Dajo Posted 31 januari 2002 Report Share Posted 31 januari 2002 Heeft iemand ervaring (positief/negatief) met Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 31 januari 2002 Report Share Posted 31 januari 2002 De Rotel RSX965!! Helemaal top!! Voor audio en HT een aanrader (zie ook de testen). Ik had wat geluk, samen met een DVD speler van Rotel voor 3300 piek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 31 januari 2002 Report Share Posted 31 januari 2002 Pioneer vanaf de 900 serie en de versterkers VSA 07 en 08, de laatste is klaar voor 7 kanaals. Klinken beter dan de meeste anderen in hun prijsklasse. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
forzavado Posted 8 februari 2002 Report Share Posted 8 februari 2002 Zelf heb een jaartje terug mijn Yamaha ingeruild tegen een Denon 3801. Ben er erg tevreden mee. Omdat ik mijn set ook gebruik voor het afspelen van cd's is dit voor mij een mooie reciever. Hij heeft een mooier stereobeeld dan mijn oude yamaha (795). De denon klinkt wat zachter, wat het voor mij aangenamer maakt om ook muziek erop te luisteren. Voor pure HT geef ik toch de voorkeur aan het geluid Yamaha, maar da's persoonlijk en heb je dus ook niets aan. Echte minpunten heeft deze reciever naar mijn mening niet voor het geld. Ik kan er prima mee uit de voeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 23 februari 2002 Report Share Posted 23 februari 2002 Ik heb zelf de Rotel RSP966 wat in feite de RSX965 is maar dan zonder eindversterking en tuner. Ik heb de RSP966 in de winkel vergeleken met de onkyo TX-DS 696 of de 797, in iedergeval eentje met THX en heb uiteindelijk voor de rotel gekozen. In eerste instantie vondt ik de onkyo beter klinken, de actie sprong van de scherm af. Bij het rustiger werk (stemmen en filmmuziek) kwam de rotel echter veel beter door (helder en beter verstaanbaar). Aangezien de meeste films toch maar voor een relatief klein gedeelte uit actie bestaan en ik het liefst ook nuances in stemmen en muziek wil kunnen horen was de keus gemaakt . Neemt niet weg dat onkyo (of andere AV bakken zoals Denon en pioneer die maken) verkeerd klinken, vooral als je het geluid van de bioscoop (ook niet altijd even zuiver) wilt benaderen. Zou zeggen probeer er een aantal uit met verschillende DVDs (niet alleen met actie dus) en oordeel zelf. Groeten, Matthias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts