Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Report Share Posted 29 augustus 2008 Want het is hear zo ontzettend stil. Of zijn jullie allemaal overgestapt op de I-pod. En hebben jullie je setje verkocht? H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 augustus 2008 Report Share Posted 29 augustus 2008 Zo, ben jij ook weer eens onder je tank vandaan gekropen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 29 augustus 2008 Report Share Posted 29 augustus 2008 Komt hear effe zeggen dat het hear te stil is en geeft dan z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 ja sorry hoor, ik moest me eerst even wassen toen ik onder m'n tank vandaan kwam. Dat kost wat tjd. Groeten Edwin Nou nog eentje dan. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Ha Audiofreak. Dat is een tijdje geleden dat ik je weer spreek. Ik kan me nog herinneren dat jij de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Is die Ferrari echt van jou, Audiofreak? Wat een prachtige auto? Beter kun je het bijna niet voor elkaar hebben op autogebied. Ik begrijp je vriendin wel met haar antilegerhouding. Ik zelf hou er ook niet van om mensen overhoop te schieten. Maar het gaat mij meer om de techniek en kracht van het voertuig. Net zoals F-16's, die vind ik ook prachtig. Ik heb zo vaak kwade reactie's gehad van mensen, die maar niet begrepen dat ik veel legervoertuigen/vliegtuigen mooi vind, omdat het vernietigigingswapen zijn. Maar zoiets kun je toch niet uitleggen. Je zal nu maar oorlog krijgen met deze internet-generatie die overal op tegen is. Zie je ze al gooien met hun I-pods naar de vijand. Groeten Edwin{ die hear af en toe komt kijken} Ps, zo'n I-pod hoef je ook niet open te schroeven. Er zit toch geen dikke elco in. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Ik herken je nog wel op de foto. Je zou het ook zo kunnen zeggen, dat je niet zoveel uitgeeft aan eten, en dat geld jarenlang opzij zet om een dikke Ferrari te kopen. Voedsel is tegenwoordig zo duur, dat als je een jaartje minder eet, dan heb je al een Ferrari bij elkaar gespaard, inclusief grote beurt. Toen ik in dienst zat, dan ging s'avonds altijd even wandelen over de kazerne. dan moest je 10 minuten lopen om bij de Leopards te komen, achterin de kazerne. En dan stonden ze allemaal naast elkaar opgesteld. Dat was ook altijd een heel bizar gevoel om in die doodse stilte, {want er was s'avonds geen mens te bekennen}, om al die Leopards op een rij te zien staan. Het was ook heel tegenstrijdig om in de schemer en dalende zon om al die vechtmachine's op een rij te zien staan.. Zeg maar een combinatie van vrede en 'dood en bederf' naast elkaar. En s'ochtens gingen ze vaak tegen 7 uur weer op pad en kwamen ze vlak naast mijn kamer denderen. Dat gebrul was zo hard, daar kan geen Krell met peperdure luidsperkers tegenop. Zo'n Krell is dan gewoon een mietje. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Ik heb in Wezep gezeten op de prinses Magriet kazerne. Lichting 87-1 {oude poep} Daar stonden voornamelijk Leoprad 1 Brugleggers en Leo-1 met een kraan erboven op, om motorblokken te verwisselen. En om de zoveel tijd stonden er ook Leo-1's met geschutkoepel erboven op. Daar werden ook heel veel Leo-1's gerepareerd. Dat was een mooi gezicht, als ze met een andere Leopard het motorblok eruit tilde en verwisselde voor nieuwe. Ook had je daar vaak een demonstratie van de Leo-1 genietank met schep aan de voorkant. Die kom een hele grote berg zand in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Eet smakelijk. En geen Broekkie meer tegen mij, anders kom ik even langs met een raketwerper om die tank van jou aan gort te schieten. En ik maar denken dat ik 'oude poep' was. Ben ik eigenlijk gewoon een verse joekel, met nog vouwen in z'n uniform en nat achter de oren. Edwin Deze heb ik vorig jaar ook geplaatst. Hier hoor je dat geluid goed. Moet je wel even je subwoofer aanzetten om het duidelijk te horen. http://nl.youtube.com/watch?v=7zES92QNgGw Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Dat filmpje heb ik gewoon op You Tube gevonden. Daar heb ik toen heel veel van die filmpjes bekeken. Zijn wel mooi om te zien Volgens mij is het een Belgische Leo-1. Die rijden op frituurvet. Eet smakelijk Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Even iets anders, want het blijft een Audioforum. Deze Xindak A600E heb ik gehoord en is wat mij betreft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Ouwehoeren over Leo's is ook heel leuk, maar ik was voor de afwisseling even over een versterker aan het kletsen. Eigenlijk is deze versterker ook een een soort Leo. