Jump to content

DC

carl
 Share

Recommended Posts

Ik ben een nieuwe virus scanner aan het installeren en dat lukt niet. Dit is een beetje sex zonder condoom!

Da's nou het fijne van een Mac. Die wordt gekocht en gebruikt zonder anti-virus middelen.

Ook verteld aan een collega die vandaag hetzelfde probleem zei te hebben. Heb het overigens wel over computers. B)

Ik ben een nieuwe virus scanner aan het installeren en dat lukt niet. Dit is een beetje sex zonder condoom!

Da's nou het fijne van een Mac. Die wordt gekocht en gebruikt zonder anti-virus middelen.

Dan mag je hopen dat jij een van de weinigen blijft met een Mac. Want als iedereen er een zou hebben, zouden daar (ook) wel virussen voor gemaakt worden...

Dan mag je hopen dat jij een van de weinigen blijft met een Mac. Want als iedereen er een zou hebben, zouden daar (ook) wel virussen voor gemaakt worden...

Je noteert daarmee de zinnen die ik zelf niet wilde loslaten. ;)

Dan mag ik hopen dat je eerst de oude virusscanner eraf hebt gegooid en je register hebt opgeschoont van de dooie verwijzingen van het oude virusprograma. Dat kan soms het probleem zijn waarom je de nieuwe goed geinstallerd hebt. Met het programa Regcleaner of met het programma CCleaner kun je die dode verwijzingen ongedaan maken.

Google eens bovengenoemde programa's en instaleer ze op je computer en laat ze draaien. Als je er niet uit komt, help ik je hier wel weer verder ermee in hoe je dat doet en doe dat per email naar mij. Mijn email vind je in mijn gebruikeraccount.

Ik ga het eens proberen, goed idee