Roeland22m Posted 8 augustus 2008 Report Share Posted 8 augustus 2008 Hallo iedereen, Misschien heeft er ook hier iemand zin om met ons mee te gaan naar de High End M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 augustus 2008 Report Share Posted 9 augustus 2008 Als het nou met het vliegtuig was geweest, dan was ik misschien meegegaan, maar mij krijg je met geen 20 Belgische knollen nog een bus in. Wat een verschrikkelijke ondingen zijn dat toch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 9 augustus 2008 Report Share Posted 9 augustus 2008 Sodejuu said: Als het nou met het vliegtuig was geweest, dan was ik misschien meegegaan, maar mij krijg je met geen 20 Belgische knollen nog een bus in. Wat een verschrikkelijke ondingen zijn dat toch. 1 prikje moet voldoende zijn! ( B.A. Baraccus ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 9 augustus 2008 Report Share Posted 9 augustus 2008 Sodejuu said: Als het nou met het vliegtuig was geweest, dan was ik misschien meegegaan, maar mij krijg je met geen 20 Belgische knollen nog een bus in. Wat een verschrikkelijke ondingen zijn dat toch. Ja, met 20 Belgische knollen in een bus lijkt me ook niet ideaal. Voor die Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland22m Posted 11 augustus 2008 Author Report Share Posted 11 augustus 2008 Sodejuu said: Als het nou met het vliegtuig was geweest, dan was ik misschien meegegaan, maar mij krijg je met geen 20 Belgische knollen nog een bus in. Wat een verschrikkelijke ondingen zijn dat toch. Zoals het er nu naar uit ziet gaan de meeste mensen die meegaan geen Belgische knollen zijn, maar Nederlandse kaasjongens Oh ja, vliegtuig hebben we ook over gedacht, maar dan wordt het helemaal onbetaalbaar (want dan heb je ook een bus nodig voor transport naar het vliegveld en terug, bus voor van hotel naar beurs en terug). De prijs die we daarvoor kregen was net iets meer dan het dubbel van nu... Miracle. said: Sodejuu said: Als het nou met het vliegtuig was geweest, dan was ik misschien meegegaan, maar mij krijg je met geen 20 Belgische knollen nog een bus in. Wat een verschrikkelijke ondingen zijn dat toch. Ja, met 20 Belgische knollen in een bus lijkt me ook niet ideaal. Voor die Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 11 augustus 2008 Report Share Posted 11 augustus 2008 Gewoon met de lease auto heen een weer karre kost niet veel en overnachten in de auto als het moet. Dan ben ja al voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland22m Posted 12 augustus 2008 Author Report Share Posted 12 augustus 2008 Kappa7 said: Gewoon met de lease auto heen een weer karre kost niet veel en overnachten in de auto als het moet.Dan ben ja al voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 augustus 2008 Report Share Posted 12 augustus 2008 Kappa7 said: Gewoon met de lease auto heen een weer karre kost niet veel en overnachten in de auto als het moet.Dan ben ja al voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 12 augustus 2008 Report Share Posted 12 augustus 2008 Kappa7 said: Gewoon met de lease auto heen een weer karre kost niet veel en overnachten in de auto als het moet.Dan ben ja al voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 12 augustus 2008 Report Share Posted 12 augustus 2008 Een leaseauto kost prive zelf vaak net zoveel als een leaseauto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 12 augustus 2008 Report Share Posted 12 augustus 2008 Rein! said: Een leaseauto kost prive zelf vaak net zoveel als een leaseauto. Dat wel maar het aantal kilometers dat je maats is bijna onbeperkt en altijd voor een vaste bedrag per maand. Hangt wel van je afspraak af met je baas dan he. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 13 augustus 2008 Report Share Posted 13 augustus 2008 Kappa7 said: Rein! said: Een leaseauto kost prive zelf vaak net zoveel als een leaseauto. Dat wel maar het aantal kilometers dat je maats is bijna onbeperkt en altijd voor een vaste bedrag per maand. Hangt wel van je afspraak af met je baas dan he. Denk wel dat de lease auto iets van het verleden is. Tenminste de bedrijven waar ik heb gewerkt had bijna niemand een lease auto. Vindt het hele idee van een lease auto ook een beetje onzin. Als je de auto beroepsmatig nodig hebt kan ik mij er wel wat bij voorstellen. Bij het bedrijf waar ik nu werk heeft mischien de de top 5 een lease auto maar ik denk eigenlijk dat die auto's ook prive zijn. Weet wel dat de directors op 1 na geen lease auto hebben. Die ene woonde ver weg dus mocht hij een lease auto. Ook weet ik als je bij dit bedrijf verder weg verhuisd je reiskosten vergoeding niet omhoog gaat. Ik woon nu in Zoetermeer en ga naar Leiden verhuizen, als ik daarna weer naar Zoetermeer zou verhuizen blijft mij reiskosten vergoeding gelijk als toen ik in Leiden woonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 augustus 2008 Report Share Posted 16 augustus 2008 Misschien ga ik wel naar M Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 16 augustus 2008 Report Share Posted 16 augustus 2008 Audiopaul said: Misschien ga ik wel naar M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts