mhijma Posted 28 januari 2002 Report Share Posted 28 januari 2002 Hallo na een korte sluiting van m'n speaker bedrading schoot m'n marantz sr5000 receiver in PROTECT en ik krijg deze daar niet meer uit. Iemand een idee ? De standaard RESET knop (met power on) ingedrukt, haalde niets aan. Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 januari 2002 Report Share Posted 28 januari 2002 Haal 'm eens helemaal los van het net en laat 'm eens een half uurtje staan. Misschien doet ie 't weer dat als je 'm dan aansluit. Als dat niet het geval is heeft hij een behoorlijke optater gekregen en heb je waarschijnlijk een kortsluiting in je uitgangstrap. Dan wordt het repareren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 29 januari 2002 Report Share Posted 29 januari 2002 Ik heb em zelf, gelukkig nooit problemen gehad, ik zal eens kijken of er iets aan te doen is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 8 februari 2002 Report Share Posted 8 februari 2002 En helemaal nix gevonden, niet in de handleiding, niet de website, en verder ook helemaal Nix. SHit, sorry wou je graag helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 februari 2002 Report Share Posted 8 februari 2002 Geplaatst door Kharn:En helemaal nix gevonden, niet in de handleiding, niet de website, en verder ook helemaal Nix. SHit, sorry wou je graag helpen. Blijkbaar een behoorlijke handleiding dat je daar 10 dagen voor nodig hebt om er doorheen te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 9 februari 2002 Report Share Posted 9 februari 2002 Beetje druk geweest op het werk, had nu pas tijd om er naar te kijken..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts