Jump to content

JBL nog bij de tijd?

hderkx
 Share

Recommended Posts

geen idee stef.

ik heb ze nog niet kunnen beluisteren.

sommige weten echter zonder naar een speaker te luisteren wel of ie goed klinkt of niet.

van zo iemand zou ik geen speakers kopen.

Ik ben er gewoon nieuwsgierig naar ...

Mijn aandacht is dit WE geprikkeld voor Hoornluidsprekers ...

Toen ik het JBL topic zag en las , heb ik dan maar objectief de vraag gesteld. :)

Ik hoop ze nog dit jaar te beluisteren

Gr

Stef

ik ook, ik ook.

wat ik weet van de nieuwe hoorns van jbl is dat ze niet de typische hoorn klank hebben. in een zoektocht naar een neutraal geluid kwamen ze bij toeval op hoorn uit .

zo is mij verteld.........

de everest dd66000 klinkt dan ook werkelijk geweldig. moier dan de epilogue van goldmund en die had ik wel erg hoog in aanzien.

hey hey,

die everest dd66000 gaat wel over de toonbank vr 50 000 euro per paar h

A (...) sommige weten echter zonder naar een speaker te luisteren wel of ie goed klinkt of niet.

B (...) van zo iemand zou ik geen speakers kopen.

Beste m44,

Ad A: Bedoel je mij soms? Ik heb van deze luidspreker niet gezegd dat hij niet goed klinkt. Alleen dat zijn -3 dB punt wat hoog ligt, en dat wijst op een (qua volume) zwakke basweergave. Maar de bas z

JBL LS80 heeft zojuist de EISA Award 2008-2009 in de categorie Audio - Luidsprekers gewonnen.

For what it's worth... <_<

ja dat steekt he :lol:

;) Ja, het steekt dat zulke prijzen altijd gaan naar goedkope rommel die duur wordt verkocht , en waar de handel dus 't meeste aan verdient.

De barre Bose heeft nog de meeste van dit soort prijzen "verdiend".

Verheug u aldus in uwe schande, JBL...

"Het onrecht heerscht op aarde..." (LvdK)

oh ja

je had niet gezegd dat het niet goed klinkt.

de term "goedkope rommel"is zeker appelscha's straattaal voor kwalitatief goede spullen.

l*l toch niet zo dom man.

als je iets zegt wees dan ook vent genoeg om bij je standpunt te blijven of wees nog meer vent en durf op je mening terug te komen. zeg dat je idd wat verkeerd hebt gezegd.

maar ga nu niet lopen draaikonten.

A (...) sommige weten echter zonder naar een speaker te luisteren wel of ie goed klinkt of niet.

B (...) van zo iemand zou ik geen speakers kopen.

Beste m44,

Ad A: Bedoel je mij soms? Ik heb van deze luidspreker niet gezegd dat hij niet goed klinkt. Alleen dat zijn -3 dB punt wat hoog ligt, en dat wijst op een (qua volume) zwakke basweergave. Maar de bas z

LS80.jpg

Beste m44,

Ach, hij ziet er in elk geval trendier uit dan die lawaaibak in je avatar...

Maar -3dB op 46 Hz is wel wat magertjes.

En dat is nog wel de commerci

Hey Henrie,

Ik had idd wat duidelijker kunnen quoten ... het was de vedoeling om die LS80 of 60 mee als fabeelding te hebben, nothing more

Sorry vr de verwarring

Gr

Stef

ik begrijp je hoorn queste wel. ik neig erg naar de klipsch heresy. al ben ik bang dat ik het laag niet diep genoeg vind gaan.

maar ik denk dat jij ook die dynamiek, levendigheid kan waarderen gezien je muziek smaak.

als je moet kiezen, liever niet helemaal neutraal maar wel een goede drive en muzikaliteit.

Het gaat ook om het rendement dat beter past met de buizenamp ... :)

Idd liever een beetje kleuring maar lively en rockie, en je kan best iets voorstellen bij mijn muziek voorkeuren ...

Gr

Stef