Stefk mijn reactie is niet tegen jou persoonlijk gericht, ( ken je helemaal niet en Soundevolution ook niet ) maar begrijp achteraf wel dat jij dat zo opneemt.

Je schrijft ook reageer niet indien je niet wilt dat er zaken opgerakeld worden. Ok

Gr

Stef

Dat had ik kunnen doen, maar mijn mededeling komt op hetzelfde neer dacht ik. <_<

• 1 month later...