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 De Xindak komt inderdaad uit China. De Chinese versterkers worden steeds beter. Vroeger had je nog weleens problemen met Chinese versterkers. Maar tegenwoordig zijn ze echt hartstikke goed gebouwd. De Chinezen leren snel. Eigenlijk sinds de introductie van het merk Vincent in 1998 in Europa, waren de Chinese versterkers eigenlijk al goed. De Usher 1.5 is ook heel mooi. Die is nagenoeg gekopieerd van het merk Threshold, wat jij al zei, en klinkt ook heel mooi schoon. Naar mijn smaak iets te traag in het laag, maar wel heel mooi vloeiend met een hoog Klasse A gehalte in het Geluid. {een beetje buizenachtig}. Maar zo klinkt Threshold ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 De Usher 1.5 vind ik wel krachtig, maar had naar mijn smaak iets sneller in het laag mogen zijn. Dus zeg maar kracht met veel acceratie/dynamiek. Qua kracht zit de Usher wel goed. Usher komt inderdaad ook uit China. Usher heeft ook mooie luidsprekers voor relatief weinig geld. De Audio Analogua Maistro 70 is ook heel mooi. Maar ook naar mijn smaak weer net iets te traag. Ook al klinkt hij weer heel mooi in het midden en hoog. Het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Dat zijn allemaal mooie versterkers, Audiofreak. Met nog de oudere TO3 transitoren, die je in oudere versterkers ook vaak ziet. Die versterkers worden steeds mooier om te zien. Van Klasse A ben ik nog steeds een groot liefhebber. dat is naar mijn idee nog steeds het beste principe wat nog steeds niet verslagen is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 29 augustus 2008 Author Report Share Posted 29 augustus 2008 Het soep[je smaakt best overigens en de boterhammen met smeerkaas ook. Echt oefeningvoedsel en komt dan ook uit de vakantie ritselkist. Ff een email schrijven nu ivm met morgen het bezoek aan Sneek. Maar ik blijf on-line op dit topic.Het doet mij een beetje denken aan de ouwe leuke tijd op Hififorum en het begin van Hearforum op dit momernt. Ik heb er duidelijk lol in. Ja, dat lijkt inderdaad wel veel op de oude hifi.nl tijd. Een beetje ouwehoeren en dan weer serieus. Wat was dat mooi vroeger. Tegen 7 uur s'avonds kwam dan iedereen online op hifi.nl. Soms wel 500 man tegelijk, en dan was elk topic gewoon heel druk bezocht. Het was net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 augustus 2008 Report Share Posted 29 augustus 2008 Gaan we weer lekker, dames? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 augustus 2008 Report Share Posted 29 augustus 2008 Leopards... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 29 augustus 2008 Report Share Posted 29 augustus 2008 We snappen elkaar. Laat mij raden waar je heb gezeten, want je hebt het aleens geschreven over het kijken van de tanks en je slaapkamerraam. Was het 11 TankBat in Oirschot of het 59 ste TankBat in ....(ontschiet mij even) of was het 43-ste in Langemanshof in DLD. (...) 59 tankbat zat volgens mij op de Tonnet Kazerne in 't Harde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 30 augustus 2008 Report Share Posted 30 augustus 2008 jaren 80 ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 30 augustus 2008 Report Share Posted 30 augustus 2008 ja sorry hoor, ik moest me eerst even wassen toen ik onder m'n tank vandaan kwam. Dat kost wat tjd. Groeten Edwin Nou nog eentje dan. Edwin Krijg nou wat, de tanks en de dikke versterkers vliegen weer rond.. Snoek is alive! Ik zit momenteel in een hotellounge in Berlijn te vloeken op een duits toetsenbord ... waar zit die letter Z nou .. Morgen naar de IFA, hopelijk is daar ook nog wat leuks te bekijken. Tot zover maar ff, we duiken de stad in. Groetjes, Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 We snappen elkaar. Laat mij raden waar je heb gezeten, want je hebt het aleens geschreven over het kijken van de tanks en je slaapkamerraam. Was het 11 TankBat in Oirschot of het 59 ste TankBat in ....(ontschiet mij even) of was het 43-ste in Langemanshof in DLD. (...) 59 tankbat zat volgens mij op de Tonnet Kazerne in 't Harde. Ja dat klopt. Wij als 41 tankbatters hadden het nooit zo op die tankboeren van het 59 ste. Trouwens ook niet met de tankboeren van het 11 ste TankBataljon. Maar wel weer met het 101 Tankbataljon uit Soesterberg, wat wellicht kwam omdat we onder hetzelfde regiment vielen, namelijk Regiment Huzaren van Prins Alexander en Nog maar een fotootje voor Edwin Ik was schutter op een Leo-1 en heb 12 maanden in Bergen-Hohne gezeten bij het 41-ste tantbat. Mijn lichting was 71-6 Henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Bedankt Audiofreak voor de Link naar de site van Bergen-Hohne van de jaren 70 En inderdaad was ik een van de eerste lichtingen die met de Leo-1 aan de gang kon gaan. Als ik er nog aan terug denk vond ik het een bijzondere mooie tijd. Henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 31 augustus 2008 Report Share Posted 31 augustus 2008 Zal ik morgen eens gaan doen, ga nu slapen om 5 uur ga de wekker weer. Gr. Henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 1 september 2008 Report Share Posted 1 september 2008 Leuk dat jullie zo fijn over tanks kunnen kwebbelen, vind 't ook wel mooi, maar ik moet bij dit topic h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts