Kharn Posted 28 januari 2002 Report Share Posted 28 januari 2002 Gezien het feit dat ik nog steeds geen thorens kan kopen....Zoek ik of een heel aardige thorens eigenaar, of een ander vergelijkbaar qua prijs/kwaliteit platenspeler. Wie kan mij helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 januari 2002 Report Share Posted 28 januari 2002 Hoi Kharn, Ik weet niet wat je ervoor kwijt wil, maat op Marktplaats staan er toch een aantal in verschillende prijsklassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 30 januari 2002 Author Report Share Posted 30 januari 2002 Niet meer als 150 Euro.... Veel gezien op marktplaats, maar ik ben blijkbaar altijd te laat.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 januari 2002 Report Share Posted 30 januari 2002 Geplaatst door Ome Henk: Je kunt beter direct contact opnemen dan te bieden Kharn. Groetnis, Henk En zeggen dat je 'm gelijk komt afhalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 30 januari 2002 Report Share Posted 30 januari 2002 Volgens mij had Haudio nog een Thorens TD-160 staan. Als je wilt vraag ik dat van de week even voor je na. greetz, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 31 januari 2002 Author Report Share Posted 31 januari 2002 Graag, ik wil er zeker een. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 31 januari 2002 Report Share Posted 31 januari 2002 Ook Ruad Amsterdam, 020 6698336, heeft een aantal Thorens modellen staan. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 8 februari 2002 Report Share Posted 8 februari 2002 www.ruadhifi.nl of ga eens kijken op ebay deutsland, heb zelf al meerdere goede ervaringen met aankopen uit duitsland via ebay http://listings.ebay.de/aw/plistings/list/...9668/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 11 februari 2002 Report Share Posted 11 februari 2002 Henk, zullen we het op aanloopproblemen houden ? Het geheel aan internet toestanden is eigenlijk te vroeg de lucht in gegaan, ben er zelf niet erg over te spreken. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 19 februari 2002 Report Share Posted 19 februari 2002 Henk als de uitvoering matig is kun je beter even de tijd nemen een mooie overzichtelijke site te - laten - bouwen en dan zo de lucht ingaan dat ook wijzigingen sneller worden doorgevoerd. Overigens had inderdaad jaren geleden eea. al gebeurd moeten zijn....... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brkovi Posted 20 februari 2002 Report Share Posted 20 februari 2002 Beste Kharn, als je nu eens regelmatig naar rommelmarkten gaat. Dan kun je soms geluk hebben. Ik heb met de afgelopen koninginnedag een Thorens TD 160 MkII gevonden, Compleet in doos met alle originele bescheiden erbij en in een perfecte staat. Ook het element was in orde Yamama mk9 met een Denon step up transformator. Ik betaalde hiervoor het astronomische bedrag voor van.......... jawel..................................................F 10,00 En dit was niet het enige wat ik soms vindt om rommelmarkten. Dus beproef je geluk. Brkovi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 22 februari 2002 Author Report Share Posted 22 februari 2002 Hellaas heb ik dat soort geluk nou nooit eens He .. Ik zit in de buurt van een maandelijkse grote rommelmarkt, en wandel daar nog wel eens rond, vaak leuke plaatjes te vinden, maar nooit es een platenspeler.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts