m44 Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 Absoluut en daarom terug naar de basis: Audio NEEN , audio - apparatuur - is een hulpmiddel, de basis is muziek ! Ha,ha,ha! Er is er bij mijn weten maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 Hey Kraus, Met instrument bedoelde ik een middel om ... sorry vr de evt verwarring Ik zie een hifiinstallatie ook niet als een muziekinstrument Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 Ai M, gaan we nu les 1 van de psychiatrie hanteren? En daar wil ik alleen van jou een antwoord op en met name wat les 1 is....... Andre. En ja, er zit wel een kern van waarheid in wat er geschreven wordt in het beging. Men forumt met twee gezichten. Hear, een roekeloos wild beest, en als we elkaar tegen komen is het allemaal lief en aardig.... Wat moet het dan wel zijn? Hou het gewoon netjes, zeg wat je wil zeggen maar let op de inhoud. Ik kan zeggen dat ik het ergens niet mee eens ben maar het proces matig op zo'n manier brengen dat ik de ander ook gelijk de grond in boor. Kusjes (hahahahaha) Andre haha, ik kijk wel uit nee ik ga het omdraaien andre. ik ga nu op het forum heel aardig doen tegen erik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 Het probleem van tegenwoordig is : een ieder vind zijn eigen mening "de mening" en zijn eigen zegje "het zegje" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 Het probleem van tegenwoordig is : een ieder vind zijn eigen mening "de mening" en zijn eigen zegje "het zegje" Da's niet waar, want ik heb altijd gelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 is hear een sekte, word een persoon verheven boven andere ich nenne das blutsinn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 ich nenne das blutsinn Goed idee! Doe mij ook maar een portie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 Da's niet waar, want ik heb altijd gelijk Zo is dat ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 Da's niet waar, want ik heb altijd gelijk Zo is dat ! Ik ga jullie nu eens niet tegenspreken zie zie dat ik ineens ook gelijk heb ... zijn we met 3 Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 dat hij de moeite neemt om zich met zulke "audiofielen"in te laten..... Schei toch uit.... Erik vertelde me zelf dat hij zich een breuk lacht om "die audiofielen". Hij zei iets van:... wanneer je op Hear een topic over CD-spelers opent, dan heb je zo de poppen aan het dansen. Daar heeft hij in ieder geval gelijk in. Op dit forum is dit waarschijnlijk ook nog wel ergens te lezen. Wanneer Erik dus een topic begint ga ik niet meer in discussie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 wij zijn allemaal even goed waarom, omdat iedereen een bijdrage levert aan een discusie en daar kun je weer nieuwe ideeen uitputten , wol-15-2 --hear Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 wij zijn allemaal even goed waarom, omdat iedereen een bijdrage levert aan een discusie en daar kun je weer nieuwe ideeen uitputten , wol-15 --hear we zijn allemaal even goed, behalve ik. @ hans. je weet wel wat ik bedoel Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 Da's niet waar, want ik heb altijd gelijk gezien jou reacties en hulp acties ben je de regel die de uitzondering bevestigd Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 ik heb al een hoop luisterplezier gehad terwijl ik hier niet aan meedeed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 (edited) (...) Je vergeet auto's... Nou doe je Erik te kort... Edited 13 september 2008 by Moderator3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 sja ... dat roept de vraag op hoeveel zijn gehoor te lijden heeft gehad onder werkgerelateerd lawaai ... en dat was geen lullige bedoelde opmerking en geen geintje. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 (edited) sja ... dat roept de vraag op hoeveel zijn gehoor te lijden heeft gehad onder werkgerelateerd lawaai ... en dat was geen lullige bedoelde opmerking en geen geintje. groet Die vraag kun je bij iedereen wel stellen. Want als je zonder oordoppen naar een (versterkt) optreden gaat, wordt je ook doof. Als je in je jonge jaren elk weekend in de disco staat, wordt je ook doof. Als je altijd je iPod op vol vermogen laat spelen, wordt je ook doof. Als je een keer flinke oorontsteking krijgt, kun je ook doof worden... Moet ik nog verder gaan? (...) Je vergeet auto's... Nou doe je Erik te kort... OHHHHHHHH, de auto. Dat noem ik geen auto's, maar een vervoermiddel. Dit is een echte auto met BALLEN !! P/S Hij is op transport en onderweg . NU jij weer, Henrie....... En waarom denk jij dat een Ferrari zoveel complexer is dan een doorsnee Renault of VW? De basisprincipes zijn hetzelfde, alleen de uitwerking is een beetje anders... Een Ferrari is gewoon een opgevoerde Fiat, toch? Edited 13 september 2008 by Moderator3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 je hebt gelijk, heel veel mensen hebben gehoorschade. maar lang niet iedereen. ik ben altijd verrot zuinig geweest op mijn gehoor. als het me te luid wordt, byebye. dus geen disco, geen leuke parades in Rotterdam met >120 db langs de straat. etc etc. doe jij dat soort dingen wel? boeiend. laat onverlet mijn observatie. een garage is een lawaaierige omgeving. zag je laatste dat bericht in de media over gehoorschade bij gymleraren? zou een garage gezonder zijn? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 @ Vanzomereng: goeie post over het tweeledige karakter van de forummers. Mede geholpen door het feit dat 'het geschreven woord' heel wat meer letters nodig heeft om soms nog niet eens tot de helft te komen van een gesprekje van mens tot mens. Via internet mist men het belangrijkste communicatiemiddel: het non-verbale. Verder is het misschien goed om aan te geven wie je persoonlijk kent van dit forum. Misschien zelfs een voorstel-ronde? Ik heb er een paar mogen ontmoeten, te weten: Tubejack, Erjee en Tube300. Alledrie fijne kerels met een gebalanceerd idee over audio en muziek en elkaars mening respectvol benaderen. Erjee heb ik het vaakst gezien. Ik beschouw ze als audio-vrienden die ik uitnodig voor demo's of dat we elkaar treffen op audioshows, oid. Dit forum zie ik als een verlengde van een 'vriendschap', of andersom, dat je elkaar tegenkomt via een forum. Ik kijk nog dagelijks naar de onderwerpen en hoewel ze periodiek circuleren, lees ik bijna elke letter. Dat ik niet zo vaak post heeft te maken met waarom Vanzomereng ook niet veel post. De sfeer is slecht. Laatst probeerde ik het weer, een reactie in het cd-speler van 3000 euro topic. Eerste reactie daarna werd ik al gelijk in de hoek gestuurd, mocht allemaal niet van Joboton, wat ik zei. Hem ken ik niet persoonlijk, dus ik weet niet van de hoed en de rand, maar ik kon er geen andere reactie op bedenken dan een korte one-liner, ik was er klaar mee. Ik ben bloedserieus bezig met audio, luister veel, heb goede mensen om mij heen die het allemaal veel beter weten dan ik en soms kan ik dan wat van die wijsheid, samen met mijn ervaringen want alleen vanuit mijn ervaring doe ik uitspraken, op het forum posten. Ik blijf dit topic volgen en hoop dat een ieder zich van zijn goede kant wil laten zien. Ik geef bij deze aan van goede wil te zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 (edited) sja ... dat roept de vraag op hoeveel zijn gehoor te lijden heeft gehad onder werkgerelateerd lawaai ... en dat was geen lullige bedoelde opmerking en geen geintje. groet Die vraag kun je bij iedereen wel stellen. Want als je zonder oordoppen naar een (versterkt) optreden gaat, wordt je ook doof. Als je in je jonge jaren elk weekend in de disco staat, wordt je ook doof. Als je altijd je iPod op vol vermogen laat spelen, wordt je ook doof. Als je een keer flinke oorontsteking krijgt, kun je ook doof worden... Moet ik nog verder gaan? (...) Je vergeet auto's... Nou doe je Erik te kort... OHHHHHHHH, de auto. Dat noem ik geen auto's, maar een vervoermiddel. Dit is een echte auto met BALLEN !! P/S Hij is op transport en onderweg . NU jij weer, Henrie....... En waarom denk jij dat een Ferrari zoveel complexer is dan een doorsnee Renault of VW? De basisprincipes zijn hetzelfde, alleen de uitwerking is een beetje anders... Een Ferrari is gewoon een opgevoerde Fiat, toch? Een Maserati ook, hoor. Klopt... Maar ja zo'n antwoord had ik wel verwacht van je. En maar roepen, maar niet weten waar je het over hebt. Ik durf te verwedden dat je nog nooit in een echte auto met Ballen heb gereden, man.Ik wel en weet waar ik het over heb. Jij dus kennelijk niet. Deze auto's met ballen rij je niet zomaar in weg, zo'n auto met ballen moet je LEREN rijden.Als jij op de driverseat zit en je trapt het regelpedaal in, dan schrik jij je een hoedje wat er onder je kont gebeurt. Dat zijn vibraties waar je alleen maar over kan dromen. ga meer eens op 100 vibrators zitten en beschrijf maar wat je voelt. Wellicht begrijp je dan ook deze posting. Ongetwijfeld zal het wel weer tegen je dovemans oren gezegd worden, want iets onderzoeken en uitproberen daar doe je toch niet aan. Ik heb inderdaad nog nooit een Ferrari gereden. Jij tot voor kort ook niet, maar nu ben je uiteraard expert. Stoer hoor... Maar als je een beetje beter had gelezen, dan had je gesnapt dat ik het over de techniek had, want daar heeft Erik, met z'n autobedrijf, verstand van. Autotechniek heeft niks met rijden te maken. Ook niet met ballen aan je auto's... Maar ik proef een beetje frustratie bij je. Je lijkt zelfs een beetje te zitten rellen en trollen. Of probeer je wat uit te lokken bij mij? Zodat jij als forumgestapo kan optreden en me een ban kan aannaaien... Nou, je ziet maar. Ik merk het wel... Edited 13 september 2008 by Moderator3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 goede opmerkingen Proprius. inderdaad zijn er veel mensen serieus bezig met audio, actief met bouwen of modificeren, en nu en dan hoor ik dat ze vooruitkomen ook. als je niet a priori denkt dat alles gelijk klinkt zijn er grote vorderingen te behalen. welke weg je ook bewandelt. ik heb ook een aantal vrienden die zelf niks sleutelen aan apparatuur, maar iedere keer feilloos aangeven wat ze horen. en dat zijn allemaal de mensen waar ik van leer en die mij vooruitgang brengen. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Ik heb inderdaad nog nooit een Ferrari gereden. Jij tot voor kort ook niet, maar nu ben je uiteraard expert. Stoer hoor... Henrie ik denk niet dat jij weet in welke auto's Onno al gezeten en mee gereden heeft. Over de vibraties van een tank nog maar gezwegen maar ik dwaal af Effectief beleven is ervaring opdoen ... en vanuit die optiek w er HEAR gepost en gevraagd Dat Onno ervaring heeft op beide (auto en hifi) gebieden, staat buiten kijf Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 En natuurlijk met de globalisering zijn alle merken onder 1 concern gepland, dus officieel zijn het Fiats... Of als je een Rolls rijdt is het eigenlijk een BMW. Jullie denken toch niet dat ik dat heel serieus meende he..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 hoi nou ik zie het al het is hier ook al het zelfde liedje. op het groene is ook een heftige discussie gaande . voor mij is het onbegrijpelijk gr ezo Ach ezo. Hier kan zo'n discussie tenminste nog gewoon, zonder dat er een mod alles wat tegen de nikshorenden ingaat weg haalt. Af en toe is het best goed om eens je gal te spuwen. Als dat zo gebeurd als hier weet iedereen weer eens wat ze aan elkaar hebben. Zoals dat op het groene forum ging, en dus nog steeds gaat vergalt de sweer pas echt. @Hans: Die "waarschuwing" is al zovaak gegeven, door verschillende mensen, maar iedereen, incl. ik en jij, gaan er elke keer toch weer tegenin. Mvg. Miracle. Miracle ik zal je zeggen dat ik er behoorlijk klaar mee ben. Want het is niet meer leuk op de forums. de sfeer wordt dus danig verziek dat het niets meer met audio of muziek te maken heeft. Het is enkel nog geleuter en geruzie. ik beb het helemaal gehad gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Gewoon iedereen die het woord "sfeer" gebruikt voor eeuwig een ban aan de broek en alles is okay. Helemaal mee eens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts