Dukejan Posted 16 augustus 2008 Report Share Posted 16 augustus 2008 Ik denk aan een Rel Storm, Stampede of iets uit de R-serie. Welke van deze zijn voor zowel muzikaal als voor film aan te bevelen? Ik heb nu een quake II en wil er dus op voorruit gaan. Mijn budget is EUR 1500,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 16 augustus 2008 Report Share Posted 16 augustus 2008 in iedergeval geen stampede, daar zul je muziekaal gezien misschien wel op vooruit gaan maar qua kracht niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 16 augustus 2008 Report Share Posted 16 augustus 2008 Voor rond die prijs heb je ook een Stadium III, misschien een klein beetje meer, maar echt een klasse beter dan een Storm en de meerprijs zeker waard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 18 augustus 2008 Report Share Posted 18 augustus 2008 geheel mee eens, Ik heb overigens zelf een StrataIII het toemalige instapmodel van de St serie. Vergis je echter niet in deze sub. Hij is ondanks zijn 100 watt vermogen al uitermate krachtig en begind al vanaf 18 Hz. Bij mij kan hij snel en lieflijk (hoor mij) zijn bij muziek en overdonderd bij film ( bij de intro van finalfantasy the spirits within kan ik de gipsplaten van mijn plavon laten resoneren zonder dat er echt een defineerbaar geluid te horen is, maar wel voelbaar dus). Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 18 augustus 2008 Report Share Posted 18 augustus 2008 er staat hier op de 2dehands afdeling een Rel R205 te koop voor 600 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts