andromedaaudiodesign Posted 7 september 2008 Author Report Share Posted 7 september 2008 Ik vind het een beetje vaag, luisteren jullie naar cijfertjes of naar muziek? Helaas zijn er te veel die naar de cijfertjes luisteren, en sommigen kijken zelfs alleen maar naar een metertje. Het luisteren naar muziek is voorbehouden aan een kleine elitegroep bedoel je Uit mijn multimeter komt ook soms een piepje , dus je kunt er niet alleen naar kijken maar ook luisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 september 2008 Report Share Posted 7 september 2008 het zal ook best frustrerend zijn waneer men spreekt over een gebied binnen audio wat je niet begrijpt omdat je het niet wil/kan horen. als reactie daarop is het ontkennen van het bestaan best begrijpelijk. ik denk redelijkerwijs in te kunnen schatten dat mensen als bijv erik en kraus een duurdere cd speler hebben dan ik. begrijp jij dat dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 7 september 2008 Author Report Share Posted 7 september 2008 Ik vind het allemaal wel best Als jij denkt dat je beter kunt horen dan mij , het zal me een zorg zijn gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 september 2008 Report Share Posted 7 september 2008 Ik vind het allemaal wel best Als jij denkt dat je beter kunt horen dan mij , het zal me een zorg zijn gr hj nee jou oortjes heb ik wel vertrouwen in. bij jou is het gewoon anti -autosuggestie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts