Duck-Twacy Posted 24 augustus 2008 Report Share Posted 24 augustus 2008 Ronald, Dat erge toevallige snap ik niet zo. Marc (Nog even verduidelijken en dan is het genoeg lijkt me) Ik bedoelde in eerste instantie dat Phonar draadje, daar melden zich op de 1e pagina alleen al 6 (!!) nieuwe gebruikers aan alleen om hun geweldige ervaring met Phonar te delen (op een forum met een gemiddelde instroom van 1 actief lid per 6 maanden of zo ;geen fake leden). Dat is toch wel erg gek. NB zag later dat het over enkel maanden gespreid ging. Omdat ik het draadje eergisteren voor het eerst gelezen heb, had ik dat niet gezien. Dit draadje leek een soort vervolg te worden. Je begint een lang verhaal over ruimtelijke afbeelding. Dat wil je dan ook en vervolgens ben je kennelijk maar geinteresseerd in 1 bepaald merk. Ik kan je verzekeren dat er meer apparaten die goed zijn die iets ruimtelijk moois neer kunnen zetten (mits de rest ook klopt). Maar op basis van 1 review concentreer je je helemaal daarop... Je doet dhfreakie enigzins tekort, die kwam toch als eerste met een zeer positieve luisterervaring (die best gemeend zal zijn). In onzichtbare inkt (ik zie het niet)? Misschien moet ik beter tussen de regels leren lezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 augustus 2008 Author Report Share Posted 24 augustus 2008 Ronald, Dat erge toevallige snap ik niet zo. Marc (Nog even verduidelijken en dan is het genoeg lijkt me) Ik bedoelde in eerste instantie dat Phonar draadje, daar melden zich op de 1e pagina alleen al 6 (!!) nieuwe gebruikers aan alleen om hun geweldige ervaring met Phonar te delen (op een forum met een gemiddelde instroom van 1 actief lid per 6 maanden of zo ;geen fake leden). Dat is toch wel erg gek. NB zag later dat het over enkel maanden gespreid ging. Omdat ik het draadje eergisteren voor het eerst gelezen heb, had ik dat niet gezien. Het klopt beslist dat daar in het begin wat nieuwe leden waren met maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 24 augustus 2008 Report Share Posted 24 augustus 2008 Nou, het is mooi zo. Nogmaals iedereen bedankt voor de vele tips! Groet, Marc Ok nog eentje dan, waarom heeft deze amp zo' n lage ingangsimpedantie? Input Impedance 8k2 minimum Ik vind het een te lage waarde Vriendelijke groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 25 augustus 2008 Author Report Share Posted 25 augustus 2008 Nou, het is mooi zo. Nogmaals iedereen bedankt voor de vele tips! Groet, Marc Ok nog eentje dan, waarom heeft deze amp zo' n lage ingangsimpedantie? Input Impedance 8k2 minimum Ik vind het een te lage waarde Vriendelijke groet, Jack Je zult gelijk hebben, maar ik vermoed dat het een oud gegeven is... http://www.hear.nl/forums/index.php?s=&...post&p=8289 in een meer recente publicatie lees je niets meer over de ingangsimpedantie: http://www.laurelpacificaudio.com/LFD/ Nu mijn vraag aan jou: deze amp gehoord hebbende, en nog steeds verwonderd over de klaarheldere weergave van het geluid, wat zou een te lage ingangsimpedantie hebben gedaan? groetjes Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 26 februari 2010 Report Share Posted 26 februari 2010 Nu mijn vraag aan jou: deze amp gehoord hebbende, en nog steeds verwonderd over de klaarheldere weergave van het geluid, wat zou een te lage ingangsimpedantie hebben gedaan? Het hoeft niks te doen.... Met zo' n lage ingangsimpedantie zijn b.v. Invloeden van kabels groter. Mogelijk minder laag. Maar hij klinkt in je set inderdaad heel erg mooi, totale afwezigheid van enig "transistor/digitaal geluid" dan ook. Het verschil met mijn set is, dat ik wat meer bas en dynamiek heb. Maar minder 4D details en jouw bas is strakker en het blijft mooi spelen ook al staat het wat harder. Het is maar goed, dat je het (nog) niet op de Hear dag hebt gedemonstreerd. Misschien is je set wel t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts