Jump to content

Eeuwige discussies (mijn visie)

VANZOMERENG
 Share

Recommended Posts

Guest Rev. Fatman
Ik heb afgelopen zondag mijn eerste lustrum Hear gevierd met een veelheid (+20! :) !) aan audiogerelateerde postings.

Proficiat! Krijg je van mij ook een veer.....op je hoed. :)

De categorie relschoppers wordt vergeten.

Mensen zoals Erik Klijnsmit die dit soort topics alleen start om te kijken in welke bochten iedereen zich weer moet wringen (zowel believers als non believers).

Echt leuk worden die topics overigens pas wanneer er niet wordt geruzied, maar met respect wordt gediscussieerd. Dan heeft de relschopper n.l. niet z'n zin gekregen.

:)

Verwacht je nog dat mensen met respect gaan discussieren als je ze meteen bij hun eerste post in een topic 'relschoppers' of 'doof' noemt? Als ik jou voor sukkel uitmaakt, kom je dan vervolgens gezellig een biertje drinken? Nee, dat dacht ik al...

Ik ben niet zo snel op m'n tenen getrapt... m'n lontje is errug lang zeg maar.

Mijn post is alleen een waarschuwing niet op "relschoppers" in te gaan. En Erik... die ken ik al langer.. ;)

:)

hoi

nou ik zie het al het is hier ook al het zelfde liedje.

op het groene is ook een heftige discussie gaande .

voor mij is het onbegrijpelijk

gr ezo

Ach ezo.

Hier kan zo'n discussie tenminste nog gewoon, zonder dat er een mod alles wat tegen de nikshorenden ingaat weg haalt.

Af en toe is het best goed om eens je gal te spuwen. Als dat zo gebeurd als hier weet iedereen weer eens wat ze aan elkaar hebben.

Zoals dat op het groene forum ging, en dus nog steeds gaat vergalt de sweer pas echt.

@Hans: Die "waarschuwing" is al zovaak gegeven, door verschillende mensen, maar iedereen, incl. ik en jij, gaan er elke keer toch weer tegenin. ;)

Mvg. Miracle.

Dat vind jij... Maar zelfs als Erik WEL een serieuze discussie over verschillen tussen cd-spelers zou willen voeren (wat ik zeker niet uitsluit), dan nog wordt ie voor rotte vis uitgemaakt.

Een discussie start met een open, of ten minste neutraal gebrachte stelling, zelfs als de mening al vaststaat. Klijnsmit gooit met de toonzetting in z'n openingsposten (zie ook z'n opener van de laatste cd speler test) bewust de boel retorisch op slot. Wie niet serieus neemt wordt niet serieus genomen.

En dus moet ie voor rotte vis uitgemaakt worden... Logisch...

Als hij een topic opent over een onderwerp dat hem wel interesseert komt er weinig of geen reactie. Wat het gevolg is van de methode waarop hij andere opvattingen verkondigt. Hij mag zelf bepalen hoe hij dat (op deze manier blijvende gebrek) aan belangstelling aan zichzelf uitlegt.

Schei toch uit met deze flauwekul, Gerrit. Dit gaat toch werkelijk helemaal nergens over.

Die discussies die vele van jullie hier houden, nou die zijn zinvol en gaan overal over ? :o

Als ik het nu niet over mijn "z.g.n psychologische gezwetst" heb maar concreet reeds heb

aangegeven dat het goed mogelijk moet zijn om een vergelijke test tussen bijv. 2 spelers

uit te voeren, die recht doet aan alle partijen, voor- en tegenstanders van ABX en autosuggestie

uitsluit, heb ik van jouw ook nog geen spannende bijdragen gehoord.

Mij gaat het alleen erom, dat ik het zonde vind, hoe hier de sfeer wordt verpest

en men steeds weer in herhaling valt.

Meteen maar schieten op een ander, vervolgens je verwonderen hoe een topic kan ontaarden

in een loopgravenoorlog en nooit bijzelf ten rade gaan of je mischien hier zelf ook deels

schuldig aan bent.

Verder reageren heeft geen zin Kraus, ik ga slapen en daarna 2 weken op vakantie en heb

het voorlopig wel ff gehad hier. :P

Kraus, nog veel plezier HEAR gewenst :lol:

Schei toch uit met deze flauwekul, Gerrit. Dit gaat toch werkelijk helemaal nergens over.

Geldt dat niet voor de meeste, zoniet alle, topics op dit forum ?

Er wordt vooral in cirkeltjes rondgedraaid, trots wordt de eigen apparatuur aan den volke getoond, op elke vraag/opmerking wordt niet inhoudelijk gereageerd, af en toe is er eens sprake van verbazing als blijkt dat andere wegen ook naar een goed resultaat kunnen leiden, maar men gaat vrijwel direct weer over naar de orde van de dag, wel lekker veilig...........

De meeste informatie die hier wordt gespuid is terug te voeren op de marketingbabbel van fabrikanten en verkopers, de commercieel zo belangrijke vage recensies in de audiobladen en meer gebabbel van lieden die zich niet de moeite nemen op onderzoek uit te gaan.

:o

Guest Rev. Fatman
Geldt dat niet voor de meeste, zoniet alle, topics op dit forum ?

Er wordt vooral in cirkeltjes rondgedraaid, trots wordt de eigen apparatuur aan den volke getoond, op elke vraag/opmerking wordt niet inhoudelijk gereageerd, af en toe is er eens sprake van verbazing als blijkt dat andere wegen ook naar een goed resultaat kunnen leiden, maar men gaat vrijwel direct weer over naar de orde van de dag, wel lekker veilig...........

De meeste informatie die hier wordt gespuid is terug te voeren op de marketing babbel van fabrikanten en verkopers, de commercieel zo belangrijke vage recensies in de audiobladen en meer gebabbel van lieden die zich niet de moeite nemen op onderzoek uit te gaan.

:D

Absoluut en daarom terug naar de basis: Audio

NEEN , audio - apparatuur - is een hulpmiddel, de basis is muziek ! :angry:

onzin.....alle muziek klinkt hetzelfde :lol:;)

wie zijn die mensen die je regelmatig tegenkomt in het muziek topic?

Ik heb afgelopen zondag mijn eerste lustrum Hear gevierd met een veelheid (+20! :) !) aan audiogerelateerde postings.

is dit er een van zeker..........

en deze....

Hiermee is volgens mij alles gezegd... :)

Volgens mij zit er een klein foutje in :rolleyes:

helaas toch verkeerd ingeschat heren.

ik maak me helemaal niet druk. wat geeft jullie dat idee?

ik maak me helemaal niet druk. wat geeft jullie dat idee?

Maar wel de indruk. ;)

:huh:

das een indruk die ik maak op jullie.......

wat zegt dat over jullie :P

Ai M, gaan we nu les 1 van de psychiatrie hanteren? En daar wil ik alleen van jou een antwoord op en met name wat les 1 is.......

Andre.

En ja, er zit wel een kern van waarheid in wat er geschreven wordt in het beging. Men forumt met twee gezichten. Hear, een roekeloos wild beest, en als we elkaar tegen komen is het allemaal lief en aardig.... Wat moet het dan wel zijn?

Hou het gewoon netjes, zeg wat je wil zeggen maar let op de inhoud. Ik kan zeggen dat ik het ergens niet mee eens ben maar het proces matig op zo'n manier brengen dat ik de ander ook gelijk de grond in boor.

Kusjes (hahahahaha)

Andre