Jump to content

Copland CTA-301 en CTA-504

Miracle.
 Share

Recommended Posts

... vanaf oktober plan ik iets richting Het Paard en 30 km verder :)

Greeetz

Stef

16 oktober EPICA, of 30 oktober SWELL in Het Paard lijkt me wel wat voor jou. ;):D

De vrij- en zaterdagen is tegenwoordig helaas alleen nog maar house of experimenteel elektro.

Mvg. Miracle.

... vanaf oktober plan ik iets richting Het Paard en 30 km verder :)

Greeetz

Stef

16 oktober EPICA, of 30 oktober SWELL in Het Paard lijkt me wel wat voor jou. ;):D

De vrij- en zaterdagen is tegenwoordig helaas alleen nog maar house of experimenteel elektro.

Mvg. Miracle.

Epica ken ik niet maar swell weeral wel ... idd meer mijn ding dan experimenteel house toestanden :)

Ik kom zeker eens naar je toe hoor ...

Stef

Epica ken ik niet maar swell weeral wel ... idd meer mijn ding dan experimenteel house toestanden :)

Ik ken Swell niet (en jouw muzieksmaak ook niet echt), maar je mist niet veel als je Epica niet kent. Enorm over-the-top gothic metal. Veel latijnse teksten, veel koorgezang, veel dikke lagen keyboards... Als je ervan houdt, is het natuurlijk geweldig, maar het is niet echt mijn ding. Na een half uurtje luisteren vind ik het meestal wel weer genoeg...

Ik ken Swell niet (en jouw muzieksmaak ook niet echt), maar je mist niet veel als je Epica niet kent. Enorm over-the-top gothic metal. Veel latijnse teksten, veel koorgezang, veel dikke lagen keyboards... Als je ervan houdt, is het natuurlijk geweldig, maar het is niet echt mijn ding. Na een half uurtje luisteren vind ik het meestal wel weer genoeg...

Guitar zang bas en drum blijft nog steeds 1 van mn favo bezettingen geen gezever en rechtdoor

Puur gezien ben ik een rocker

Mijn smaak

Ik luister veel naar psychedelische muziek en garage 60's (ook die uit de jaren 80 maar minder)

Ik hou enorm van de punk tijd 77 -82

Uiteraard veel guitar muziek maar geen metal en aanverwanten meer

Veel pukkelpop lowlands achtige dingen

Ook einsturzende en sonic youth achtige dingen

Portishead Hooverphonic Massive Attack ... kan ik ook best pruimen

Met de muziek van de laatste jaren ben ik spijtig niet zo meer mee wegens tijdsgebrek en zeer weinig radio

Hou enorm van klassiekers Beatles Stones Pink Floyd Jimi H Led Zeppelin

Wil je der een naam van vroeger op plakken dan was het vooral Independent en Alternative en dervoor HardRock en Heavy Metal

Morgen ga ik naar The Farewell Gig van The Stray Cats

Greetz

Stef

Enorm over-the-top gothic metal. Veel latijnse teksten, veel koorgezang, veel dikke lagen keyboards... Als je ervan houdt, is het natuurlijk geweldig, maar het is niet echt mijn ding. Na een half uurtje luisteren vind ik het meestal wel weer genoeg...

Dat is idd Epica. Ook ik ben dat op CD/LP snel zat, maar live is het toch wel erg goed. ;)

@Stef: Begrijp ik uit de titel dat het de laatste concertreeks van TSC word, of heb jij daar ook geen idee van?

Enorm over-the-top gothic metal. Veel latijnse teksten, veel koorgezang, veel dikke lagen keyboards... Als je ervan houdt, is het natuurlijk geweldig, maar het is niet echt mijn ding. Na een half uurtje luisteren vind ik het meestal wel weer genoeg...

Dat is idd Epica. Ook ik ben dat op CD/LP snel zat, maar live is het toch wel erg goed. ;)

Voor een keertje is dat wel leuk ja. Maar ik heb in het verleden al vaak optredens van Within Temptation en After Forever gezien, en dit is van hetzelfde laken een pak. De laatste keer dat ik After Forever zag (vorig jaar op Lowlands) kon het mij allemaal niet meer boeien, hoewel ze heel goed speelden...

Ik denk, en vind dat iedere band/zanger(es)/orkest op een gegeven moment gaat vervelen als je het al te vaak live hebt gezien/gehoord.

After Forever heb ik 3 keer gezien/gehoord en de derde keer vond ik het ook niet bepaald boeiend meer, maar dat heb ik met de meeste bands wel. Tenzij ze met iets echt vernieuwends komen, maar dat kom je helaas maar weinig tegen. Zeker de laatste jaren.

Mvg. Miracle.

Ik heb dat eigenlijk alleen bij gothicbandjes gehad. The Gathering daarentegen kan ik niet vaak genoeg zien. Al weet ik niet hoe ze nu gaan klinken, nu Anneke weg is... Voor Dream Theater geldt hetzelfde, voor Tool ook. Dat draai ik thuis ook veel, dat zal ook wel helpen. Gothic draai ik zelden nog...

@Stef: Begrijp ik uit de titel dat het de laatste concertreeks van TSC word, of heb jij daar ook geen idee van?

Damn Right Miracle

Farewell is farewell

Ze stoppen definitief maar ze geven er eerst nog een flinke lap op :)

Brian Setzer: 'Its been 30 years since the Stray Cats formed. Isn't that hard to believe? There's no one I'd rather play with than Slim Jim and Lee Rocker. They're the best! I would like to end the Stray Cats the way we started it. That would be with the love of playing our brand of rockabilly music'.

Stray Cats

kWist dat de voorverkoop in maart reeds was ... 1e dag bestel ik gelijk tickets

Ik vergeet direct te betalen en dus na 2 weken uitverkocht ... shit shi shit

Mij op een wachtlijst gezet en oeps verleden week telefoon van de zaal of ik nog een kaart wou ... er waren vrijgekomen kaarten omdat platenfirma entourage enz er minder nodig hadden ...

Im very happy indeed :D

Slaapwel

Stef

Nog dit

het mag niet meespelen om te bepalen of een versterker LS combi je ligt of werkt maar ik vind de looks van Densen en ook Primare superschoon

Stef

Da's nou leuk. Copland en Primare. Zelfde ontwerpers......