Jump to content

De Schumann Resonance

threshold
 Share

Recommended Posts

Ach piramides om kosmische energie te vangen en zwarte doosjes om aardstralen te neutraliseren bestaan al veel langer.

Je hoort er niet veel meer van.

;)

Precies... toen m'n collega in een verloren uurtje een mooie papieren piramide had gebouwd en daarmee z'n appel wou tweaken, bleek de appel na behandeling voor de helft opgegeten... :D:D

Zo sprak ik ook eens een vriend van onze opperkabouter Roel van Duijn. Die reed m

Juist piramides kunnen een hele belangrijke rol spelen voor audio op wereldschaal.

Ze werken als omgekeerde spikes, want de inherente transconductantie maakt koppeling tussen de schumann-resonantie van gaya en de oneindigheid van het universum mogelijk, weet je wel...

Juist piramides kunnen een hele belangrijke rol spelen voor audio op wereldschaal.

Ze werken als omgekeerde spikes, want de inherente transconductantie maakt koppeling tussen de schumann-resonantie van gaya en de oneindigheid van het universum mogelijk, weet je wel...

ja toch, niet dan, je weet toch.. ;)

ja toch, niet dan, je weet toch.. ;)

Hoezo wat bedoel je ik weet het niet ;)

Ik vindt dat Hear niet erg veel zinnigs geschreven wordt over het onderwerp. :P:o;)

niet dat ik alles begrijpvan de schumann resonentie maar het sluit wel aan bij mijn tweak benadering.

de schuman resonantie corrspondeert met de menselijke voorkeurs resonenties.

alles in mijn set (waar mogelijk) vervang ik door materialen/stoffen die zoveel mogelijk ook in het menselijk lichaam te vinden zijn. natuurlijke stoffen. danwel zaken middels een homeopatische benadering opschonen

koolstof is daar een uitstekend voorbeeld van.

.................

Ik vindt dat Hear niet erg veel zinnigs geschreven wordt over het onderwerp. :P:o;)

Ben het niet vaak met je eens maar dit kan ik onderschijven.

B.t.w. is er sowieso wat zinnigs over te zeggen dan?

alles in mijn set (waar mogelijk) vervang ik door materialen/stoffen die zoveel mogelijk ook in het menselijk lichaam te vinden zijn.

Jouw set moet dan hoofdzakelijk uit H2O bestaan.... dat is wel een natte boel dan :unsure:

;)

dat water is nog een lastige, maar word aan gewerkt.(op een manier die wel kan)

dat water is nog een lastige, maar word aan gewerkt.(op een manier die wel kan)

Je weet toch wel dat water niet geleidt he? Dus dat je er geen kabel van probeert te maken en er dan achter komt dat het niet werkt...

je bedoelt zuiver water?

de vervuiling in water zorgt dat het geleidt. zout) maar ook dan is dat niet mijn plan.

nee nee zo simpel is het allemaal niet ;)

Interessant m44! hou ons op de hoogte...

of heb je het gepatenteerd?

Mijn methode is veel simpeler.

Het kan echter maar eenmalig, en is moeilijk terug te draaien. Dus zeker geen A-B. Geen wetenschap, maar puur ervaren.

Kan dus alleen maar subjectief beoordeeld worden.

1. luister 4-5x naar een muziekstuk, totdat je het aardig kent, en totdat je weet dat je jezelf niet voor de gek houdt, bijv. door even een stilte tussendoor. Het klinkt elke keer hetzelfde.

2. schrijf op 3 papiertjes de tekst 7,83 Hz. Leg de papiertjes op versterker, linker- en rechterspeaker.

3. geniet van de verbeteringen.

Ik hoorde bij Tori Amos "China" ineens een trilling, soort van tremor in de eerste pianoklanken, heel natuurlijk en realistisch. Was me nog niet eerder opgevallen, terwijl ik dat nummer uitentreure ken. Waarschijnlijk heeft het altijd in de muziek gezeten, maar is het nooit opgevallen. Later bleek in de stem van Tori dezelfde verbetering. Het geheel klinkt veel realistischer.

Om het ongedaan te maken moet je de briefjes waarschijnlijk verbranden of in de vuilnisbak buiten het huis gooien.

Ik vermoed nu dat ik zonder de briefjes t

Interessant m44! hou ons op de hoogte...

of heb je het gepatenteerd?

Mijn methode is veel simpeler.

Het kan echter maar eenmalig, en is moeilijk terug te draaien. Dus zeker geen A-B. Geen wetenschap, maar puur ervaren.

Kan dus alleen maar subjectief beoordeeld worden.

1. luister 4-5x naar een muziekstuk, totdat je het aardig kent, en totdat je weet dat je jezelf niet voor de gek houdt, bijv. door even een stilte tussendoor. Het klinkt elke keer hetzelfde.

2. schrijf op 3 papiertjes de tekst 7,83 Hz. Leg de papiertjes op versterker, linker- en rechterspeaker.

3. geniet van de verbeteringen.

Ik hoorde bij Tori Amos "China" ineens een trilling, soort van tremor in de eerste pianoklanken, heel natuurlijk en realistisch. Was me nog niet eerder opgevallen, terwijl ik dat nummer uitentreure ken. Waarschijnlijk heeft het altijd in de muziek gezeten, maar is het nooit opgevallen. Later bleek in de stem van Tori dezelfde verbetering. Het geheel klinkt veel realistischer.

Om het ongedaan te maken moet je de briefjes waarschijnlijk verbranden of in de vuilnisbak buiten het huis gooien.

Ik vermoed nu dat ik zonder de briefjes t