Henrie Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Hallo harmon , gewoon een goede en evt. een dure speler kopen , er lopen hier zoveel Jacco's rond , niet naar luisteren. Ja, das makkelijk: Hallo Harmon (volgens mij heet hij hear Harman, maar goed), gewoon een goede, niet al te dure speler kopen, er lopen hier zoveel soundlovers rond, niet naar luisteren. ...anders kom je even met een argument of zo... (...) en omdat nog niemand gezegd heeft dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 ] Interessant (natuurlijk). Ik vraag me altijd af hoe iemand daar opkomt. Maar goed, weet je nog een recensie hiervan? ben benieuwd. Marc HEAR0 bijvoorbeeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Ik stop ermee, ........ Of je koopt een dure draaitafel met drie moteren en evenzoveel armen en elementen, dat is namelijk geen geldvernietiging Zo te lezen niet jouw hobby, maar toch echtwel een HOBBY. Ha, ha. Ruud heeft 1 van de duurste draaitafelcombi's van Nederland dat zegt helemaal niets, ik heb vele duurdere gehoord, toch vond ik de thorens het er beste uitkomen met het minst duur element. Ik vind het moeilijk om iemand voor iets warm te laten lopen wat je zelf hebt en probeer dat normaal ook niet, maar nu moet ik ff.Na mijn ervaringen met oa cd spelers van M. Levinson en Wadia, beide spelers van bijna 10000,- worden op dit moment bij mij thuis weg gespeeld door een ook nog eens veel mooiere en degelijkere tank van een cd speler van Shanling, de SCD-300 van 1050,- gekocht bij Arjen (Pacific Audio), doe er je voordeel mee of kom eens luisteren, en hij speelt ook nog eens je sacd's perfect af, daar had Wadia nog wel eens problemen mee trouwens. Hou je ook nog 2000,- over voor cd's! AudioBill en morgen is het weer ingeruild toch!!! dus was het toch niet zo goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 [ Of je koopt een dure draaitafel met drie moteren en evenzoveel armen en elementen, dat is namelijk geen geldvernietiging Zo te lezen niet jouw hobby, maar toch echtwel een HOBBY. Ha, ha. Ruud heeft 1 van de duurste draaitafelcombi's van Nederland dat zegt helemaal niets, ik heb vele duurdere gehoord, toch vond ik de thorens het er beste uitkomen met het minst duur element. Het zegt alles over de foutieve interpretatie van de Rev Fatman van de woorden van Ruud. Maar voorbarige conclusies trekken, dat is niks bijzonders hoor. Enne..... ik ben daarom ook wel benieuwd welke & hoevele duurdere draaitafels dan die van Ruuud je gehoord hebt en waar? Kraus wat van bovenstaande heeft nu betrekking op mijn post ? Ik ben nu het spoor enigszins bijster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Kreeg de indruk dat Ruud drie motoren en dito armen geld verspilling vindt. Zou daar n.l. zelf ook nimmer voor kiezen maar : een Hobby is een Hobby als iemand dat nu zo graag wil. Wie ben ik dan om hem b.v. vervolgens voor zot te verklaren? Ben wel nog steeds nieuwsgierig naar de bijzondere draaitafel van Ruud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Deze: Link van Audiofreaks gejat. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Deze: Link van Audiofreaks gejat. Groeten... ik vind het er niet uitzien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Ik vind hem erg fraai! Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Deze: Link van Audiofreaks gejat. Groeten... ik vind het er niet uitzien. Joopus, ga je brillen glazen eens poetsen! Draaitafel welke niet eenvoudig is af te regelen, maar wanneer dat voor elkander is heb je een beest van een draaitafel. Zo te zien een mooie Graham arm ( klassen beter dan die JMW-dingen) Alleen die luchtdempers op de hoeken die krengen geraken almaar poreus met alle gevolgen van dien. Aan de andere kant kan je er wel je draaitafel mooi mee ontkoppelen tot op enkele Hzjes. p.s. probeer eens met 1mm siliconen snaar te spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harman Karton Posted 31 augustus 2008 Author Report Share Posted 31 augustus 2008 mooie draaitafel, Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Harman karton ik zeg nog 1 keer iets over draaitafels dan houd ik er mee op . Ga voor de gein een keer luisteren bij sense of music (leiden)naar een mooie tafel, dure cd spelers heeft hij ook genoeg voor vergelijk. Veel dealers hebben de tafels in mijn ogen niet voldoende in orde waardoor het verschil met cd gering is . Ps ik zeg dit niet omdat mijn speakers er ook staan , dit is gewoon algemeen gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Zal Heer Karton niet zelf ergens gaan luisteren ( en kijken natuurlijk ) of is hem nu echt de moed in de schoenen gezakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Harman Karton h Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Ik ben al weer bijna twee jaar erg blij met deze. Kost zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Solide is hij zeker (30kg). Dat vind ik nog altijd een raar aan/verkoopargument. Zeker bij cd-spelers... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Deze: Link van Audiofreaks gejat. Groeten... Heel erg fraai. /drool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Solide is hij zeker (30kg). Dat vind ik nog altijd een raar aan/verkoopargument. Zeker bij cd-spelers... Werkt erg goed bij hollanders , nog beter bij zeeuwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Nou, dat ben ik helemaal met je eens. Harman Karton vraagt om een cd speler advies en niet een draaitafel advies. Ik ook Gelukkig is dat m.i. nog gelukt ook Ben benieuwd wat het uiteindelijk is geworden en waarom. Kunnen wij ook weer wat van leren. Vriendelijke groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 september 2008 Report Share Posted 1 september 2008 Hi, Ik las (aj sorry, geen luisterervaring) in de laatste Stereoo een wervende bespreking van de Musical Fidelity A1 CD Pro. Die zou pas overklast zijn door een concurrent van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 2 september 2008 Report Share Posted 2 september 2008 Hi, Ik las (aj sorry, geen luisterervaring) in de laatste Stereo een wervende bespreking van de Musical Fidelity A1 CD Pro. Die zou pas overklast zijn door een concurrent van Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 september 2008 Report Share Posted 2 september 2008 Hi, Ik las (aj sorry, geen luisterervaring) in de laatste Stereo een wervende bespreking van de Musical Fidelity A1 CD Pro. Die zou pas overklast zijn door een concurrent van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 2 september 2008 Report Share Posted 2 september 2008 Hi, Ik las (aj sorry, geen luisterervaring) in de laatste Stereo een wervende bespreking van de Musical Fidelity A1 CD Pro. Die zou pas overklast zijn door een concurrent van Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 september 2008 Report Share Posted 2 september 2008 Hi, Ik las (aj sorry, geen luisterervaring) in de laatste Stereo een wervende bespreking van de Musical Fidelity A1 CD Pro. Die zou pas overklast zijn door een concurrent van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 2 september 2008 Report Share Posted 2 september 2008 Wat een bewijslast. Lijkt sterk op hineininterpreteren en verdachtmaken. Heb ik in een ander draadje wat van meegemaakt. Iemand die een cd-speler van 3000 euro zoekt doet er hoe dan ook goed aan om deze te beluisteren, en dan zou ik ook de shanling niet links laten liggen. Marc Dat draadje licht je kennelijk nog zwaar op de maag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts