Pjotr Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 AlgemeenHetgeen wij posten over verschillen, daar zijn we zeker niet over 1 nacht ijs gegaan. Gr Stef Waarbij geconstateerd moet worden dat er de afgelopen jaren erg weinig nachten met ijs zijn geweest. Jammer dat nu Erik en Miracle. tot iets constructiefs komen, daar weer zo tegenaan "gefreakt" wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Jammer dat nu Erik en Miracle. tot iets constructiefs komen, daar weer zo tegenaan "gefreakt" wordt Dacht jij nu echt dat erik hier gaat komen voor dat vergelijk? Hij zou met zijn ega overleggen voor een datum en mij een pm sturen. Helaas nog steeds niets gehoord. En dat soort mensen kennende zal dat wel zo blijven ook. Erik is niet de eerste nietgelovige die zoiets geroepen heeft en daarna niets meer laat horen. Als het er opaan komt hoor je niets meer van ze. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Jammer dat nu Erik en Miracle. tot iets constructiefs komen, daar weer zo tegenaan "gefreakt" wordt Dacht jij nu echt dat erik hier gaat komen voor dat vergelijk? Hij zou met zijn ega overleggen voor een datum en mij een pm sturen. Helaas nog steeds niets gehoord. En dat soort mensen kennende zal dat wel zo blijven ook. Erik is niet de eerste nietgelovige die zoiets geroepen heeft en daarna niets meer laat horen. Als het er opaan komt hoor je niets meer van ze. Mvg. Miracle. wil je trouwens wel met schakelkastjes gaan werken? Ik heb nooit gezegd dat oude cd-spelers (van midden jaren 80 of zo) net zo goed presteren als nieuwe. Het is hear altijd over spelers van de laatste (pak 'm beet) 5 a 10 jaar gegaan. Niet over spelers uit 1985 vergeleken met spelers uit 2008... Ik speel met bij m'n versterker en speakers meegeleverde speakersnoer. M'n interlinks zijn deels microfoonkabel, deels dropveter van de Gamma of Praxis inderdaad... waar ligt dat aan dan? jitter, 14 vs 16 bit, loopwerk instabiliteit? wat maakt de klank van een cd speler dan beter of slechter? ik heb een midden jaren 80 speler. nog niemand heeft het ding een negatieve recentie gegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 waar ligt dat aan dan?jitter, 14 vs 16 bit, loopwerk instabiliteit? wat maakt de klank van een cd speler dan beter of slechter? ik heb een midden jaren 80 speler. nog niemand heeft het ding een negatieve recentie gegeven. Ik heb hier nog een Kenwood DP3020 uit 1990. Geheel geen slechte speler, en ook al 16 bits, maar idd heel wat jitter producerend, zeker geen stabiel loopwerk en een behoorlijk achterhaalde dac en klok. Alleen de dac chips zijn tegenwoordig al een stuk beter dan in 1990. Over kristallen maar helemaal te zwijgen. De Kenwood is zeker geen slechte speler, en presteerd in verhouding met de KR-V6060 receiver waar hij aan hangt, maar is niet te vergelijken met een Jadis Symphonia of AVM Evolution CD2. Beide toch ook al wel zo'n 5 jaar oud. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Jammer dat nu Erik en Miracle. tot iets constructiefs komen, daar weer zo tegenaan "gefreakt" wordt Dacht jij nu echt dat erik hier gaat komen voor dat vergelijk? Hij zou met zijn ega overleggen voor een datum en mij een pm sturen. Helaas nog steeds niets gehoord. En dat soort mensen kennende zal dat wel zo blijven ook. Erik is niet de eerste nietgelovige die zoiets geroepen heeft en daarna niets meer laat horen. Als het er opaan komt hoor je niets meer van ze. Mvg. Miracle. Ik weet wel zeker dat Erik komt. Als er iemand voor alles open staat en overal voor in is om zaken uit te proberen of uit te zoekem, dan is het Erik wel. En hij is (met iemand als Picoso) een van de weinigen die oprecht geinteresseerd is in de uitkomsten in plaats van het bewijzen van het eigen gelijk. Lekker generaliserend met je kwalificatie 'dat soort mensen'. Misschien moet je de verslagen van de verschillende luistersessies, waarbij het ging om het vaststellen van verschillen op uitsluitend het gehoor maar eens lezen, voor dat je dit soort generaliserende en apert onjuiste beweringen doet. Met een drukke, goed lopende zaak, een vrouw en drie kinderen overlegt eerst met zijn vrouw. Gek,h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Kom je je ongelijk hier nog even melden als het mailtje van Erik binnenkomt? Ook ik heb een druk leven, maar als ik iets afspreek, ook op een forum, kom ik daar op korte termijn op terug. Dat heb ik van erik nog niet gezien, maar uiteraard neem ik mijn twijfels terug zodra hij wel met een reactie komt. En uiteraard zal ook het eventuele bezoek van hem hier besproken worden. De verschillende luistersessies en abx vergelijken van erik ken ik. Die hoef ik niet te herlezen. Ik ben hear mss nog niet zo lang ingeschreven, en heb hear mss nog niet zo veel gepost, mede doordat ik in het verleden meer op een ander forum las en schreef, maar ik lees hear en op andere fora al heel wat langer. Ook al op het hifi.nl/forum. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Ik weet wel zeker dat Erik komt. Als er iemand voor alles open staat en overal voor in is om zaken uit te proberen of uit te zoekem, dan is het Erik wel. En hij is (met iemand als Picoso) een van de weinigen die oprecht geinteresseerd is in de uitkomsten in plaats van het bewijzen van het eigen gelijk. Lekker generaliserend met je kwalificatie 'dat soort mensen'. Misschien moet je de verslagen van de verschillende luistersessies, waarbij het ging om het vaststellen van verschillen op uitsluitend het gehoor maar eens lezen, voor dat je dit soort generaliserende en apert onjuiste beweringen doet.Met een drukke, goed lopende zaak, een vrouw en drie kinderen overlegt eerst met zijn vrouw. Gek,h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Hoi Henrie, Vind ik eig wel straf dat ik moet vernemen dat je het eigenlijk hebt over cdspelers van nu. Je kan de selectie nog kleiner maken en mss zeggen o tussen die en die hoor ik geen verschil, maar die die en die heb ik er niet bij betrokken want die zijn toch te duur. Nog nooit een spectral of een stibbert gehoord Henrie? Dus herken je dat de techniek enorm vooruit is gegaan en een cdspeler van vroeger en nu wel verschil geeft. Maar de cd spelers nu gebouwd hebben ook verschil hoor, maar ja. Wat LS kabel betreft, heb hier nog supra en Qed liggen, wil ik ze opsturen ... dan kan je zelf thuis oordelen En als je dan de kans hebt om een Kimber 8TC te horen, doen. Is je conclusie dan nog steeds dat je geen verschil hoort, wel dan zal het je set zijn Henrie die niet in staat is de verschillen ten gehore te brengen. Tja, als ik geen verschil hoor, dan zijn er altijd 3 oorzaken die er bijgesleept worden: m'n set is niet goed genoeg, ik ben doof, of ik heb niet de juiste spullen vergeleken... Of ik doof ben, laat staan dover dan jullie, dat kunnen jullie niet weten (ik ook niet trouwens). Maar dat ik de verkeerde spullen zou hebben vergeleken, vind ik vreemd. Als ik de hosanna-verhalen hear mag geloven dan is er vrijwel altijd verschil te horen. Meestal ook in positieve zin. En nu ik vertel dat ik ook wel eens wat geprobeerd heb, en geen verschil heb waargenomen, dan heb ik ineens niet de goeie spullen met elkaar vergeleken... Of m'n set is niet goed genoeg, dat is ook altijd een populaire stelling. Toch raar dat men zomaar over mijn set kan oordelen, terwijl niemand hear die heeft gehoord. Dat moet ik eens proberen: een oordeel geven zonder het gehoord te hebben. Nou, dan is het forum te klein... Maar als het zo uitkomt, oordelen jullie ook spullen die jullie niet gehoord hebben. Doorzichtig hoor... InterlinkInstap HarmTech, een audioquest KingCobra en een JvG zilver. Wederom zit hier behoorlijk verschil tussen Als je mij niet geloofd Henrie, vraag dan eens de bevindingen aan Miracle en Audiofreak want zij kennen minstens 2 van deze 3 interlinks proefondervindelijk. Henrie doe jezelf eens een plezier en ga nr een degelijke zaak en vraag of je daar op een goede set verschillende LS kabels mag beluisteren van instap tot zeer duur en luister aandachtig. En overloop dan met de verkoper wat je waarneemt. Je zult versteld staan. Jaren terug hadden mijn vrouw en ik volgende ervaring in een demoruimte. We waren er om naar DT en dergelijke te luisteren. Er lag vr ongeveer 1500 euro LS kabel en ineens sloot de verkoper een heel andere kabel aan omdat hij had ondervonden dat ik het geluid van die andere kabel liever ging horen. Het was ook zo. Algemeen Hetgeen wij posten over verschillen, daar zijn we zeker niet over 1 nacht ijs gegaan. Gr Stef Hetgeen ik post over verschillen, daarbij ben ik zeker ook niet over 1 nacht ijs gegaan. Zoals ik eerder (in dit topic?) al zei: ik geloofde vroeger ook dat er overal verschillen zouden moeten zijn. Dat werd hear zo gesteld, en bij de audiowinkel... Dus dan ga je dat geloven. En je gaat dingen proberen. En als dan blijkt dat er geen verschillen zijn, dan sta je toch even raar te kijken... Tot je de techniek erachter leert kennen, dan is het ineens wel begrijpelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 waar ligt dat aan dan?jitter, 14 vs 16 bit, loopwerk instabiliteit? wat maakt de klank van een cd speler dan beter of slechter? ik heb een midden jaren 80 speler. nog niemand heeft het ding een negatieve recentie gegeven. Ik heb het toch ook niet over jouw speler? Ik had het over een Technics. Typenummer weet ik niet meer, ik heb het ding maar heel kort gehad... Dus kan ik ook niet zeker weten waar het bij die speler aan lag. Maar zou het misschien kunnen dat de digitale techniek in 23 jaar niet stil heeft gestaan? De eerste computer die m'n ouders kochten, had (geloof ik) een 66MHz processor. Dat was rond 1994 of zo. 14 jaar later heb ik een processor die 3.14GHz draait. En dan kan je 'm nog overclocken... Om maar even aan te geven dat het 23 jaar geleden misschien ietsje moeilijker was om een cd goed uit te lezen, fouten te corrigeren en naar analoog om te zetten... real time... En dan was het ook nog een budgetspelertje uit die tijd... Dus ja, ik kan mij voorstellen dat het ding minder goed klonk dan een moderne speler. De Denon die ik daarna heb gekocht, was van ongeveer 1998... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 september 2008 Author Report Share Posted 13 september 2008 Jammer dat nu Erik en Miracle. tot iets constructiefs komen, daar weer zo tegenaan "gefreakt" wordt Dacht jij nu echt dat erik hier gaat komen voor dat vergelijk? Hij zou met zijn ega overleggen voor een datum en mij een pm sturen. Helaas nog steeds niets gehoord. En dat soort mensen kennende zal dat wel zo blijven ook. Erik is niet de eerste nietgelovige die zoiets geroepen heeft en daarna niets meer laat horen. Als het er opaan komt hoor je niets meer van ze. Mvg. Miracle. Ho , ho Miracle, ben nog druk aan het plannen, en daarnaast heb ik natuurlijk nog meer te doen dan alleen het Hear forum maar ik denk dat binnen nu en twee weken de vergelijking een feit is. dus moeten de overige forumleden nog even geduld hebben. Hoe wilde jij de vergelijking opzetten? A-B vergelijk of ABX ? wat denk jij dat voor jou het gemakkelijkst is om de verschillen te kunnen horen. groeten Erik Ps; ik heb je set gisteren nog bekeken, ziet er mooi uit, ik zou graag na de vergelijking nog wat muziek willen horen op jou set. zal ik wat cd's van mezelf meenemen? en misschien wat eigen opnames? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Ik weet wel zeker ... ? De nieuwe Opperspreekstalmeester? Troll alert. Ik ben het overigens met Joboton zijn opmerking eens. Ik zou, na de diverse opmerkingen welke hier geuit zijn, allang gedacht hebben "zak eens lekker in de stront", maar als ik Erik (niet erik, kleine moeite om iemands naam met een hoofdletter te schrijven) een beetje goed inschat heeft hij vrij weinig last van dergelijke gevoelens en laat hij zich niet zo snel op de kast zetten. Verder, "get a life". Er zijn belangrijkere zaken als kakelen op een afzakkend audio forum. Edit, zie dat ik parallel aan het posten was met Erik (mompelt iets over mosterd en een maaltijd). Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Ik ben benieuwd , daarna M44? gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Ho , ho Miracle, ben nog druk aan het plannen, en daarnaast heb ik natuurlijk nog meer te doen dan alleen het Hear forum maar ik denk dat binnen nu en twee weken de vergelijking een feit is. dus moeten de overige forumleden nog even geduld hebben. Hoe wilde jij de vergelijking opzetten? A-B vergelijk of ABX ? wat denk jij dat voor jou het gemakkelijkst is om de verschillen te kunnen horen. groeten Erik Ps; ik heb je set gisteren nog bekeken, ziet er mooi uit, ik zou graag na de vergelijking nog wat muziek willen horen op jou set. zal ik wat cd's van mezelf meenemen? en misschien wat eigen opnames? Ha, kijk. Toch nog een reactie. Je bent gisteravond ook op het forum geweest, maar niet gereageerd, en ook vanochtend heb ik je online gezien. Vandaar dat ik dus dacht dat je net zo bent als je medestanders. Daar zijn er al zo veel van geweest die een vergelijk ook wel aandurfde, maar nooit op zijn komen dagen. Hoe ik het vergelijk wil doen? Heel simpel. Eerst beluister ik speler 1 (zonder te weten welke het is) en dan speler 2 (ook zonder te weten welke het is). Jij verdraait de input selector (welke dan natuurlijk afgeschermd word zodat ik hem niet kan zien) naar de speler van jouw keuze en ik draai met de AB het volume van 0 naar het volume waarop ik wil luisteren. Na beluisteren van beide spelers vertel ik je waar de verschillen zitten en welke van de 2 mijn Jadis Symphonia is. Dat net zo vaak als je maar wilt, met welke andere speler dan ook vergeleken. Uiteraard is het niet alleen vergelijken van spelers, maar ook gewoon muziek luisteren. Neem ook wat muziek van jezelf mee welke je goed kent. Ik ben ook wel benieuwd naar jouw eigen opnames. @Duck-Twacy: Het is erik klijnsmit. Beide zonder hoofdletter. Kijk maar eens goed. Hij schrijft het zelf zonder hoofdletters, dus zou het nogal onbehoorlijk zijn om dat niet naar hem toe te doen. Op het moment dat je het met hoofdletter schrijft heb je het tegen een andere sig. Tenzij je de naam dan weer aan het begin van een zin gebruikt, dan gebruik je altijd een hoofdletter. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 PS ik wil hierbij toch nog 1 ding opmerken , die jadis heeft waarschijnlijk een buizenversterker trapje , dus dat zou nog verschil op kunnen leveren met een normale uitgangstrap van een cd speler . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 [Ha, kijk. Toch nog een reactie.Je bent gisteravond ook op het forum geweest, maar niet gereageerd, en ook vanochtend heb ik je online gezien. Vandaar dat ik dus dacht dat je net zo bent als je medestanders. Daar zijn er al zo veel van geweest die een vergelijk ook wel aandurfde, maar nooit op zijn komen dagen. (...) Mvg. Miracle. Jij hebt toch wel een apart soort vriendelijkheid. Als er al mensen weggebleven zijn, zijn het de 'believers' wel, zelfs als er luistersessie helemaal voor hen opgezet zijn, met de set en de spullen die zij wensten. Ik heb het nog niet meegemaakt dat een 'non-believer' niet op kwam dagen zonder geldige reden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 waar ligt dat aan dan? jitter, 14 vs 16 bit, loopwerk instabiliteit? wat maakt de klank van een cd speler dan beter of slechter? ik heb een midden jaren 80 speler. nog niemand heeft het ding een negatieve recentie gegeven. Ik heb het toch ook niet over jouw speler? Ik had het over een Technics. Typenummer weet ik niet meer, ik heb het ding maar heel kort gehad... Dus kan ik ook niet zeker weten waar het bij die speler aan lag. Maar zou het misschien kunnen dat de digitale techniek in 23 jaar niet stil heeft gestaan? De eerste computer die m'n ouders kochten, had (geloof ik) een 66MHz processor. Dat was rond 1994 of zo. 14 jaar later heb ik een processor die 3.14GHz draait. En dan kan je 'm nog overclocken... Om maar even aan te geven dat het 23 jaar geleden misschien ietsje moeilijker was om een cd goed uit te lezen, fouten te corrigeren en naar analoog om te zetten... real time... En dan was het ook nog een budgetspelertje uit die tijd... Dus ja, ik kan mij voorstellen dat het ding minder goed klonk dan een moderne speler. De Denon die ik daarna heb gekocht, was van ongeveer 1998... dat is er een uit midden jaren 80.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 @Duck-Twacy: Het is erik klijnsmit. Beide zonder hoofdletter. Kijk maar eens goed. Hij schrijft het zelf zonder hoofdletters, dus zou het nogal onbehoorlijk zijn om dat niet naar hem toe te doen.Op het moment dat je het met hoofdletter schrijft heb je het tegen een andere sig. Tenzij je de naam dan weer aan het begin van een zin gebruikt, dan gebruik je altijd een hoofdletter. Mvg. Miracle. U heeft daar een punt (ik zag het later ook). Edoch Erik ondertekent gewoon met "Erik". Anyway het is natuurlijk een beetje mieren***n allemaal verder. Punt is Erik is geen troll en heeft zeker geen bord voor zijn k*p. Leuke luistersessie gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Punt is Erik is geen troll en heeft zeker geen Maar hij is er een dansmeester in om anderen er toe aan te zetten . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 waar ligt dat aan dan? jitter, 14 vs 16 bit, loopwerk instabiliteit? wat maakt de klank van een cd speler dan beter of slechter? ik heb een midden jaren 80 speler. nog niemand heeft het ding een negatieve recentie gegeven. Ik heb het toch ook niet over jouw speler? Ik had het over een Technics. Typenummer weet ik niet meer, ik heb het ding maar heel kort gehad... Dus kan ik ook niet zeker weten waar het bij die speler aan lag. Maar zou het misschien kunnen dat de digitale techniek in 23 jaar niet stil heeft gestaan? De eerste computer die m'n ouders kochten, had (geloof ik) een 66MHz processor. Dat was rond 1994 of zo. 14 jaar later heb ik een processor die 3.14GHz draait. En dan kan je 'm nog overclocken... Om maar even aan te geven dat het 23 jaar geleden misschien ietsje moeilijker was om een cd goed uit te lezen, fouten te corrigeren en naar analoog om te zetten... real time... En dan was het ook nog een budgetspelertje uit die tijd... Dus ja, ik kan mij voorstellen dat het ding minder goed klonk dan een moderne speler. De Denon die ik daarna heb gekocht, was van ongeveer 1998... dat is er een uit midden jaren 80.......... Ja, dus? Ik sluit toch niet uit dat de jouwe wel goed klinkt? Ik heb alleen gezegd dat die Technics van mij slechter klonk dan m'n latere spelers... Met andere woorden: een speler uit midden jaren 80 zou anders kunnen klinken dan een nieuwe (ik zeg niet dat het per se zo is!)