carl Posted 5 september 2008 Report Share Posted 5 september 2008 Er was indertijd zo'n onderwerp over DC en photraps waar kan ik dat vinden? Bedankt, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 september 2008 Author Report Share Posted 5 september 2008 Bedankt Onno, ik ben wat gestrest door mijn computer. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 5 september 2008 Report Share Posted 5 september 2008 Een Mac heeft mij at least voorlopig van m'n computer stress afgeholpen. Dit even in het kader van de vraag om nuttige posten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 september 2008 Author Report Share Posted 5 september 2008 Ik ben een nieuwe virus scanner aan het installeren en dat lukt niet. Dit is een beetje sex zonder condoom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saul Marantz Posted 5 september 2008 Report Share Posted 5 september 2008 Computer zwanger geraakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 5 september 2008 Report Share Posted 5 september 2008 Ik ben een nieuwe virus scanner aan het installeren en dat lukt niet. Dit is een beetje sex zonder condoom! Da's nou het fijne van een Mac. Die wordt gekocht en gebruikt zonder anti-virus middelen. Ook verteld aan een collega die vandaag hetzelfde probleem zei te hebben. Heb het overigens wel over computers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 september 2008 Report Share Posted 5 september 2008 Ik ben een nieuwe virus scanner aan het installeren en dat lukt niet. Dit is een beetje sex zonder condoom! Da's nou het fijne van een Mac. Die wordt gekocht en gebruikt zonder anti-virus middelen. Dan mag je hopen dat jij een van de weinigen blijft met een Mac. Want als iedereen er een zou hebben, zouden daar (ook) wel virussen voor gemaakt worden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 5 september 2008 Report Share Posted 5 september 2008 Ik ben een nieuwe virus scanner aan het installeren en dat lukt niet. Dit is een beetje sex zonder condoom! Da's nou het fijne van een Mac. Die wordt gekocht en gebruikt zonder anti-virus middelen. Dan mag je hopen dat jij een van de weinigen blijft met een Mac. Want als iedereen er een zou hebben, zouden daar (ook) wel virussen voor gemaakt worden... Je noteert daarmee de zinnen die ik zelf niet wilde loslaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 september 2008 Author Report Share Posted 6 september 2008 Ik ben een nieuwe virus scanner aan het installeren en dat lukt niet. Dit is een beetje sex zonder condoom! Dan mag ik hopen dat je eerst de oude virusscanner eraf hebt gegooid en je register hebt opgeschoont van de dooie verwijzingen van het oude virusprograma. Dat kan soms het probleem zijn waarom je de nieuwe goed geinstallerd hebt. Met het programa Regcleaner of met het programma CCleaner kun je die dode verwijzingen ongedaan maken. Google eens bovengenoemde programa's en instaleer ze op je computer en laat ze draaien. Als je er niet uit komt, help ik je hier wel weer verder ermee in hoe je dat doet en doe dat per email naar mij. Mijn email vind je in mijn gebruikeraccount. Ik ga het eens proberen, goed idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 september 2008 Author Report Share Posted 6 september 2008 Leuke programma's. Ze constateren 6000 fouten en lossen er 100 op en de rest mag je voor betalen. Bestaat zoiets niet gratis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 september 2008 Report Share Posted 6 september 2008 Leuke programma's. Ze constateren 6000 fouten en lossen er 100 op en de rest mag je voor betalen. Bestaat zoiets niet gratis? Jawel, maar dat is illegaal... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 september 2008 Report Share Posted 7 september 2008 Carl, Zowel Regcleaner, als ook CCleaner zijn gratis (let alleen bij de laatste op met installeren, anders heb je de Yahoo Toolbar er ook bij (even een vinkje weghalen tijdens de installatie)) Ik heb het idee dat je Registry Cleaner van PCTools hebt ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts