Jump to content

Audio zaak - Londen

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Oi Lads,

Mijn jaarlijks tochtje naar Londen staat weer voor de deur en zou dit jaar toch eens naar een 'grootte' audio zaak willen gaan die vol staat met snoepgoed. Vorig jaar een adres via Google gevonden, maar stelde terplekke niet veel voor, dus...

Wie weet een leuk adres?

Cheers AudioBill

deze lijkt me wel leuk http://www.walrus.co.uk/

misschien vind ik er nog een paar .

Je hebt ook zaken in engeland volgens mij die de ref series van bijv krell , ML en wilson permanent op demo hebben , maar dan moet je even zoeken.

Anders even een engels hifiblad inkijken/kopen , zijn overal te koop en staan vol met ads

gr :( hj :D

Toch als je kijkt bij wat Walrus allemaal verkoopt is er weinig Engels bij - ik denk dat die Engelsen met name nog voor andere landen ontwerpen en zelf nog weinig maken.

in ieder geval niet echt in de groete straten .

koop een what hifi of hifichoice daar staan veel adressen in bij reclame secties ;)

Walrus is nou net de zaak waar ik vorig jaar ben geweest en dat stelt dus werkelijk geen reet voor, de zaak is een kleine woonkamer groot, dus een meter of 10 lang en een meter of 3 breed, zonder luister ruimte zonder spullen met veel stof op de dingen die ze wel hebben, stond dus na 5 minuten weer buiten, waardeloos!

AudioBill

PINEWOOD MUSIC COMPANY, Knights, Broadway Road, Broadway, Ilminster, Somerset TA19 9RE

Tel. 01460-54322

Email: brianriv@mac.com

Deze heeft geloof ik de absolute top van krell en wilson permanent op demo , ik weet niet hoever het van londen is :D .

gr :( hj :D

London Hifi Confidential 32 Buckingham Palace Road 02072 337225

Tottenham Sound and Vision Solutions Ltd (Alto AV) The Lake Business Centre, Units 28-29 Tarriff Rd 08454 569614

Southgate Sevenoaks Sound & Vision 77 Chase Side 02088 862777

Swiss Cottage Sevenoaks Sound & Vision 21 Northways Parade, Finchley Road 02077 229777

London Audio Gold 308-310 Park Road 02083 419007

London The Audio Visual Lounge 14 Hanbury Street 02073 753691

Islington Bartletts Hifi 175-177 Holloway Road 02076 072148

Lewisham Billy Vee Sound Systems 248 Lee High Road 02083 185755

Tottenham Court Road Cornflake.co.uk 37 Windmill Street 02076 310472

London Digital Home Solutions Ltd 87, Bishops Park Road 08704 205495

Battersea 1st Stop Audio Visual Ltd 83 Lavender Hill 02079 786262

190a New North Road Grahams Hifi Ltd Canonbury Yard, 190a New North Road 02072 265500

London K J Leisuresound Ltd 26 New Cavendish Street 02074 868262

Chiswick Martin Kleiser 109 Chiswick High Road 02084 005553/5555

West Wimbledon M O'Brien Hifi 60 Durham Road 02089 460331

London Oranges And Lemons 61-63 Webbs Rd 02079 242040

Chelsea Sevenoaks Sound & Vision 403 Kings Road 02073 529466

Holburn Sevenoaks Sound & Vision 144-148 Grays Inn Road 02078 377540

William Morris Way Sistem Solutions 27 Town Mead Business Centre 02073 843 030

Plumstead Kimberley Audio Visual 76, Plumstead High Street 02083 165572

London Robert Taussig 59 Blandford Street 02074 873455

Ealing Sevenoaks Sound & Vision 24 The Green 02085 798777

Putney Sound Environment Ltd Unit 11, Princeton Court, 55 Felsham Rd 02087 880033

Is er geen Mediamarkt in London? :huh::D:P:lol:;)

Op Zondag vlooienmarkt Camden Town. ;)

p.s. Camden Market zo noemen die lui dat daar en z

Natuurlijk ga ik naar Camden, ons hotel ligt aan de Camden Lock.

Veel live muziek en leuke winkeltjes en lekker eten alles ook nog tegen redelijke prijzen, en ik kom er nog eens een mede punker tegen :D

Genoeg adressen, maar nu nog de goede eruitkiezen.

Trouwens Roger, Media Markt hebben ze er volgens mij niet, zal eens na vragen :P

AudioBill

• 3 weeks later...
Natuurlijk ga ik naar Camden, ons hotel ligt aan de Camden Lock.

Veel live muziek en leuke winkeltjes en lekker eten alles ook nog tegen redelijke prijzen, en ik kom er nog eens een mede punker tegen :D

Punkers, mods, goths, emo's, alle poseurs uit Londen en omstreken verzamelen zich in Camden.. :rolleyes: Ongelooflijk als je daar het metrostation uitstapt..

Maar.. Daar zijn ook een hoop leuke platenwinkeltjes!!! Maar dat wist Bill vast al..

Inderdaad Buizenbart, als je de metro uitloopt in Camden Town dan weet je niet wat je ziet, tenminste de eerste keer, Maar ik kom er al jaren en heb er weer 6 dagen lang genoten van de winkeltjes, de markt het gepeupel en natuurlijk de pubs, weer ff thuis!!

Maar een audio zaak, ik wilde eens naar Graham's gaan in de buurt van Upperstreet, maar volgens alles heb ik hem van uit de bus gemist en kwam aan in Oldstreet en had geen zin om weer terug te gaan, dus helaas, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Maar wat is Maastricht een gat zeg tenopzichte van Londen, bollocks... en F*ck het preuvenement.

AudioBill

Maar wat is Maastricht een gat zeg tenopzichte van Londen, bollocks... en F*ck het preuvenement.

Maar heeft wel een Media Markt :D:D

Wat betreft het Preuvenement kan ik je gelijk geven <_<

Wat Maastricht nodig heeft is een fatsoenlijke audio zaak. Sinds Kohnen weg is (was ook niet alles), is het droevig gesteld hier in het zuiden.

Mark

De groeten uit Bunde