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 PS ik wil hierbij toch nog 1 ding opmerken , die jadis heeft waarschijnlijk een buizenversterker trapje , dus dat zou nog verschil op kunnen leveren met een normale uitgangstrap van een cd speler . gr hj De Jadis heeft GEEN buizentrapje. Mvg. Miracle. Ik heb het nog niet meegemaakt dat een 'non-believer' niet op kwam dagen zonder geldige reden. Ik wel. Meerderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Ik heb nooit gezegd dat oude cd-spelers (van midden jaren 80 of zo) net zo goed presteren als nieuwe. Het is hear altijd over spelers van de laatste (pak 'm beet) 5 a 10 jaar gegaan. Niet over spelers uit 1985 vergeleken met spelers uit 2008... maar heb je dan wel gezegd dat nieuwe spelers mogelijk net zo goed presteren als oude uit midden jaren 80? uit je quote lijk ik te halen dat je wel denkt dat nieuwe cd spelers mogelijk of zelfs waarschijnlijk beter klinken dan de oude. of lees ik het verkeerd. en als ik het goed heb leg jij de reden daarvoor bij jitter, toch? minder geheugen, fout correctie, dat soort zaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Petje af, eindelijk eens iemand die zijn claims waar wil/durft/kan maken. 1 opmerking: eigenlijk zou het nog beter zijn wanneer bij het vergelijk een 3e CD-speler betrokken wordt. Wanneer de Jadis (erg bijzonder) gemodificeerd is (is dat zo?) dan is het wel erg logisch dat deze anders klinkt. Naar mijn idee zou er ook nog vergeleken kunnen worden tussen 2 willekeurige spelers die verder geen ingrepen hebben ondergaan. Is de Jadis gewoon "run of the mill"/standaard, zo van de plank, dan is er natuurlijk niets aan de hand. Ik denk dat Erik gelijk gaat krijgen maar hoop dat Miracle slaagt De Jadis heeft geen enkele modificatie gehad. Is zo van de fabriek gekomen. Er kan ook nog een 3e, 4e of 5e speler bij betrokken worden. Ik heb er 4 in huis. Allemaal geheel origineel. De spelers: - Jadis Symphonia (2003) - AVM Evolution CD2 (2002) - Marantz DV6500 (2005) - Kenwood DP-3020 (1990) - En een speler van Erik. Welke zie ik wel. Maakt mij niet uit. Vooral de Jadis en AVM haal ik overal uit omdat die veel meer detail en ruimte informatie geven dan een gemiddelde speler. De Kenwood haal ik er makkelijk uit omdat die een korrelig hoog heeft, en ook het laag is niet bepaald mooi te noemen. De ruimte informatie is met deze speler ook ver te zoeken. Ik heb de voorgestelde test hier al vaker gedaan. Daardoor weet ik al wat de uitslag is. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Ik ben benieuwd , daarna M44? gr hj nee ik durf niet. daarbij ban ik de aanwezig heid van een audio en muziek god als dhr klijnsmit niet waardig. in zijn oneindige wijsheid heeft hij besloten dat het beter is om vragen van mijn kant niet te beantwoorden. bij een normaal persoon is dat onbeleefd of zelfs laf. maar bij erik zit er meer achter. dat kan ik met mijn holbewoner verstand echter nog niet bevatten. alsof hij zich beweegt in een dimensie boven mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 ... een afzakkend audio forum. Helaas een zeer correcte constatering En wat Erik betreft, die komt zijn afspraken altijd na. Hij is zelfs ook een keer bij mij op bezoek geweest. Daar heb ik wel het eea van opgestoken, nl dat Erik in mijn opvatting anders muziek luistert dan ik. Erik "zoekt" pinpoints. Ik niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 (zwaar off topic). Dat zou best een een interessant onderwerp zijn. Waarom vind je bepaalde muziek(fragment) mooi, waarom/wat raakt je. Luisteren ander mensen naar ander dingen (en waarnaar dan)? Zou best kunnen dat als je weet wat andere boeit/raakt, dat dat ook voor je zelf een eye (oor) opener kan zijn. Wel een beetje lastige draad op een tekstueel forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts